• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vi er så dårlig

Started by sekto, May 25, 2005, 21:09:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Vi er så dårlig. Vi er så dårlig i alt. Laget er dårlig, supporterne er dårlig, stemningen er dårlig, og været er som regel dårlig. Alt er galt, og ingenting er rett.

Vi roter vekk poeng. Laget spiller festfotball bare for å lure oss supportere, slik at vi skal bli ekstra skuffet når de taper. De gjør det nok helt bevisst. For de bryr seg sikkert ikke om å gjøre jobben sin bra. De har jo ikke hjerte i klubben, slik som flere av supporterne har hatt det i en og to sesonger.

Mjelde går nok inn for å plage oss supportere. Han har nok terpet på at spillerne skal slippe seg nedpå etter 75 minutter. Og han gjør sikkert ingenting med dette heller. Vi må bare innse det. Mjelde som har tatt Brann fra bunn til topp, er dårlig. La oss sparke han. Trenere som taper kamper har vi ikke bruk for.

Men det er ikke bare spillerne som er dårlig. Vi er jo det også. Vi er dårlig til alt. Vi synger ikke nok. Uansett hvor mye vi prøver, så blir det aldri nok. Vi lager ikke nok trøkk på tribunen. Og hva betyr dette? Jo, selvfølgelig, så innebærer dette at alt var mye bedre før. Før så sang vi i 90 minutter uten stopp, og dette gjorde at laget også presterte mye bedre.

Tenk om vi kunne være som alle andre supportere i Norge. De er jo så mye flinkere. Tenk om vi kunne være som Klanen! De er kule. De støtter jo laget sitt i tykt. Det er slike supportere vi bør være. Når Brann presterer, så kommer vi og lager liv. Vi kommer ikke til å klare å lage nok, men da kan vi i hvert fall prøve.

Men vi klarer sikkert ikke dette, for vi er så dårlig. Vi er faktisk best i å være verst, i alt. Og vi blir aldri bedre heller. Vi blir bare verre og verre tror jeg.

Vi er så skrekkelig dårlig nå, at jeg syntes vi skal fortsette med denne herlige klagingen over alt. Komme med innsiktsfulle kommentarer om at vi må sparke trenere etter tap mot serielederen. Fortsette å snakke om at vi synger dårlig, og så står vi å holder kjeft på tribunen. La oss for guds skyld ikke begynne å finne konstruktive løsninger, la oss heller klage. For om vi ikke er dårlig, hva skal vi snakke om da?

Northside

hehe :lol:

Hærlig innlegg her!
Eneste forklaringen e jo at vi e Bergensere og det e jo slik vi Bergenesere e? Vi e best i alt men aldri bra nok...

lovebrann4ever

jeg syntes dere er litt stygg mot Bergens ære her asså... E fra Bergen å e stolt av det....?!
K Brann, det er på tide NO!

enavgutta

Vi er ikke så aller verst. Cupfinalen 2004 viste at er vi mange nok skaper vi liv uansett. Så nettopp Mesterligafinalen og drømte meg litt bort..
30 000 Brann supportere som synger "Sæternes scorer mål" når vi slår et europeisk topplag ved neste korsvei :-)
Det må være helt fantastisk å være Liverpool supporter på en kveld som denne. Vi skal nok få det til å koke i Bergen fremover når vi kryper til topps på tabellen og siden legger Europa for våre føtter:-)

nummer9

Vel, ikke at jeg kjenner trådstarter personlig, men tror det nok kanskje var et _snev_ av ironi i det innlegget til sekto.

Kanskje ikke kommet så langt i norsken på skolen lovebrann4ever, eler sov du?  :wink:

Xminator

Neida Sekto, vi vinner serien. Og jeg er ikke ironisk :)

BL

Quote from: "nummer9"Vel, ikke at jeg kjenner trådstarter personlig, men tror det nok kanskje var et _snev_ av ironi i det innlegget til sekto.

Kanskje ikke kommet så langt i norsken på skolen lovebrann4ever, eler sov du?  :wink:


Det sies jo at før man når alderen 8-10 år så er det vanskelig å forstå ironi, kanskje det er der det ligger?  :wink:
Hansa-
Felt Z

Go Up