• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Røykbombe på BBB feltet.

Started by Brann_Askøy, May 14, 2005, 10:59:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_Askøy

Under torsdagens cupkamp mot IFK ble det avfyrt en røykbombe på BBB feltet. Det var visst et par stykker som utførte denne handlingen, men det var kun en som fikk skylden. Ifølge Bjørn Dahl er han utvist fra stadion resten av sesongen, ifølge Politiet kan han kanskje vente seg en bot. Hvordan har BBB tenkt å reagere?

Jeg mener at iogmed at ingen andre som deltok stillte opp og tok ansvar så har han fått sin straff. Ikke nok med at vedkommende hadde partoukort på Stadion, men nå går det rykter om at han skal utestenges av BBB på borteturene?

sekto

Det er vel slik reglene er. Sier ikke jeg er enig, men bluss og røykbomber kan vel straffes slik, uten at Brann gjør noe galt. Brann risikerer noen heftige bøter om dette skjer på en viktig kamp, og slår vel derfor såpass hardt ned på det.

Hadde de andre som var med på det vært modig nok til å stå frem de også, så hadde kanskje straffen ikke blitt så gale. Brann hadde kanskje sett litt mildere på en guttegjeng som virkelig angret og innrømte de hadde tabbet seg ut (enten de mente det eller ikke). Når de svikter kameraten og lar han ta skylden selv, så viser det vel hvor gode venner de er.

Jeg var ikke på BBB feltet denne kampen, men et poeng kan være, om de som tok med seg røykbomben ble sjekket av Securitas. Jeg så i hvert fall ingen vakter borte med SS, før etterpå, så om Brann sine kontrollrutiner ikke har vært bra nok, så kan jo dette være noe å nevne.

Nixon

Registrerer at straffen for å fyre opp en enslig røykbombe er den samme som når man spytter et annet menneske i ansiktet. Synes vel at reaksjonen fra Brann her er vel streng.

Men alle vet at det er ulovlig og at Brann som arrangør selv kan bli straffet. Så første bud må jo være når man skal gjøre noe ulovlig; å ikke bli tatt. Så kanskje det hadde vært bedre å spart røykbomben til det var litt flere folk på SS?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Stoffi

I mine øyne, så er det latterlig å straffe en person for noe slikt, det bidrar til å piffe opp stemning. Men jeg skjønner jo at Brann kanskje vil gjøre noe, men at BBB skal gjøre noe er direkte tragisk.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

sekto

Quote from: "Stoffi"I mine øyne, så er det latterlig å straffe en person for noe slikt, det bidrar til å piffe opp stemning.


Brann er vel redd at om de aksepterer det en gang, så kommer supporterne til å tro at det er akseptert at slike ting skjer. Plutselig er det 20 stk med røykbomber og 30 stk med bluss på kampene. Mange vil si at det ikke hadde gjort noe, men fra Brann sitt perspektiv, så hadde det vært et stort problem.

Er forøvrig enig i at å utestenge en person i ett år pga en røykbombe er litt vel strengt. Men om man har vært på SS noen år, så er det et par personer som går rundt der som også er "utestengt".

Bombefar

Jeg bare lurer på om dette var helt gjennomtankt. Ikke særlig smart å fyre opp en røykbombe den dagen det er 20 stk på bbb feltet. Oddsen er jo ganske stor for å bli tatt

Candyman

For å si en ting først. Vi er fotballsupportere, ikke pusekatter. Hadde utfallet av at noen hadde fyrt opp bluss og røykbomber vært at vi ble sett på som en litt uregjerlig og bråkete gjeng som gjorde som vi ville, så hadde det vært greit nok og litt tøft.

Men slik er det ikke. Utfallet av slike hendelser er faktisk som sagt tidligere her, at Brann får saftige bøter fra NFF pampene. Og hvis det er en ting som verken hjelper oss eller Brann, så er det dårligere økonomi. Så jeg ville aldri gjort dette. Verste utfall ville jo blitt en kamp uten publikum, og det ville jeg aldri hatt på meg. Pluss i tillegg ville jeg jo gått glipp av en Brannkamp :-)

Så til dere pyrotekniske gutter: Fyr av disse greiene hjemme i deres egen hage, eller ta litt ekstra mye tennvæske på grillen neste gang....hva som helst, men ikke påfør klubben vår bøter i 100.000,- kroners klassen!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Strilen

Quote from: "Brann_Askøy"Under torsdagens cupkamp mot IFK ble det avfyrt en røykbombe på BBB feltet. Det var visst et par stykker som utførte denne handlingen, men det var kun en som fikk skylden.


Det er vel mer riktig å si at det kun var en som ble tatt, og ikke kun en som fikk skylden?

Når det er sagt så er det mange ganger allerede gitt beskjed her inne om at røykbomber er forbudt i fotballsammenheng, og når da noen velger å ignorere advarslene og leke tøff får de også ta konsekvensene og slutte å syte når de blir tatt. Det er jo det samme som om man kjører i 80 i en 50-sone og blir tatt, og for så å gå rundt å beklage seg.

Northside

For det første, slutt å si at vi andre ikke støtter opp, det vet dere fint lite om!
For det andre, de så ikke at det var han som tente på, men han sa det selv når de kom bort å spurte, vi andre ville ikke melde oss då pga vi var ganske shaky i beina. Men kanskje vi har gjort eller skal gjør noe i ettertid?

Og for det siste: Vi ble ikke kjekket av vaktene, eg gikk ut og inn 3 ganger før kamp start, eneste de gjorde var å se på billetten. Brus flasker og 3 sekker hadde vi (var sikkert mer "ulovlig" der).

Måten Brann reagerer på e ganske sterk, og eg tror han/de som gjorde det kjønner at dette ikke e noe lurt. Men utestengelse får de bale med selv, greit at de vil straffe folk for det men kanskje han har fått straff nok?

At bbb kanskje skal blande seg mener eg e helt på tryne, Då kan eg like godt melde meg inn i sølvguttene med en gang så kjøper eg slik engel ring eg kan ha over hodet under kampene.  Mener bbb skal drite i dette, det var nesten ikke folk der, en liten røykbombe, han meldte seg selv (noe som gjør at straffen bør reduseres) og det skadet ingen. Det var heller ikke noe viktig kamp!

sekto

Jeg syntes dette innlegget forteller ganske mye om de som fyrte av røykbomben. Ingenting jeg kan si, vil bedre beskrive gjengen bedre enn det forrige innlegg gjør.

Sunshine

Quote from: "Stoffi"I mine øyne, så er det latterlig å straffe en person for noe slikt, det bidrar til å piffe opp stemning. Men jeg skjønner jo at Brann kanskje vil gjøre noe, men at BBB skal gjøre noe er direkte tragisk.


Vel i mine øyne e du ganske latterlig hvis ikkje du skjønner at Brann reagerer når folk bruker røykbomber på stadion. Det e ikkje lov, desverre kan man kanskje si, men sånn e det.. Klubben risikerer bøter pga sånt og då e det klart at de må komme med en reaksjon ovenfor den/de som gjør dette..

Akkurat dette med om bataljonen skal reagere e kanskje en annen sak, men det skjedde på bbb feltet, og eg vet ikkje eg?kanskje de får nokke påpakk fra Brann? Isåfall skjønner eg og de hvis de reagerer.

Derimot kan eg være enig i at et års utestengelse kanskje e vel strengt.. Det finnes kanskje andre måter personen det gjelder kan få gjort opp for seg?

Xminator

Quotevi ble sett på som en litt uregjerlig og bråkete gjeng som gjorde som vi ville, så hadde det vært greit nok og litt tøft.


Eller ganske enkelt jævlig barnslige.

Så flere tusen kroner i bot til Brann er ikke grunn god nok til å bli bortvist fra stadion for sesongen? Og hva boten fra politiet anngår, prøv å fyre opp en røykbombe utenfor politihuset og se hva du får da, joda, en ihvertfall en bot.

Det eneste dette fører til er enda mer kontroll på stadion, det går enda tregere å komme inn, og det går ut over alle oss andre. Som ikke har røyk og ildfetisjer med påfølgende ståpikk.

espen

min mor pleide alltid å bruke ett ordtak som passer bra i denne sammenhengen:

Den som er med på leken bør tåle å smake steken!

Jeg har ingen betenkeligheter med at de/han ble utestengt. Jeg er ganske sikker på at de visste at det var ulovlig når de pakket røykbomben i sekken, og ligeså når de fyrte den opp.

Neste gang blir det kanskje litt mer gjennomtenkt..

Stoffi

Quote from: "Sunshine"
Quote from: "Stoffi"I mine øyne, så er det latterlig å straffe en person for noe slikt, det bidrar til å piffe opp stemning. Men jeg skjønner jo at Brann kanskje vil gjøre noe, men at BBB skal gjøre noe er direkte tragisk.


Vel i mine øyne e du ganske latterlig hvis ikkje du skjønner at Brann reagerer når folk bruker røykbomber på stadion. Det e ikkje lov, desverre kan man kanskje si, men sånn e det.. Klubben risikerer bøter pga sånt og då e det klart at de må komme med en reaksjon ovenfor den/de som gjør dette..


Vet ikke helt om du leste det jeg skrev..... Les igjen.

"Men jeg skjønner jo at Brann kanskje vil gjøre noe,"
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Quote from: "Sunshine"
Quote from: "Stoffi"I mine øyne, så er det latterlig å straffe en person for noe slikt, det bidrar til å piffe opp stemning. Men jeg skjønner jo at Brann kanskje vil gjøre noe, men at BBB skal gjøre noe er direkte tragisk.


Vel i mine øyne e du ganske latterlig hvis ikkje du skjønner at Brann reagerer når folk bruker røykbomber på stadion. Det e ikkje lov, desverre kan man kanskje si, men sånn e det.. Klubben risikerer bøter pga sånt og då e det klart at de må komme med en reaksjon ovenfor den/de som gjør dette..


Vet ikke helt om du leste det jeg skrev..... Les igjen.

"Men jeg skjønner jo at Brann kanskje vil gjøre noe,"
.......


"Eller ganske enkelt jævlig barnslige.

Så flere tusen kroner i bot til Brann er ikke grunn god nok til å bli bortvist fra stadion for sesongen? Og hva boten fra politiet anngår, prøv å fyre opp en røykbombe utenfor politihuset og se hva du får da, joda, en ihvertfall en bot.

Det eneste dette fører til er enda mer kontroll på stadion, det går enda tregere å komme inn, og det går ut over alle oss andre. Som ikke har røyk og ildfetisjer med påfølgende ståpikk." Skrevet av Xminator

Skal folk stå der som noen englebarn og hoppe paradis da? Det er jo det som skjer nå. noen tusen kr i bot er verdt noen bluss og røykbomber.
Tinnsoldat bluss, noen som vet hvor mye det koster? Like mye som bot for bluss og røyk på SS kanskje? Tenk litt over det. Heller bot enn tinnsoldat utgifter hvis det er omtrent samme prisen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Toff

og skal man se det fra en annen side er det dessuten også særdeles helsefarlig med slike røyk bomber. Tror man skal være glad for at det ikke var fult på stadion når disse IDIOTENE fant ut at de skulle ha det litt gøy. LATTERLIG
off

Candyman

Quote from: "Toff"og skal man se det fra en annen side er det dessuten også særdeles helsefarlig med slike røyk bomber.

Hvor har du dette fra?? Særdeles helsefarlig?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Mick

Hmm Helsefarlig. Jeg stussa også på det, måtte skjekke det ut. Det eneste jeg fant på nettet var dette:

Heksakloretan, brukes i røykbomber og liknende, Dyreforsøk(huff) har vist en viss kreftrisiko. Derimot er stoffet ikke farlig for mennesker.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

sekto

Det er vel kanskje helsefarlig om man står midt i røyken og suger inn store lungefuller av røyken, men ellers så er det nok ikke noe farlig. Røykbomber har jo faktisk en annen praktisk bruk enn tifo, så tror ikke de hadde blitt produsert om de var skadelig å bruke. (men man kan jo forsåvidt si det samme om sigaretter.. :0P)

Det er jo derfor folk blir utestengt. Dette er jo kanskje det groveste bruddet man kan få på vår røykfrie stadion..

Kalinkasvingen

Har det uansett noe å si om han blir utestengt? Flere andre utestengte har da alltid kommet seg inn på kampene.

elblottto

HEY
her e eg...
eg melde meg selv.. så vet dere det...
eg har god tatt at eg er ute stengt men eg ska ikke være alene med det...
eg for står godt at det ble et år...

men eg synes de andre kan melde seg... hvis ikke det skje gjør eg det...

men det at dere snakker om bøter til brann fra nff skjønner eg ikke... nff har ingen ting med dette og gjøre, dette var en RL kamp og da har ikke nff noe de skal si...

og det at bataljonen, ute stenger meg er grit... får de er bare nøtt til og gjøre det når brann gjør det...

men eg har lært og eg gjør ikke dette igjen... og hvis eg ser noen begynner med røykbommpe/bluss så kommer eg til og for telle de det som skjedde med meg og da vil de kanskje tenke seg om...

men eg får ingen bot... om brann får det vet eg ikke, men eg tviler på
det, får det da tror eg det hadde vert mer oppi media...

men eg kommer til og møte opp på alle tifo dunda som eg vet om... og det gjør eg får å vise at eg ikke gjor dette mot brann og bbb. men for at eg sku tøfe meg litt og får eg ble mast på...

håper dere har fått svar på tingene som ble tiskutert

ha et hyggelig år på staddaen og på borteture...

men når vi snakker om tifo dunda... synes eg dere ikke bare ska masse om og få i gang noe, møt opp i tilleg... eg har vert på mange tifo dunde og det er skjeldent eg ser nye fjes....
ergen til eg dør...

elblottto

QuoteDet eneste dette fører til er enda mer kontroll på stadion, det går enda tregere å komme inn, og det går ut over alle oss andre. Som ikke har røyk og ildfetisjer med påfølgende ståpikk.


det er kanskje det som er nøvendig her... det var ikke eg som fikk de inn... men den som fikk de inn kan jo ikke ha blit kjekte... det viser bare at vi trenger bere kjeket[/b]
ergen til eg dør...



Skotten

Quote from: "elblottto"men eg synes de andre kan melde tiseg... hvis ikke det skje gjør eg det...


Uten at jeg er ute etter å ta deg eller noen ting, men hva er din begrunnelse på hvorfor du skal melde de andre som deltok på dette? Er det ikke bedre å la dem slippe unna?
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Stoffi

Bluss og røykbomber er gode ting.

Bedre med bot for noen bluss på SS, enn å betale mye mer for tinnsoldat.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

elblottto

Skotten skrev

QuoteUten at jeg er ute etter å ta deg eller noen ting, men hva er din begrunnelse på hvorfor du skal melde de andre som deltok på dette? Er det ikke bedre å la dem slippe unna?


hvorfor skal eg ta alle skyllen på meg?
for det første er det folk som har sneke inn røyk bommpen...
og det var en som gikk rundt og spurte alle om de ikke kunne gjøre det... men han tørde ikke og gjøre det selv...

eg nekter og stå alene med dette...[/quote][/b]
ergen til eg dør...

Brannfrelst

Om det var enn annen som tok den med inn og ikke turde ta avsvaret selv så skal ikke du få all skylden,det blir feil!!
2.10.07-Gullet kom hem!

monzilla

en person som detonerte røykbomben, en som ble tatt (meldte seg) og en som får sanksjoner. Trenger ikke å dra flere ned i dragsuget? min mening ihvertfall, en ærlig sak. det eneste som skjer er at også de blir utestengt et år, hva godt gjør det deg?

elblottto

monzilla skrev

Quoteen person som detonerte røykbomben, en som ble tatt (meldte seg) og en som får sanksjoner. Trenger ikke å dra flere ned i dragsuget? min mening ihvertfall, en ærlig sak. det eneste som skjer er at også de blir utestengt et år, hva godt gjør det deg?


så eg slipper og gå alene med dette...
eg lar ikke de slippe una... når de var med på det...
hvorfor sku eg det?
da kan det jo lett skje om igjen....

de er jo nøtt til og få sin straff de og...
ergen til eg dør...

elblottto

monzilla skrev

Quoteen person som detonerte røykbomben, en som ble tatt (meldte seg) og en som får sanksjoner. Trenger ikke å dra flere ned i dragsuget? min mening ihvertfall, en ærlig sak. det eneste som skjer er at også de blir utestengt et år, hva godt gjør det deg?


så eg slipper og gå alene med dette...
eg lar ikke de slippe una... når de var med på det...
hvorfor sku eg det?
da kan det jo lett skje om igjen....

de er jo nøtt til og få sin straff de og...
ergen til eg dør...

Bombefar

Quote from: "elblottto"monzilla skrev

Quoteen person som detonerte røykbomben, en som ble tatt (meldte seg) og en som får sanksjoner. Trenger ikke å dra flere ned i dragsuget? min mening ihvertfall, en ærlig sak. det eneste som skjer er at også de blir utestengt et år, hva godt gjør det deg?


så eg slipper og gå alene med dette...
eg lar ikke de slippe una... når de var med på det...
hvorfor sku eg det?
da kan det jo lett skje om igjen....

de er jo nøtt til og få sin straff de og...


Ka skjer igjen?? Det er vel bare bra med litt røykbomber

elblottto

ja et er bare fint med røyk ja... men ka er fint med det når det blir sånne store diskuskjoner som dette... og hvis man gjør det ofte ulvilig, så kan det bli slutt på at vi for søke om ha røyk/bluss på stadioen... og da blir det jo aldri mer... derfor er eg blit i mot de som gjør det utenlov...
ergen til eg dør...

monzilla

beklager hvis jeg drar diskusjonen ned i gjørmen, men det virker for dumt. kanskje du har lært deg å ikke tøye grensene,noe som kan være positivt, men det var du som tente på bomben, du får alene ta konsekvensene av det.  Det kommer aldri til å skje at det blir organisert blussing eller røykbombing(??) på tribunene. Dette er et så lite problem at NFF vil aldri gå hardt til verks for å stoppe det, med mindre noen alvorlige episoder skjer. Men på en annen side så oppfordrer jeg de som planlegger å fyre opp bluss og røykbomber på tribunen til å gjøre dette på en ansvarlig måte, og ikke etter så mange øl at man snakker prosent i stedet for promille.

elblottto

til monzilla


det er tydelig at du ikke var i nærheten eller ikke har sett ka som skjedde... for det første så trak eg bare i en snor... for det andre: var det folk som opp forde folk til og gjøre det... greit nok at det var eg som ut løste den... men det var andre som fikk de inn og fant på det... det var helt til feldig at eg trakk i den snoren... men nå har han ene meld seg selv...
ergen til eg dør...

Nixon

Må være flott å ha deg som kompis. Du virker jo å være dumsnill nok til å bli med på det meste.

"Jeg trakk bare i en snor". Hallo? Det er jo hele poenget at det var du som gjorde det. Hvem som tok det med inn er jo ganske uinteressant.

Og hva hjelper det deg at du tyster på de andre. Blir du lykkelig av det? Får du sove bedre om natten? Eller har dere en hemmelig klubb med motto; en for alle, alle for en?

Ta din straff som en mann og hold kjeft!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

elblottto

hehehe.... hadde ikke eg tat min straff så hadde eg ikke vert ute stengt.... eg er ikke dum snill men eg hadde vert dum snill hvis eg hadde tat all skyllen på meg...
ergen til eg dør...

SKB e BEST!!!

En røykbombe ble fyrt av og det virker som om noen e drept..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Northside

Quote from: "SKB e BEST!!!"En røykbombe ble fyrt av og det virker som om noen e drept..


ja det skal ikke være lett... Håper ikke noen fra Klanen eller kjernen leser dette, vi vil jo bli gjort til latter! Ikke minst folk fra Sverige og andre steder utenfor Norge som har vel så strenge regler vil le seg til døden dersom de finner ut kor latterlig alt dette oppstyret e!

sekto

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "SKB e BEST!!!"En røykbombe ble fyrt av og det virker som om noen e drept..


ja det skal ikke være lett... Håper ikke noen fra Klanen eller kjernen leser dette, vi vil jo bli gjort til latter! Ikke minst folk fra Sverige og andre steder utenfor Norge som har vel så strenge regler vil le seg til døden dersom de finner ut kor latterlig alt dette oppstyret e!


ja, Gud, tenk om Klanen ler av oss? Eller andre supportere i Norge. Eller i Sverige, Italia, England? Nei, nei, nei, la det ikke skje!! Da må jeg slutte å gå på SS. For om ikke vi blir sett opp til av alle andre, så er det ikke gøy lengre. Vi må være kulest.

Bruk energi på å støtte laget, og ikke tenk på hva Klanen syntes om deg. Hvis det virkelig betyr noe, så kan det være påtide å bytte drakt.

DeeDee

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "SKB e BEST!!!"En røykbombe ble fyrt av og det virker som om noen e drept..


ja det skal ikke være lett... Håper ikke noen fra Klanen eller kjernen leser dette, vi vil jo bli gjort til latter! Ikke minst folk fra Sverige og andre steder utenfor Norge som har vel så strenge regler vil le seg til døden dersom de finner ut kor latterlig alt dette oppstyret e!


Til latter er dere uansett. Men ikke pga røykbomben :)

ikstart

K Start - Vi lier det <3

SKB e BEST!!!

Quote from: "sekto"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "SKB e BEST!!!"En røykbombe ble fyrt av og det virker som om noen e drept..


ja det skal ikke være lett... Håper ikke noen fra Klanen eller kjernen leser dette, vi vil jo bli gjort til latter! Ikke minst folk fra Sverige og andre steder utenfor Norge som har vel så strenge regler vil le seg til døden dersom de finner ut kor latterlig alt dette oppstyret e!


ja, Gud, tenk om Klanen ler av oss? Eller andre supportere i Norge. Eller i Sverige, Italia, England? Nei, nei, nei, la det ikke skje!! Da må jeg slutte å gå på SS. For om ikke vi blir sett opp til av alle andre, så er det ikke gøy lengre. Vi må være kulest.

Bruk energi på å støtte laget, og ikke tenk på hva Klanen syntes om deg. Hvis det virkelig betyr noe, så kan det være påtide å bytte drakt.


Det e jo litt kjipt å få et rykte på oss som fløtepuser.. Tror eg hadde tenkt det om Klanen hadde eg lest en lignende tråd på deres forum
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Northside

hmm, vi skal ikke bare ta frem Chess banneret igjen då? vi bryr jo oss ikke om vi blir gjort til latter igjen!

SKB e BEST!!!

Quote from: "NorthsideFCDH"hmm, vi skal ikke bare ta frem Chess banneret igjen då? vi bryr jo oss ikke om vi blir gjort til latter igjen!


Hehe, nei då har vi nådd lavmålet!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

monzilla

Quote from: "elblottto"til monzilla


det er tydelig at du ikke var i nærheten eller ikke har sett ka som skjedde... for det første så trak eg bare i en snor... for det andre: var det folk som opp forde folk til og gjøre det... greit nok at det var eg som ut løste den... men det var andre som fikk de inn og fant på det... det var helt til feldig at eg trakk i den snoren... men nå har han ene meld seg selv...


Uansett hvordan du vrir på det så var det du som gjorde det, ta konsekvenser for dine egne valg og la heller "vennene" dine velge om de skal melde seg eller gå rundt med "dårlig" samvittighet. Eneste som gjør denne episoden latterlig er at du drar andre med ned i dragsuget.

Green shirt mush

Hva faen er vitsen med å tyste da?
Blir du noe mindre skyld i det som skjedde av den grunn?

Uansett kordan du snur deg har du ræven bak.

Tenk litt på det.
i!
ACAB

elblottto

bare si ka dere vil.... men grunn av eg melde meg med en gang... så får ikke Brann bot... og grunn av eg ga beskje om de andre så er eg inne i igjen på staddaen. eg og de andre må bare koste hele hansa... men det er ikke bestemt kas kamp vi ska gjøre det...

og unasett så er det ikke og tyste... for eg snakket med de om det først... og de ville at eg skulle gi beskje... de tørde rett og slett ikke og si i fra selv... men det var en av de som gjord det selv...

og hadde eg bare latt være og sagt noe, så måtte eg ha sett alle kampene på tv...  og i tilleg hadde eg vert jevlig grei mot di andre... alle må få se staff...
ergen til eg dør...

Northside

Bare Hansa? det e faen meg en stor tribune vi må koste :(

Håper ikke Tifo-gruppen planlegger noe konfetti på Hansa den kampen :P

Stalin

Hva gjør 11åringer på SS med røykbombe i det heletatt?

Go Up