• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vårt elskede Brann-Lillestrøm.

Started by AlexS, May 14, 2005, 20:27:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

AlexS


SKB e BEST!!!

Det blir fett imorgen! Gleder mge enormt og forventer å ha ingen stemme igjen.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

enavgutta

Ja, blir morro... vi er en gjeng sittesvin som skal drikke oss helt ned før kampen :)

Mick

Det kommer til å bli en veldig tøff kamp, antagligvis ikke så mye finspill, men en fysisk kamp med mye en mot en dueller. Det blir en kamp hvor enkelt spillernes innsats er veldig viktig: Kvisvik, Scharner og Andresen kommer til å bli avgjørende, men jeg tror at dette er en kamp hvor Miller kan glimte til. Det kommer til å bli en tett kamp og det er avgjørende at vi begynner å utnytte mål-sjangsene bedre, få noen tidlige avsluttninger på mål og generelt gi alt hele kampen(Det gjelder oss supportere også!) 3-2 til Brann. Det er på tide å slå kanariene nå.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Estranged

Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

SKB e BEST!!!

Idag e det kamp! Håper på fint vær, god stemning og Brann seier :wink:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

naitsirk

Har følelsen av at lsk komplekset forsvinn idag.

Einaste eg frykter er farten te mifsud.
HÃ¥per mim starter med siggy for ein gongs skuld

Estranged

Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

SKB e BEST!!!

Det e en vakker lyd!!  I dag blir det nok bra trøkk! FÃ¥r ihvertfall hÃ¥pe det..
Koman igjen Brann!!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Brannmann rob

Idag blir det liv som aldri før.................. Gratulerer med dagen alle sammen forresten....................... 5-2 til brann. Sæternes scorer mål....

espen

foroevrig, hvorfor er det slik at tv2 nettavisen og nrk viser samtlige kamper utenom brann kampen paa Web-tv!?

Naa maa jeg sitte aa nistirre paa vg live i 90 minutter!!

Latterlig!

Estranged

Kanskje fordi Canal+ har rettighetene til Brann-kampen? Jeg vet ikke, jeg bare tror...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

espen

mulig.. naar vi snakker om det, noen som vet om det er muligheter faar aa faa kjoept canal+ nordic i utrlandet?

Jeg faar vell taa aa ringe dem naar tenker jeg.. :(

Brannfrelst

Tips fra brann.no: Møt opp tidlig idag!
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4103
Og det gjør ikke noe særlig om vi begynner å lage trøkk fra spillerne varmer opp heller :wink:
2.10.07-Gullet kom hem!

andy

Deilig første omgang, litt kjedelig med målet og den klart feildømte offsiden på slutten, men dette skal vi ro i land!!!!
Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

andy

Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

lenuzen

dette va konge! 6-2 e jo helt topp! d skulle vært 8-2 men no fÃ¥r vi glede oss over at vi vant me 4 mÃ¥l! dette mÃ¥ feires! :lol:  :twisted:
rann i våre hjerter

Estranged

To klipp fra kvelden - for en herlig kamp!

Nystemten:

http://home.online.no/~tommklev/artimages/nystemten.wmv

Kveldens tre mest forhatte menn???

http://home.online.no/~tommklev/artimages/MOV00962.MPG

(Legg forøvrig merke til fotografen med gul vest som slenger med leppa til dommertrioen på slutten av klippet...)
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Nixon

Herlig kamp! Og for en effektivitet. Vi skårte åtte mål på vel åtte sjanser. Og det verste er at de to anullerte nesten var de fineste rent spillemessig. Sikkert derfor linjemannen ikke klarte å henge med...
Men i gledesrusen bør Mjelde ta tak i forsvaret. Alex Valencia og de andre Startspillerne kommer ikke til å være like tafatte foran mål neste kamp. Det var litt å ta tak i til tross for storseieren.
Men i kveld skal vi bare feire!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

jkippers

Quote from: "Estranged"To klipp fra kvelden - for en herlig kamp!

Nystemten:

http://home.online.no/~tommklev/artimages/MOV00955.MPG



Nystemten var faktisk mulig å høre for TV-titterne også under selve kampen. Må ha vært fantastisk å være der, som en slags nær-cupfinale opplevelse.
Gull 09

sekto

En fantastisk kamp i dag. Skal ikke dvele med det negative, og det var heller ikke så mye å sette fingeren på. Sæternes scorer tre, og det som kanskje er mest imponerende er hvordan han gjør det. Han skaper to av målene helt på egenhånd nesten. River seg løs og setter ballen sikkert i mål..

Scharner syntes jeg også fortjener mye ære for seieren. Han løp, kjempet og kriget hele kampen. Var utrolig god offensivt, selv om han ikke alltid ble brukt.

At linjedommerne er blind på begge øynene kan man nesten akseptere på en sånn dag som denne. Men i en jevn kamp hvor faktisk alle mål hadde telt, så hadde det vært skandaløst.

espen

Quote from: "Estranged"To klipp fra kvelden - for en herlig kamp!

Nystemten:

http://home.online.no/~tommklev/artimages/MOV00955.MPG

Kveldens tre mest forhatte menn???

http://home.online.no/~tommklev/artimages/MOV00962.MPG

(Legg forøvrig merke til fotografen med gul vest som slenger med leppa til dommertrioen på slutten av klippet...)


Har du ikke flere flotte klipp fra denne aftenen?
Slik at vi som desverre ikke hadde muligheten til å gå på kampen kan nyte atmosferen

Estranged

Beklager... Planla å filme litt til, men kampen tok helt av, og dermed forble mitt kamera i lommen...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.


Nixon

Quote from: "Lefty"En mer urolig gjeng enn LSKs under Nystemten skal man lete lenge etter!
Ser jo ut som om de er tissetrengte, hele bunten!
Lefty


Men benken til LSK skal ha ros for at de reiste seg da Nystemten begynte. Ikke alle trenere og reserver som gjør det har jeg lagt merke til.

Ellers stemte jo Hansa i Nystemten i andre omgang. Forsåvidt greit nok, men det ble litt mye da noen prøvde ennda en gang litt senere. Jeg mener Nystemten først og fremst skal være en sang før kampen, og ikke i tide og utide under kampen.

Men hvis vi dropper den under kampen hadde det vært flott dersom man innførte som en tradisjon at vi sang den når klokken begynte å dra seg mot 90 minutter. Fortrinnsvis når vi leder. Slik Liverpool-supporterne gjør med YNWA.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Kruxleiven

Her var det ikke mye liv. 10-11 poster siden kampen var slutt. Jaja. Folk feirer vel som om det var cupfinalen vi hadde vunnet enda en gang. Dypt skÃ¥r i gleden for meg da som mÃ¥tte gÃ¥ etter 1. omgang. Trodde det skulle gÃ¥ skeis etter Ã¥ ha sett linjemannen dømme imaginære offsider, men dette klarte visst Bengt utmerket godt pÃ¥ egenhÃ¥nd. Denne oppturen fortsetter. Det føler jeg meg ganske sikker pÃ¥. Hadde vi bare hatt en skikkelig god forsvarsspiller ogsÃ¥ nÃ¥. Kan Brann kjøpe Nesta?  :D

Hansakongen

Quote from: "Kruxleiven"Kan Brann kjøpe Nesta?  :D


ja er vel lov til Ã¥ prøve seg da=)... men lurer bare pÃ¥ hvem som har penger til Ã¥ lønne denne spilleren Ã¥ kjøpe denne spilleren fri fra kontrakten da :lol:  :lol:  den eneste alternativet til det mÃ¥tte vel være sparebanken som alltid er stinn i grynn gitt=) hehe eller har noen andre bedre forslag??

fettnok

tror det var bran at målene ble annulert. virket som om det ga brann den vitamininnsprøytningen de trengte. var nesten så eg trodde det var følelser innvolvert......
ette går aaaaaldri bra!

Candyman

Quote from: "fettnok"tror det var bran at målene ble annulert. virket som om det ga brann den vitamininnsprøytningen de trengte. var nesten så eg trodde det var følelser innvolvert......


Ja, så ut som om det gikk en jævel i de etter den andre annuleringen. Herregud for en start på 2 omgang. Noe av det råeste jeg har sett av Brann. Helt Sjeft!! Sæternes var utrolig, magisk. Miller og Scharner utrolig bra og. Kvisviken var i form. Knudsen kom inn og klarte ikke legge ett eneste innlegg. Kjipt, men i dag var det bare show!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Estranged

Quote from: "andy"


De ser ikke helt fornøyd ut med sin egen innsats etter kampen, eller hva? Klikk gjerne på bildet for å forstørre det, og ta en nærmere titt.

Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Xminator

For en steming :) Nå må vi få opp den 4. tribunen også så det blir sang fra alle kanter :p Joda, du hørte rett - Gamle Sitte sang... Minicupfinale :)

Og Nixon, rett skal være rett. Det var 8 på 11 sjanser :p Du har vel ikke glem sjanser som headingen til Scharner og Kvisviks skudd fra 2 meter på slutten av kampen? Da trenger vi en til for 11 sjanser, og det var det helt sikkert ;) VG påstår 11 sjanser til LSK. Det tror jeg ingenting på :p

For å sette det på spissen - vi knuste LSK på dødballer ;) Dette har jeg ventet på - midtstopperene scorer mål. Måtte det fortsette...

Daniel

Hehe, kampen vises på Canal + Sport kl 15.45 så da må jeg enten droppe borgertoget eller kose meg med den på video etterpå. Må bare se den en gang til!

Mr_Soma

Er det noen som har tatt den opp eller har muligheter til dette om den går om igjen?

Vi virkelig oppleve alt sammen igjen!

Estranged

Quote from: "Mr_Soma"Er det noen som har tatt den opp eller har muligheter til dette om den går om igjen?

Vi virkelig oppleve alt sammen igjen!

Henger meg på denne jeg! Hvis noen tok opp - eller kan ta opp - kampen, setter jeg stor pris på å få en kopi (svært gjerne i et eller annet pc-format, hvis noen har tv-kort og skal ta den opp på den måten...).

post@valentourettes.com hvis du kan hjelpe...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

KennethS

sakset fra kanari fansen, e fyr som mener vi kun sang når vi scorte... med andre ord hele tiden:D

"På tribunen igår var det veldig bra stemning rett etter målene dem scorte, og alle reiste seg opp å klappet å sang hver sin sang, ellers så var det ganske stille til å være over 17 000 bergensere. På den gule delen av tribunen så var det bra frem til 2-0 hvor det var mange som ikke gadd å synge mer, og etterhvert som målene rant inn i 2 omgang stakk folk for å rekke tog/fly og buss. Men det var en del av oss som holdt det greit gående med flotte sanger som: "som å se Brazil", "I år så tar vi alt", "alt det vi ber om, gi oss 6 mål" og "later som vi scorer mål"
tå på Brann

Professoren

Det var da voldsomt få kanarifans på stadion i går? Syns det var få i forhold til en vanlig kamp, og spesielt til 16. mai å være. Tror kanarifansen har nådd et tak for hvor bra de kan bli, mens vi har et enormt poteniale som vi så konturene av i dag.
Men at stemingen er alt for dårlig frem til scoringene er det liten tvil om. Nå var kampen historisk kjedelig frem til da, men likevel

Nixon

Quote from: "Daniel"Hehe, kampen vises på Canal + Sport kl 15.45 så da må jeg enten droppe borgertoget eller kose meg med den på video etterpå. Må bare se den en gang til!


Sitter benket nå. Fantastisk avsynging av Nystemten. Håper kampen lever opp til forventningene. LSK er ikke lett på Stadion har jeg hørt...

Men når jeg tenker meg om kan jeg vel lage middag den første halvtimen...:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Sharpy

Ellers er det godt å se at jeg ikke tok feil da jeg mente Knudsen hadde et friskt innhopp. Mye action på høyrekanten i byrjan av 2.omgang. Herlig!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Stoffi

Alt ved kampen var fantastisk. Strålende angrepsspill, til tider elektrisk stemning, ingen hørbare bortesupportere, og strålende sol. Bergen på sitt beste.
Men Kanarifansen var merkelig tafatte. Hørte faktisk ingenting til de der de sto, jeg var på SS midtre. Men hvem bryr seg. :-)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Strilen

Herlig når vi på slutten av kampen fyrte opp med "Rosenborg rykker ned" med tonene til Sæternessangen. Endelig litt spontan synging med herlig ironi.

Ellers merker jeg at det ikke er uten grunn at jeg sitter. Alderen tar på og jeg var helt skutt allerede på 4-1. Lurer på hvor mange kilometer jeg hoppet hver gang vi scorte...:-)

nummer9

Noen som tok opp kampen og har den i et "lettomsettelig" digitalt format?

Hadde vært knakanes artig å ha sett den :)

enavgutta

Det hadde vært glimrende om folk kunne ta opp kampene... Dette er en kamp jeg har lyst å studere nærmere. Her er det store forsvarsfeil hjemover i egne rekker og fantastiske mål andre veien jeg ønsker å se mer av enn akurrat de korte snuttene fra webtv. Kanskje vi kunne hatt en egen fast tråd hvor man kunne legge ut linker?

Go Up