• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andre runde mot Radøy/Manger

Started by sekto, May 19, 2005, 12:52:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Med tanke på at det faktisk er cup i dag, så kunne det være greit å få på plass en tråd om dette.

Er det mange som har planer om å dra for å se kampen? Hva tror folk om resultatet? Hvem bør få starte i dag?

Er for meg helt utenkelig at Brann skal klare å ryke ut i denne kampen, men større under har skjedd i fotball, så håper ikke Brann tar for lett på oppgaven. En solid seier med 5-6 mål bør vi kunne forvente.

Regner med at de fleste som spilte i første runde også får sjansen nå i andre. Håper at Dylan igjen kan vise gode takter, selv om det ser ganske vanskelig ut å få plass i startoppstillingen på førstelaget for tiden.

capp

vi er vel 2-3 biler som skal utover å se kampen... så det blir ivertfall noen som stiller...
mm...

Nixon

Stiller selvsagt!

Winters, Scharner og Guntveit blir ikke med til Radøy. Ellers er vel alle med i troppen, selv om kanskje ikke alle de største stjernene spiller fra start.

Her er laget BT tror starter: Sannsynlig Brann-lag (4-4-2) Thorbjørnsen - Sigurdsson, Bjarnason, Soma, Hanstveit - Knudsen, Miller, Haugen, Kvisvik - Macallister, A. Walde.

Hvis Andresen og Sæternes er med kan det jo være at Mjelde vil vise de frem for strilene sånn litt ut i 2. omgang. Nordhordland er jo et viktig nedslagsfelt med tanke på publikumsoppmøte på Stadion.

Ellers tror jeg ikke på noen storseier. Radøy er et bra lag og Macallister/Walde er ikke akkurat noe radarpar.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Northside

skal ikke utover pga jobb men eg mener Brann/Bataljonen skulle prøvd å få til en buss fra byn her. Ville blitt bedre oppmøte då. Mange som ikke har peiling på kor det e eller de ikke ved hvilken buss som går ut der....

Brann_ruler


sekto

Tja, det var jo en ganske interessant lagoppstilling. Kvisvik som spiss og Hanstveit som ving.. Bør uansett være så bra lag at dette blir seier.

Lurkin

Tror nok Johan får spille i dag..
Berømte Brann fra Bergen

sekto

Quote from: "Lurkin"Tror nok Johan får spille i dag..


Du antar at lagoppstillingen Brann melder på sine hjemmesider ikke stemmer eller satser du på keeperbytte?

PrebeN

Hvor ligger det iforhold til bergen sentrum? Kjøretid.
n som er medlem av SportsKlubben Brann skal respekteres og støttes, whatsoever!

sekto

Quote from: "PrebeN"Hvor ligger det iforhold til bergen sentrum? Kjøretid.

http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=4228

Står kanskje litt i denne tråden..

sekto

Videre med 1-3.. Ikke akkurat imponerende med tanke på laget Brann stilte. Blir spennende å se målene og høre litt om hvordan Brann spilte fra de som tok turen i dag.

Uansett, vi er videre, og det må være det viktigste.

Alexåsane

kor mange kamper er det igjen å vinne før vi e i cupfinalen nå da? hehe
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "sekto"Videre med 1-3.. Ikke akkurat imponerende med tanke på laget Brann stilte. Blir spennende å se målene og høre litt om hvordan Brann spilte fra de som tok turen i dag.


For å si det slik: Vi som tok turen burde fått tildelt cupfinalebillett, for det var dårlig, veldig dårlig...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nettn

Ikke så veldig imponerende nei.....

sekto

Det som slo meg, som bare fulgte kampen på Brann.no er at det var ikke veldig mange oppdateringer på sjanser. Det var stort sett bare målene og lite annet å melde om.

Var ikke akkurat imponerende mål å se på sporten heller.. men om det stemmer, så scorte jo i hvert fall Sanne, dessverre i feil mål. Ellers artig å se at R/M måtte ta på seg vester.. Minner litt om guttefotball..

Tois

3.Runde, 4.Runde, Kvartfinale. Semifinale og CUPFINAL igjen

Nixon

Quote from: "sekto"Ellers artig å se at R/M måtte ta på seg vester.. Minner litt om guttefotball..


He he. Liten skandale det der. I utgangspunktet skulle man jo tro at Manger sine røde drakter og Brann sine svarte skulle gå greit sammen. Men når begge draktene har like mye rødt som svart (Brann spilte for sikkerhet skyld i røde shortser...) så ble det vanskelig å se forskjell. Men absolutt et av høydepunktene under kampen!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Nemesis

Det begynner å bli jævlig lenge siden vi har tapt en cup-kamp nå...

hehe........

MÃ¥ jo helt tilbake i 2003.......:p
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

|Netti|

Litt skuffa øve at R/M måtte ta på seg vester og ikkje bortelaget.. Kampen va forsåvidt skamkjip, kunne like godt blitt 2-2 og ekstraomganger som 3-1..

Uansett, bygdefotball e kos <3

Somafan

Quote from: "|Netti|"Litt skuffa øve at R/M måtte ta på seg vester og ikkje bortelaget.. Kampen va forsåvidt skamkjip, kunne like godt blitt 2-2 og ekstraomganger som 3-1..

Uansett, bygdefotball e kos <3



Vel eg har vel litt mer troen på Brann-laget enn at eg tror at det kunne skjedd!
Men er enig i at det var en dårlig kamp av Brann! De gjorde det de måtte for å vinne! Intet mer!
et skal skje som i 63!

Tittis

når det gjelder oppdateringen på brann.no "minutt for minutt" så må jeg si at jeg ble svært skuffet... tok fri fra jobb for å følge med.. men det var jo omtrent bare info om start, mål, pause, og slutt... en og eller to sjanser ble nevnt.. jeg syns det er for dårlig. Skal man ha en slik tjeneste til oss så bør den som oppdaterer være litt mere glad i å skrive enn som så. Veldig skuffet..

Go Up