• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gratulerer med dagen

Started by Xminator, May 17, 2005, 09:28:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Trett men fattet. Hadde vi hatt 4 tribuner hadde det vert sang fra alle 4. I går var det bare 3, men en stund i 2. var det sang fra gamle sitte også. Vannvittig bra stemning.

Endelig løsnet det :D

Northside

ja sykt, kan ikke huske at vi har hatt bedre stemning på stadda før, til og med feltene på sidene av ss var med på alt! Bare synd ikke hele Hansa var med på vekslingen, men applaus til felt Z!

mr-bolstad

Quote from: "NorthsideFCDH"Bare synd ikke hele Hansa var med på vekslingen, men applaus til felt Z!


det kommer seg utover i sesongen, gi det en fire fem kamper så e vi på stell!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Stinis


SKB e BEST!!!

Ja, det var fantastisk bra stemning! Både SS og Hansa sang veldig mye og kukt at også andre ble med på notene! Stå på!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BL

Denne kampen hadde jo alt! Enorm glede og enormt sinne! Fra "byen e bergen.." når hele stadion var med og til pipkonserten mot dommeren til pause! Dette var en av de bedre kampene på stadion på en god stund. Bare så dumt det hele kun varer i 90 min....
Hansa-
Felt Z

Northside

Quote from: "BL"Denne kampen hadde jo alt! Enorm glede og enormt sinne! Fra "byen e bergen.." når hele stadion var med og til pipkonserten mot dommeren til pause! Dette var en av de bedre kampene på stadion på en god stund. Bare så dumt det hele kun varer i 90 min....


varer bare i 90min? det var jo stemning på ss 1 time før kampen... folk festet leeenge før kampen, og festen etter kampen var jo ikke mindre!
dvs, nesten en hel dag med fest og glede! Noe som helt sikkert ikke faller i glemmeboken med det første... :wink:

BL

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "BL"Denne kampen hadde jo alt! Enorm glede og enormt sinne! Fra "byen e bergen.." når hele stadion var med og til pipkonserten mot dommeren til pause! Dette var en av de bedre kampene på stadion på en god stund. Bare så dumt det hele kun varer i 90 min....


varer bare i 90min? det var jo stemning på ss 1 time før kampen... folk festet leeenge før kampen, og festen etter kampen var jo ikke mindre!
dvs, nesten en hel dag med fest og glede! Noe som helt sikkert ikke faller i glemmeboken med det første... :wink:


Kampen  :wink:
Hansa-
Felt Z

AlexS

Jeg vil benytte anledningen til å gratulere Norge, alle Brann-supportere i dette land og ikke minst; Dylan med dagen i dag!

Jeg må si at jeg ble skuffet da ikke Dylan fikk tillit da Winters ble skadet i går, men vi får satse på at australeren fortsetter fremgangen som vi har sett tendenser til i oppkjøringen til sesongen.

enavgutta

Noe av de nydeligste jeg opplevde på Stadion igår var at vi fikk til "Sk Brann Bergens Stolhet" mellom SS og Hansa.

DET var rørende det. For en fantastisk dag på Stadion !!! :-)

Endre

Quote from: "enavgutta"For en fantastisk dag på Stadion !!! :-)

pags

Det med felt z skyldes vel at vi på z står store deler av kampen.

Det skaper en annen stemning enn om man sitter.

Nettn

Helt fantastisk igÃ¥r! utrolig gøyt at vi fikk til vekslingen mellom Hansa og SS.. herlig og høre at alle va med og synge, og "Rosenborg rykker ned" pÃ¥ slutten va helt konge!  :lol:

grei

Quote from: "NorthsideFCDH"Bare synd ikke hele Hansa var med på vekslingen, men applaus til felt Z!


For oss som var på Hansa hørte det ut som Store stå ikke var helt med på ropet.

Nixon

Quote from: "grei"
Quote from: "NorthsideFCDH"Bare synd ikke hele Hansa var med på vekslingen, men applaus til felt Z!


For oss som var på Hansa hørte det ut som Store stå ikke var helt med på ropet.


Vi på felt Z hører i det hele tatt veldig lite til SS selv om de synger bra. Kommer vel av vinkelen til oss og at lydforholdene er utrolig dårlige.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Yngve


brannsupporteren:-D

Gratulerer med dagen til alle(selvom den nesten er over :wink: ). Tusen takk alle sammen for en super dag på stadion i går. Tok helt av jo! :D Var fantastisk å endelig få til vekselropet mellom SS og Hansa. Stemningen var upåklagelig og det var mer en festdag for meg i går enn denne oppskrytte dagen i dag :wink:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Stinis

Quote from: "pags"Det med felt z skyldes vel at vi på z står store deler av kampen.

Det skaper en annen stemning enn om man sitter.



den der e eg helt enig i...og vi prøvde..vi reiste oss flere ganger, og endte me å bli skjelt ut av de bak oss..og d ble verre og verre..
svaret vårt var "e d 16.mai eller E d 16.mai.."...då fikk vi slengt et par stygge gloser i trynet...kem faen ber folk om å sette seg ned på en fotballkamp? ja, svar meg den som kan...
synd at d fins sånne....

egrasdal

ja, er enig med nixon.. sitter vanligvis på hansa felt z, og der høres store stå veldig dårlig ut. Men i går sto jeg på ss og da følte jeg det var bra trøkk der, men når folk sier det fortsatt hørtes dårlig i hansa så tror jeg det henger mye sammen med vinkelen fra ss til hansa...

Det var nyt å være på staddaen i går folkens.
ansa Z her... Initiativ på nederste felt ;)

Xminator

Fra mitt sittested på felt L, så høres SS og Hansa like godt. Hansa har mer trøkk når de først begynner, noe jeg tror har mest å gjøre med tribuneutforming.

Xminator

For å gjøre dagen enda litt bedre, så er Sæternes i landslagstroppen. Bare de ikke setter han i fly for lenge går det vel bra :p

sekto

Quote from: "Xminator"For å gjøre dagen enda litt bedre, så er Sæternes i landslagstroppen. Bare de ikke setter han i fly for lenge går det vel bra :p


Jeg vil ikke ha Sæternes på landslaget. La han holde seg hjemme i Bergen, pleie formen og helsen. Ikke send han på treningsleir for en totalt menningsløs kamp, der han sikkert ikke får spille.

Landslagsuttakene har stort sett bare gjort at Brannspillerne har kommet hjem skadet, eller i elendig form. Skal laget bli samkjørt, så trenger vi å ha alle på plass. Ikke at en eller to forsvinner for å sitte på benken eller tribunen i meningsløse landskamper.

enavgutta


Blææ

Quote from: "enavgutta"



Hyggelig at du stakk oppom å hilste på Enavgutta,hadde faktisk ikke trodd at du ville gjøre det.....
Det var mye bra synging på � feltet,både øvre og på nedre del.
Og det er riktig som du skriver,tror alle på �vre sang med på "Sk,Brann Bergens stolthet" ,så at dere var en god gjeng på nedre som var aktive gjennom hele kampen også...applaus til alle.
ont follow me,Im lost too

Go Up