• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

En fotballkamp spilles i 90 minutter for faen.

Started by Xminator, May 22, 2005, 18:52:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Det Brann driver med etter 2-1 er totalt utilgivelig. Hva pokker forsvaret og midtbanen driver med er meg ubegripelig.

Møkkakamp, møkkadommer og pokker for ett griselag Start er. Og først og fremst, jævla møkkaforsvar.

Bombefar

Helvete!! Det skjer jo hver jævla kamp

supporter

Quote from: "Bombefar"Helvete!! Det skjer jo hver jævla kamp


Ja, det er typsik brann

erikdale

60 min med orgasmisk forsvarspill også fikser de å gå på den smellen.. Faen eg blir så frustrert.. Det e jo for helvete helt utrolig at d går ann.. Eg hadde jo til og med stoppet den siste scoringen til start!!!!
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

BL

Quote from: "supporter"
Quote from: "Bombefar"Helvete!! Det skjer jo hver jævla kamp


Ja, det er typsik brann


Typisk Brann? Det er typisk Mons Ivar Mjelde!!!! Er han som ber laget legge seg bakpå når klokken viser 80 min.
Hansa-
Felt Z

KNUDSEN

SKANDALE e det riktige ordet for brann sin innsats etter 2-1 målet
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

brannsupporteren:-D

Nei no får det være nok her! HVER ENESTE GANG :twisted:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Bombefar

De må jo faen meg forstå at de ikke kan legge seg bakpe med det elendige forsvaret

mr-bolstad

De ligger som ligger seg bakpå er spissene og midtbanen, mens forsvaret går på tur i dyreparken!
elendig forsvar!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

tobias

Dette er historien som gjentar seg selv.  Det er en stor svakhet at et lag ikke klarer Ã¥ lede fotballkamper. Man fremstÃ¥r ikke som noen seriemester-kanditat i det hele tatt. Det er bare utrolig provoserende at  man ikke er voksen nok til Ã¥ hale dette i land. En lang klarering fra Start, og full panikk i forsvaret. Det sÃ¥ ut som om man ikke viste hvem som som skulle "ta ut" de enkelte spillerene.
vh
tobias

Nixon

Quote from: "BL"Typisk Brann? Det er typisk Mons Ivar Mjelde!!!! Er han som ber laget legge seg bakpå når klokken viser 80 min.


Jeg er like skuffet som alle andre her. Men det får da være grenser for løgnaktige og useriøse påstander. Ingenting tyder på at Mjelde ber laget om noe annet enn å fortsette presset. Mjelde sier jo etter kampen at han er skuffet over hvordan laget ligger de siste 10 minuttene.
Rød makt på Hansa

BL

Quote from: "Nixon"
Quote from: "BL"Typisk Brann? Det er typisk Mons Ivar Mjelde!!!! Er han som ber laget legge seg bakpå når klokken viser 80 min.


Jeg er like skuffet som alle andre her. Men det får da være grenser for løgnaktige og useriøse påstander. Ingenting tyder på at Mjelde ber laget om noe annet enn å fortsette presset. Mjelde sier jo etter kampen at han er skuffet over hvordan laget ligger de siste 10 minuttene.


Skuffet gir oss ikkje 3 poeng. Han må gjøre noe med det, og hvis han gjør noe får han det tydeligvis ikkje til!
Hansa-
Felt Z

enavgutta

Ja, hvorfor ligger vi inne i egen 16 når det er 10-15 min igjen av kampen og leder ? Da skulle vi styrt med autoritet. Dette forbanna 1.divisjonslaget Start ydmyker et forsvar som ikke ligner grisen ! Eg går og legger meg !!!!!

Erik

Fy faen for en gjeng med amatører... Gullet kan vi se faen sÃ¥ langt etter... Soma og  Bjarnason spiller jo som juniorer i dag.. Opdal har en ok redning pÃ¥ slutten, ellers er han like amatør som vanlig..

MYE som må gjøres på brannlaget før vi kan nevne noe medalje..

RC

Har alltid sagt vi suger i forsvar! Ingen kvalitet på noe som helst der bak.
Drit lei idiotene som mener vi bør støtte laget uansett ka som skjer... for dette som skjer idag, har skjedd før, mange ganger... vi kan ikkje godta noe mer av dette!
De tjener PENGER for dette!!!

Jonasbrann1

Quote from: "enavgutta"Ja, hvorfor ligger vi inne i egen 16 når det er 10-15 min igjen av kampen ? Da skulle vi styrt med autoritet
Dette klarer Vålerenga nesten alltid, de legger ikke seg bakpå de forsettter å presse
Blod e tjukkare enn vann

enavgutta

Ja, seriøst har har Mjelde ikke fulgt med i undervisningen på fotballgymnaset. Ledelse på bortebane for den mannen er jo tydeligvis synonymt med 10 mann i forsvar uansett hvor lenge det er igjen av kampen !!!!!

TERD

Quote from: "Nixon"Ingenting tyder på at Mjelde ber laget om noe annet enn å fortsette presset. Mjelde sier jo etter kampen at han er skuffet over hvordan laget ligger de siste 10 minuttene.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

supporter

Quote from: "BL"Typisk Brann? Det er typisk Mons Ivar Mjelde!!!! Er han som ber laget legge seg bakpå når klokken viser 80 min.


At Brann legger seg bakpå og roter det til er ikke noe som er nytt under Mons


Nixon

Quote from: "TERD"


Stappe noe stort i hullet er et ukjent begrep i min verden, men du kjenner vel følelsen vil jeg tro...

Hvis du hadde fulgt litt med hadde du oppfattet at jeg svarte på at Mjelde hadde bedt spillerne om å legge seg bakpå. Det er noe helt annet enn det du skriver om at det er hans ansvar. Der er vi enige.
Rød makt på Hansa

TERD

Quote from: "BL"Typisk Brann? Det er typisk Mons Ivar Mjelde!!!! Er han som ber laget legge seg bakpå når klokken viser 80 min.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

Jaja

Problemet som virker tydelig er jo at de ikke aner hvordan de skal forsvare seg for å ri hjem en ledelse. Vi bare faller og faller til vi står inne i egen sekstenmeter. Ingen spillere går i press på ballfører. Meningsløst. På 3-2 scoringen er vi to mot en, likevel får han lagt ballen tilbake, og selv om det er åpenbart hvor ballen vil komme søker vår spiller nummer to duellen i stedet for å fiske ballen. Ellers tillater vi Start å komme til sjanser selv når de slår feilpasninger. Håpløst. Det finnes ikke ord for å beskrive frustrasjonen.

Ã?

NÃ¥ har vi sett det sÃ¥ mange ganger at det ikke kan være tvil om dette virkelig er Mjeldes taktikk for Ã¥ styre inn en ledelse.  
Sånn går det når vi ansetter en fullstendig urutinert trener, som skal få lov å gå læretiden i Brann.
Tror at Mjelde en gang i fremtiden kan lykkes, men han har utrolig mye å lære.

PM


TERD

Quote from: Nå har vi sett det så mange ganger at det ikke kan være tvil om dette virkelig er Mjeldes taktikk for å styre inn en ledelse.

Enig, bare så utrolig trist at Mjelde selv ikke ser at dette er fullstendig meningsløst.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.

ajjah

og hvorfor ikke få inn flere friske folk på slutten? haugen har kanskje ikke formen, men macallister kunne kommet inn å brukt hodet.....

Robbie Winters

Jeg håper virkelig at kommentatorene i BA og BT slakter dagens disposisjoner slik at spillerene og Mjelde kan lese dette og lære det en gang for alle !!! Tydeligvis ikke lært mot Fr.stad! Hvor mye må vi lede for å dra i land en seier?? Minst 2 mål ser det ut til i Brann leiren. Ellers er det alltid nervøst sammenbrudd !!!!!!!!!!!!!!!

rødesk

nytt forsvar, ny trener og charlie inn på ving igjen... Når Ikkje mons klarer å piske guttene til å holde det tett igjen når de leder må han vekk!.. Han må vertfall ikkje legge laget bakpå..
og han må ta selvkritikk for tapet!
Byttene kommer alt for seint...
Utrolig fustrerende.. Dette er alt jeg sier!!
oen må gå...!

Robbie Winters

Bare bortforklaringer fra Mjelde i media !!!

FredrikOslo

jeg ser på det på denne måten... hvis monsamjelden ba spillerne om å legge seg så langt bakpå mot slutten, og ikke pisket dem til å jobbe. er dette dårlig fotballforståelse...ALLE kunne jo se hvilken vei det gikk!...

hvis derimot han ba laget om å jobbe lenger fram på banen, jobbe i duellene, og ikke stå å se på start spille, mens backrekka vår står i egen femmeter... så har han bedre fotballforståelse... men da blir dette en helt annen sak... at laget ikke klarer å motta enkle innstruksjoner fra treneren sin.
dette er bådet laget og treneren sin skyld
og jeg håper noe blir gjort til neste kamp, og at dette var et engangstilfelle.

dessuten skal et hvert fotballag vite at man må jobbe knallhardt ut hele kampen når man spiller fotball .
RANN!

startRæga

Ikke for å erte på meg noen, eller noe slikt, men dere rundspilte oss i 70% av kampen. Lekte med oss faktisk, men jeg skjønner ikke hva dere gjør når det er 15 min igjen?

Dere hadde FULL KONTROLL, og da mener jeg full, vi på stadion skjønte ingen ting, dere LEKTE...

Men, 90 minutter varer kampen, og heldigvis har Start gutta kondis og kløkt, og du som sa at Start var et førstedivisjons lag, du skal fasan meg holde kjeft, vi har vunnet mye nå - og er tilbake.

Retter Brann på noen få grep kommer de til å kjempe om gullet vs Enga, mens vi tar 3...

TERD

Quote from: "Jaja"Problemet som virker tydelig er jo at de ikke aner hvordan de skal forsvare seg for å ri hjem en ledelse. Vi bare faller og faller til vi står inne i egen sekstenmeter.
-----------------
Dersom det bare finnes en vinner, må resten per definisjon være tapere.


Skotten

Quote from: "startRæga"Ikke for å erte på meg noen, eller noe slikt, men dere rundspilte oss i 70% av kampen. Lekte med oss faktisk, men jeg skjønner ikke hva dere gjør når det er 15 min igjen?

Dere hadde FULL KONTROLL, og da mener jeg full, vi på stadion skjønte ingen ting, dere LEKTE...

Men, 90 minutter varer kampen, og heldigvis har Start gutta kondis og kløkt, og du som sa at Start var et førstedivisjons lag, du skal fasan meg holde kjeft, vi har vunnet mye nå - og er tilbake.

Retter Brann på noen få grep kommer de til å kjempe om gullet vs Enga, mens vi tar 3...



Vil på det sterkeste annmode deg til å holde kjeften din, og hold deg heller til dine åndsfrender i det kristne landsbyhelvetet du kommer fra.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Jaja

Quote from: "TERD"
Quote from: "Jaja"Problemet som virker tydelig er jo at de ikke aner hvordan de skal forsvare seg for å ri hjem en ledelse. Vi bare faller og faller til vi står inne i egen sekstenmeter.


Helt riktig. Vi kan jo også ta med at det bakre leddet i laget har vært mer eller mindre skadefire gjennom vinteren, det skulle være nok av tid til å drille inn dette.

Så til de taktiske spørsmålene. Hvorfor får vi ikke Helge inn som pitbull siste ti når det er åpenbart at det er mange tunge bein. Og fortell meg hvorfor det ikke blir holdt på ballen og brukt god tid når vi er i angrep med fem minutter igjen. Når vi leder er det meningsløst å pørve med en 50/50 gjennobruddsball slik vi gjør. DA er det tiden for å forsøke de håpløse tredvemetersskuddene, enten får du kanontreff, eller ballen går på tribunen og vi har tid til å komme hjem. Det eneste vi ikke skal gjøre er å gi dem muligheten til å vinne ballen, og det er selvsagt det vi gjør. Det er alt for forbannet jålete, selv de beste lagene i verden er kyniske når de har en ettmålsledelse.

SKB e BEST!!!

Forbanna drittkamp! E alt eg har å si..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Z

En SKAM for byen!
Greit at det siste mÃ¥let er litt flaks siden det er ørn som slÃ¥r den ut i feltet (Og Martin Andresen kommer luntende bak Start  mÃ¥lscorer). Men faen, Start hadde flere store sjanser til Ã¥ score. Kan faen begynne Ã¥ lure pÃ¥ om det er primadonna-nykker/mangel pÃ¥ killer-instinkt eller bare mangel pÃ¥ elementær fotballforstÃ¥else som er gjeldende. Er faen redd det er en kombinasjon.

Martin Knudsen er flink til Ã¥ løpe og har lært seg noen finter siden sist, men gud hjelpe, mannen kan ikke slÃ¥ innlegg! Hvis spisser terper pÃ¥ avslutninger, sÃ¥ mÃ¥ jo noen hjelpe denne mannen Ã¥ terpe pÃ¥ innlegg. SlÃ¥ en langpasning. Fra A til B. Fra A til B, osvosv.  

De blør faen ikke for oss! De gjør ikke det! Forslag til nytt banner: Blø for oss!

[bat]

stolt og kry-


Superjack

No må man ikke miste hodet fullstendig her inne.
Det som skjer siste 15 minuttene er ikke Mjelde sin feil. Ingen av brann sine spillere i midtbaneleddet eller i forsvar kommer oppi sine spillere, de rygger inn på 5 meter, før de blir rundlurt og fraløpt.

Ikke mye jeg skal uttale meg om fotballtaktikk i forhold til de som har holdt på med det hele livet, men jeg vet dette. Se på ballen og kom deg OPPI mannen!
Har troen på gull fortsatt jeg!
Brannsupporter.

startRæga

Skotten: hvis du ikke tåler å høre positive ord om laget ditt, så har du vel kanskje ikke så mye å gjøre som fan?

Er dønn seriøs, dere rundspilte oss, men noe sviktet på slutten, for da fikk vi kontroll...


Men ellers, jo hei på deg og.

Ã?

Føler meg ganske trygg på at Mjelde kommer til å gi spillerne ALL skyld i morgendagens aviser (som vanlig).

Vestkanten

Quote from: "startRæga"Ikke for å erte på meg noen, eller noe slikt, men dere rundspilte oss i 70% av kampen. Lekte med oss faktisk, men jeg skjønner ikke hva dere gjør når det er 15 min igjen?

Dere hadde FULL KONTROLL, og da mener jeg full, vi på stadion skjønte ingen ting, dere LEKTE...

Men, 90 minutter varer kampen, og heldigvis har Start gutta kondis og kløkt, og du som sa at Start var et førstedivisjons lag, du skal fasan meg holde kjeft, vi har vunnet mye nå - og er tilbake.

Retter Brann på noen få grep kommer de til å kjempe om gullet vs Enga, mens vi tar 3...


Hvorfor får Miller som er blant de få på laget som kan holde på ballen marsjordre?? Inn med Bigmac og Miller ned på høyrekanten. Går det ikke an å ta lærdom av vif, ffk og TIL kampene?
Heia Brann!

Alexåsane

Brann er rett og slett for dårlig trent, Start var de på ren og skjær kondis.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Skotten

Quote from: "startRæga"Skotten: hvis du ikke tåler å høre positive ord om laget ditt, så har du vel kanskje ikke så mye å gjøre som fan?

Er dønn seriøs, dere rundspilte oss, men noe sviktet på slutten, for da fikk vi kontroll...


Men ellers, jo hei på deg og.


Vil igjen annmode deg til å forsvinne. Ikke faen om du skal komme her og leke "god" vinner rett etter at vi har tapt mot et fillelag.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Tom C

Artig med alle "Brann-supportere" som skal finne syndebukker med en gang vi møter motgang... Spesielt synes jeg det er morsomt med dem som vil sparke treneren hver gang Brann taper en kamp.

Ta dere en pille, ro dere fullstendig ned, og sjekk tabellen. Vi ligger fremdeles på en 4de plass og serien er ikke 1/3 ferdig ennå en gang...

Vi hadde serielederen i kne, men klarte ikke å holde hodet kaldt på slutten. Men vi var vel det laget som så langt har vært nærmest en seier i Kristiansand.

Med Winters tilbake på topp fra start og Charlie tilbake på vingen, tror jeg fremdeles på mange fine Brann-stunder fremover. Har et veddemål med to kompiser om at Brann kommer over RBK på tabellen, og jeg er fremdeles ikke bekymret...
Aldri mer Obos....

startRæga

Quote from: "Skotten"
Quote from: "startRæga"Skotten: hvis du ikke tåler å høre positive ord om laget ditt, så har du vel kanskje ikke så mye å gjøre som fan?

Er dønn seriøs, dere rundspilte oss, men noe sviktet på slutten, for da fikk vi kontroll...


Men ellers, jo hei på deg og.


Vil igjen annmode deg til å forsvinne. Ikke faen om du skal komme her og leke "god" vinner rett etter at vi har tapt mot et fillelag.


Du er ihvertfall ikke god taper, det har vi sett...
Fillelag, IK Start? Jo seff, derfor ligger vi på topp, 6 poeng forran Brann..

TAPER, ja, du ja.


Skotten

Quote from: "startRæga"
Quote from: "Skotten"
Quote from: "startRæga"Skotten: hvis du ikke tåler å høre positive ord om laget ditt, så har du vel kanskje ikke så mye å gjøre som fan?

Er dønn seriøs, dere rundspilte oss, men noe sviktet på slutten, for da fikk vi kontroll...


Men ellers, jo hei på deg og.


Vil igjen annmode deg til å forsvinne. Ikke faen om du skal komme her og leke "god" vinner rett etter at vi har tapt mot et fillelag.


Du er ihvertfall ikke god taper, det har vi sett...
Fillelag, IK Start? Jo seff, derfor ligger vi på topp, 6 poeng forran Brann..

TAPER, ja, du ja.


Selv om vi begge ser ut til å like denne kjeklingen, så vil jeg ENDA EN GANG annmode deg til å slutte å skrive på dette forumet. Det er meget urutinert av deg å plage oss med fairfans - drittpreik etter at vi har tapt mot en liten idrettsklubb fra kardemommeby.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Go Up