• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Røykbombe på BBB feltet.

Started by Brann_Askøy, May 14, 2005, 10:59:02 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Quote from: "Stalin"Hva gjør 11åringer på SS med røykbombe i det heletatt?


ikke vet eg.... når så du en 11-åring der då?

monzilla

ja, jeg har vel ytret min mening nok i denne saken, fører ikke noen vei med å fyre løs videre. Håper vi ser mer spillopper i løpet av sesongen.

elblottto

Stalin Skriver
QuoteHva gjør 11åringer på SS med røykbombe i det heletatt?


eg kan nå aldri huske og ha sett en 11 åring på SS i hele tat... og hvert fall ikke med røyk bommpe
ergen til eg dør...

Stalin

vel, har fått intrykket at du er rundt den alderen, og på måten du skriver blir ikke det intrykket mindre.. :roll:

enavgutta

"bommpe" Synes det begynner å bli godt begrep jeg.

Sunshine

Quote from: "NorthsideFCDH"Bare Hansa? det e faen meg en stor tribune vi må koste :(

Håper ikke Tifo-gruppen planlegger noe konfetti på Hansa den kampen :P


Dokkar fikk jo et OK tilbud fra Brann sånn som eg har forstått det av det eg leser her.. Istedet for å utestenge dokkar for resten av sesongen så må dokkar koste Hansa tribunen etter EN kamp? Har eg forstått det riktig? Hvis det stemmer så hadde eg ikkje akkurat sutret over at tribunen va stor, men heller vært overlykkelig for at eg slapp å se resten av sesongen foran tv....

Xminator

Okay, tradisjonell TIFO på Hansa neste kamp! Kreppruller, dopapir, balonger og konfetti ;) Her bør TIFO-kommiteen kjenne sin besøkelsestid :)

mobli

Quote from: "ikstart"Har noen gang noen blitt skadet av en bluss på en fotballstadion i Norge noensinne? Neppe.

mobli

Quote from: "Stalin"vel, har fått intrykket at du er rundt den alderen, og på måten du skriver blir ikke det intrykket mindre.. :roll:


Det er jo egentlig latterlig å si. elblotto har tidligere, i enten denne eller den andre røykbombetråden, sagt at han er dyslektisk
Tenk deg om litt, før du slenger ut kommentarer i hytt og pine.

monzilla

Quote from: "mobli"
Quote from: "ikstart"Har noen gang noen blitt skadet av en bluss på en fotballstadion i Norge noensinne? Neppe.


mine erfaringer med bluss tilsier at man ikke trenger lighter for å antenne, men det finnes vel flere typer?

Northside

Quote from: "Xminator"Okay, tradisjonell TIFO på Hansa neste kamp! Kreppruller, dopapir, balonger og konfetti ;) Her bør TIFO-kommiteen kjenne sin besøkelsestid :)



ja, det ville jo vært supert.... :P

neida, heldigvis så har ikke Brann helt bestemt hvilken kamp vi må koste på så eg satser på at eneste tifoen den dagen blir stor-flaggene :wink:


Og ja, det var en mild straff i forhold til hva som først ble sagt, men kanskje de kjønte at det vi gjorde ikke var like gale som spytteren? Hadde vært tragisk dersom vi skulle fått samme straff som henne, det var jo det de først ga!

elblottto

herregud... hadde dere vist kor mye vi er med på tifo dungnd og alt sånt... så hadde dere aldri funne på og gjøre det mest jevlig for oss... eg var jo først utestengt, men eg var likavel med og lagde til til 16mai, selvom eg viste at eg ikke skulle på den kampen... og eg har vert med og malt bannder til lyn kampen lenge før eg fikk vite at eg kom inn igjen......
men dere som klager over at det er for lite tifo, dere møter aldri opp... slutt og klag og heller kom dere på tifo... så får dere opplevd mye rart. og verkelig føle at du gir alt for klubben i ditt hjerte... dessuten for du mange nye venner og alt sånt... du får høre mye rart der ass...

så kom der på tifo og slutt og klag...
ergen til eg dør...

Alexåsane

Quote from: "elblottto"herregud... hadde dere vist kor mye vi er med på tifo dungnd og alt sånt... så hadde dere aldri funne på og gjøre det mest jevlig for oss... eg var jo først utestengt, men eg var likavel med og lagde til til 16mai, selvom eg viste at eg ikke skulle på den kampen... og eg har vert med og malt bannder til lyn kampen lenge før eg fikk vite at eg kom inn igjen......
men dere som klager over at det er for lite tifo, dere møter aldri opp... slutt og klag og heller kom dere tifo... så får dere opplevd mye rart. og verkelig føle at du gir alt for klubben i ditt hjerte... dessuten for du mange nye venner og alt sånt... du får høre mye rart der ass...

så kom der på tifo og slutt og klag...


Tifo dugnad til lyn kampen? korti? kor e infoen? Var veldig klar for å gjøre noe, men ingen info kom så eg trodde ikke det ble noe:| men men
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

elblottto

nei på den var vi nok hadde bare blit strev vis vi hadde vert mange... men det er så mange som klagger men aldri møtter opp når det er info om det på nett siden...
ergen til eg dør...

Northside

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "elblottto"herregud... hadde dere vist kor mye vi er med på tifo dungnd og alt sånt... så hadde dere aldri funne på og gjøre det mest jevlig for oss... eg var jo først utestengt, men eg var likavel med og lagde til til 16mai, selvom eg viste at eg ikke skulle på den kampen... og eg har vert med og malt bannder til lyn kampen lenge før eg fikk vite at eg kom inn igjen......
men dere som klager over at det er for lite tifo, dere møter aldri opp... slutt og klag og heller kom dere tifo... så får dere opplevd mye rart. og verkelig føle at du gir alt for klubben i ditt hjerte... dessuten for du mange nye venner og alt sånt... du får høre mye rart der ass...

så kom der på tifo og slutt og klag...


Tifo dugnad til lyn kampen? korti? kor e infoen? Var veldig klar for å gjøre noe, men ingen info kom så eg trodde ikke det ble noe:| men men


Grunnen til at de ikke skriver at det e dugnad er pga de ikke trenger mer hjelp, de spør heller de som pleier å stille opp slik at de vet et nøyaktig antall. Er ikke noe vits i at det kommer 20stk så må 10 av de stå å se på pga det ikke e plass :wink:

jeglø

Jeg har tidligere syntes at elblotto har kommet med mange fine gode poenger her, men denne tifoen han stadig vekk prater om nå i det siste ser jeg ikke så mye til.
Hva driver dere egentlig med på disse tifo dugnadene? Bytter glansbilder? Lager julelenker?
Tifo er en finfin ting, men her har Brann mye å gå på.

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "elblottto"herregud... hadde dere vist kor mye vi er med på tifo dungnd og alt sånt... så hadde dere aldri funne på og gjøre det mest jevlig for oss... eg var jo først utestengt, men eg var likavel med og lagde til til 16mai, selvom eg viste at eg ikke skulle på den kampen... og eg har vert med og malt bannder til lyn kampen lenge før eg fikk vite at eg kom inn igjen......
men dere som klager over at det er for lite tifo, dere møter aldri opp... slutt og klag og heller kom dere tifo... så får dere opplevd mye rart. og verkelig føle at du gir alt for klubben i ditt hjerte... dessuten for du mange nye venner og alt sånt... du får høre mye rart der ass...

så kom der på tifo og slutt og klag...


Tifo dugnad til lyn kampen? korti? kor e infoen? Var veldig klar for å gjøre noe, men ingen info kom så eg trodde ikke det ble noe:| men men

Northside

Det vi gjør pÃ¥ er stort sett Ã¥ bruke store deler av fritiden vÃ¥r...  (ca 6-8++ timer) hver gang/dag det er tifo.
Stort sett så jobber vi ganske lenge og mye og har liten tid til glansbilder, eneste vi tar oss tid til er en liten middag litt ut på dagen. Men du kan jo komme å hjelpe til du og dere andre som lurer på ka vi gjør der?
Selv om vi jobber å sliter med ting som i utgangspunktet ikke e gøy så har vi det gøy der alikavel :P

monzilla

hva stod på banneret i dag?

pusuren


jegløh

Enig med navnebroren min jeglø. Har sett bedre Tifo på kirkegårder. Det sørgelige produktet av det tifo-gruppen får frem er ikke Brann verdig.

Foreslår at Tifo-gruppen øver seg en sesong på Bjørnars håndballjenter. Faktisk ville det vært bedre med en "røykbommpe" som varte i 90 minutter slik at det kunne røyklegge disse såkalte tifoene.

Håper ikke disse bannerne ble vist på TV2.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

Northside

Quote from: "jegløh"Enig med navnebroren min jeglø. Har sett bedre Tifo på kirkegårder. Det sørgelige produktet av det tifo-gruppen får frem er ikke Brann verdig.

Foreslår at Tifo-gruppen øver seg en sesong på Bjørnars håndballjenter. Faktisk ville det vært bedre med en "røykbommpe" som varte i 90 minutter slik at det kunne røyklegge disse såkalte tifoene.

Håper ikke disse bannerne ble vist på TV2.


huff så positive vi skulle være då....
Regner med du har komt med forslag og hjulpe til på tifo-dugnader slik at det blir bedre, virker jo nesten som du vet ka som e bra!

Dersom du ikke hjelper til på dugander og med å komme med forslag så har du heller ingen rett til å sitte bak pc-skjermen å klage!

Yngve

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "jegløh"Enig med navnebroren min jeglø. Har sett bedre Tifo på kirkegårder. Det sørgelige produktet av det tifo-gruppen får frem er ikke Brann verdig.

Foreslår at Tifo-gruppen øver seg en sesong på Bjørnars håndballjenter. Faktisk ville det vært bedre med en "røykbommpe" som varte i 90 minutter slik at det kunne røyklegge disse såkalte tifoene.

Håper ikke disse bannerne ble vist på TV2.


huff så positive vi skulle være då....
Regner med du har komt med forslag og hjulpe til på tifo-dugnader slik at det blir bedre, virker jo nesten som du vet ka som e bra!

Dersom du ikke hjelper til på dugander og med å komme med forslag så har du heller ingen rett til å sitte bak pc-skjermen å klage!


Kva dugnadar? Trudde de var slutta med slikt eg

Quote from: "NorthsideFCDH"Grunnen til at de ikke skriver at det e dugnad er pga de ikke trenger mer hjelp, de spør heller de som pleier å stille opp slik at de vet et nøyaktig antall.
[/quote]

elblottto

hvis dere har idere må dere jo komme de... og den beste moten og gjøre det på er og begynne og møtte på tifo-dungad... hvis du ikke finner noe tifo på nettsiden kan du kontakte Heng/Chrstian/Morten...
ergen til eg dør...

jeglø

Quote from: "elblottto"hvis dere har idere må dere jo komme de... og den beste moten og gjøre det på er og begynne og møtte på tifo-dungad... hvis du ikke finner noe tifo på nettsiden kan du kontakte Heng/Chrstian/Morten...


Hei Elblotto, er en del ting jeg ikke helt har fått med meg. Ganske uoversiktlig tråd og vanskelig å få tak i innholdet iblant. Er du, eller er du ikke utestengt?
Hvem kommer egentlig med idéne til tifoene? Likte den i går, men var jo i minste laget. Hvor lang tid tar det å lage noe slikt?

Northside

Quote from: "jeglø"
Quote from: "elblottto"hvis dere har idere må dere jo komme de... og den beste moten og gjøre det på er og begynne og møtte på tifo-dungad... hvis du ikke finner noe tifo på nettsiden kan du kontakte Heng/Chrstian/Morten...


Hei Elblotto, er en del ting jeg ikke helt har fått med meg. Ganske uoversiktlig tråd og vanskelig å få tak i innholdet iblant. Er du, eller er du ikke utestengt?
Hvem kommer egentlig med idéne til tifoene? Likte den i går, men var jo i minste laget. Hvor lang tid tar det å lage noe slikt?


no er ikke eg Elblotto men kan hjelpe deg litt :wink:

Han er ikke utestengt, først var han det men Brann kom til fornuft og fant en mildere straff. Denne straffen går ut på at han + de som var med på det (dvs meg) må koste hele Hansasvingen etter en kamp, den kampen er ikke bestemt endå.

Ideene til tifo er det stort sett tifo-gruppen og de som kommer på tifo-dugnader som står for, men det er også mulig å komme med forslag dersom du sendre mail til tifo-gruppen (kan vel også poste dine forslag her).

Det tar litt tid å lage banner og slike ting, du skal tegne opp det du skal male og etter det skal du male alt, i tillegg så skal det tørkes. Banneret mot LSK brukte vi en hel søndag på, då fikk vi malt bokstavene og litt av "figurene". Er ikke sikker på hvor lang tid de brukte på rødfargen....

Slike bannere som i går tar sikkert ikke mer enn en dag å lage, kanskje to.

elblottto

QuoteHei Elblotto, er en del ting jeg ikke helt har fått med meg. Ganske uoversiktlig tråd og vanskelig å få tak i innholdet iblant. Er du, eller er du ikke utestengt?
Hvem kommer egentlig med idéne til tifoene? Likte den i går, men var jo i minste laget. Hvor lang tid tar det å lage noe slikt?


nÃ¥ har northsideFCDH svar pÃ¥ alt....    

det vi lagte til lyn kampen det tok 2 dager...
ergen til eg dør...

elblottto

nå har BBB og gitt oss straff...

vi måtte rydde og male hele gulve i BBB inngangen...
Så nå kan dere gledde dere til rbk kampen...


dere er kansje spent på kas farge men det får dere se på kampen mot rbk... ingen får vite det før...
ergen til eg dør...

Mr_Soma

Gleder meg kjempemye... kan nesten ikke vente.

henk

Nå har jeg sett meg litt lei på usanheter på denne tråden. Bataljonen har på ingen måter gitt straff til denne personen som satte i gang denne røykbomben. Vi har hele tiden avventet saken for å se hva Brann bestemte seg for. Har snakket med personen og det hele betror på en missforståelse mellom han og noen som ikke har noe med dette å gjøre. Så jeg anbefaler folk som skriver ting de ikke vet noe om på forumet til å ta kontakt med noen som vet sannheten om de forskjellige sakene.
enk Ekerhovd
NÃ¥ som privatperson

Northside

Quote from: "henk"Nå har jeg sett meg litt lei på usanheter på denne tråden. Bataljonen har på ingen måter gitt straff til denne personen som satte i gang denne røykbomben. Vi har hele tiden avventet saken for å se hva Brann bestemte seg for. Har snakket med personen og det hele betror på en missforståelse mellom han og noen som ikke har noe med dette å gjøre. Så jeg anbefaler folk som skriver ting de ikke vet noe om på forumet til å ta kontakt med noen som vet sannheten om de forskjellige sakene.


då må det ha vært en missforståelse, eg fikk en tlf fra han som fyrte opp denne røkbomben hvor han sa at de som var med på det skulle opp på stadda torsdag som var å rydde og male. Vet at noen gikk opp der å gjorde dette, eg kunne ikke pga jobb. Etter hva eg forstod og han sa så var det bbb som hadde sagt at vi måtte dette, det ville være en form for dugnad.
Uansett, kan godt hende det har vært en missforståelse et eller annet sted, men det var hvertfall dette eg fikk vite.

Go Up