• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

16. Mai i Trondheim

Started by Toppe, May 11, 2005, 11:16:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Toppe

Jeg skal besøke svigerforeldrene mine i Trondheim i 17.-mai-helgen. (Ja, jeg har giftet meg med en trønder. Hun har ikke bart, da.. ) Lurer derfor på om det er noe sted eksil-bergensere og andre Brann-supportere samles for å se kamper? Vil ikke gå glipp av 16.mai kampen...

KEO

Quote from: "Toppe"Jeg skal besøke svigerforeldrene mine i Trondheim i 17.-mai-helgen. (Ja, jeg har giftet meg med en trønder. Hun har ikke bart, da.. ) Lurer derfor på om det er noe sted eksil-bergensere og andre Brann-supportere samles for å se kamper? Vil ikke gå glipp av 16.mai kampen...


Trønder jente kan sikkert vere bra greier det, men må ærlig talt si at du er nok blitt en tøffel helt som de prøver å omvende til RBK supporter. Man reiser ikke til Barte land den 16 mai
Nu kør vi!

Sharpy

Quote from: "Toppe"Jeg skal besøke svigerforeldrene mine i Trondheim i 17.-mai-helgen. (Ja, jeg har giftet meg med en trønder. Hun har ikke bart, da.. ) Lurer derfor på om det er noe sted eksil-bergensere og andre Brann-supportere samles for å se kamper? Vil ikke gå glipp av 16.mai kampen...


Jeg har ikke bestemt meg for hvor jeg skal se den enda, men se den, det skal jeg!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Lurkin

Jeg tror du kan se den på Brann Stadion.. huff, bart-og-skinnvestland 16. mai..  :roll:
Berømte Brann fra Bergen

Sharpy

Quote from: "Lurkin"Jeg tror du kan se den på Brann Stadion.. huff, bart-og-skinnvestland 16. mai..  :roll:


Ja, det er tøffe tak. Alt man må finne seg i!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Superjack

VEl, helt topp at du har funnet ei trønder-pie. Helt riktig, stjel damene deres og lag barn som blir Brann-suportere. Slik det skal gjøres!
Brannsupporter.

fottikk

QuoteJa, jeg har giftet meg med en trønder. Hun har ikke bart, da..


Men det første du hører om morgenen er trønderstemme,jeg tror jeg måtte begynt på valium.
Men for all del,kampen går på tv,og det finnes vel vannhull der oppe som sender den.
or by og lag.

Go Up