• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FredrikstadKampen

Started by Fredrikstad, May 07, 2005, 18:25:09 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

BL

Dette viser jo bra kor sinnsykt unødvendig møkkaomgangen mot glimt var!! Men skal ikkje være noen gledesdreper no. Dette er veldig morro!!!  :D
Hansa-
Felt Z

Sharpy

Det verste er jo at Brann EGENTLIG ikke spiller så veldig bra. Spesielt forsvarsmessig er det jo temmelig horribelt til tider...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

KennethS

tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"


koffor kommer knudsen inn? bertelsen e en av landets raskeste spillere.. koffor kommer ikkje sanne inn som har fart??? e noe med denne mk at han må spille uansett.
tå på Brann

_owenz_

Ut med Sæternes inn med Macallister! Las oss fÃ¥ se hva han kan gjøre! Han er sulten!  Winters trenger mer kamp trening sÃ¥ det er mest logisk Ã¥ ta ut Sæternes....


owenz

Nixon

Mener du seriøst at du vil ha Sanne istedetfor Knudsen? Du om det.
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Nixon"Mener du seriøst at du vil ha Sanne istedetfor Knudsen? Du om det.
tå på Brann

Northside

Quote from: "Nixon"Mener du seriøst at du vil ha Sanne istedetfor Knudsen? Du om det.


noen må gjøres for noe rakner hele driten!

Ka e gale med forsvaret!????

cwb


Brannmann rob

jaja dette va vel som forventet... det forbanna "sexy" fotballspillert mÃ¥ de pokker ta Ã¥ gi seg med... forsvaret spiller ogsÃ¥ som noen 2 divisjons arrogante......... (har ikke ord)   blir det 3-3 nÃ¥ sÃ¥................

KennethS

Ta det rolig vi vinner! 2-4 Sæternes putter.
tå på Brann

brannsupporteren:-D

url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

KennethS

Soma og Bjarnasson går rundt som ville høns nå
tå på Brann

espen

Jeg gir meg!

Er så utrolig forbanna, dette skjer gang på gang! noe er seriøst gale når vi alltid dupper av på slutten av kampen!

Hvis Gutta ikke klarer å ro dette i land så går laptoppen i veggen!

Jeg hører rykter om at forsvaret sover, det virker som de har vært elendige i hele år!

Hva med å få inn litt nytt blod bak der? Sitte inn klock og kalvenes, de er hvertfall lysten på å spille!!

ARG!

KennethS

Winters ut Dylan inn! blir mye lange i slutten, Greit nok Dylan e i form
tå på Brann

KennethS

Bjarnasson taper på hodet mot West på 1,23? E det mulig
tå på Brann

espen

Crap! West, han har bra fart!

Og med slikt elendig forsvar kommer han sikkert til å dure igjennom.

X 2!

Jeg er dritnervøs!

_owenz_

Quote from: "KennethS"Winters ut Dylan inn! blir mye lange i slutten, Greit nok Dylan e i form


Byttet kommer litt sent synnes jeg, burde vært gjort 5-10 min før rett etter scoringene. Winters har ikke fått til allverdens.

owenz

DJ_ADG

nå é pulsen min høy. bare sitt å be og syng, det må vel hjelpe
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KennethS

Typisk Brann, burde ledet 0-5 nå står det 2-3 istedet. Dommeren hadde gult kort? merklig..
tå på Brann

Northside

Quote from: "DJ_ADG"nå é pulsen min høy. bare sitt å be og syng, det må vel hjelpe


tror pc-en min ber for at Fredrikstad ikke scorer no.... skjer det så slokker denne pc-en for i dag!

KennethS

tå på Brann

KennethS

Soma og Bjarnasson kan blir matchvinnere for Fredrikstad ?? Her må noe gjøres.
tå på Brann

KennethS

tå på Brann

Northside

hælig!

flere enn meg som var drit nærvøs her :P ?

brannsupporteren:-D

Fy flate, det var nære på! Men herlig med 3 poeng!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Nixon

Har vandret hull i parketten her...
Totalt unødvendig å slippe Fredrikstad inn i kampen.
Men nå er livet bare bra!

Og nå kommer det over 1000 på torsdag...:)
Rød makt på Hansa

Kristin

sinnsykt deillig!§!!!!
men må di alltid gjøre det så j---- spennende på slutten..
kanke vi bare spille bra i to omganger???? eller er kvoten på en??????
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Xminator


Kristin

Idag synes jeg Martin A fungert bra.-- spessielt på slutten var han taktisk med tiden.-. men likte dårlig den ene albuebruken til Bengt.. skummel sånne..
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Fredrikstad

Gratulerer med seieren....

Personlig mener jeg at uavgjort hadde gitt ett bedre bilde av kampen.
FFK hadde en del utilgivelige forsvarsfeil, men gode lag vet å utnytte slike, og dere var gode idag...

Håper på revansje i Bergen når FFK har ett skadefritt mannskap!
Ha en god videre sesong, og gjør livet surt for VIF og RBK!
:-)

Charmless Man

Takk!

Dere kan begynne med å gjør livet surt for Vif 16 mai... For en gangs skyld hadde vi litt flaks. Men mener likevel vi vant fortjent.
Ladish on the Foot

YadaYada

Quote from: "Fredrikstad"Gratulerer med seieren....

Personlig mener jeg at uavgjort hadde gitt ett bedre bilde av kampen.
FFK hadde en del utilgivelige forsvarsfeil, men gode lag vet å utnytte slike, og dere var gode idag...

Håper på revansje i Bergen når FFK har ett skadefritt mannskap!
Ha en god videre sesong, og gjør livet surt for VIF og RBK!
:-)


Snakk om å ha hjertet i halsen de site 10 minuttene!
Dere skapte veldig trøkk i slutten, imponert over fremøtet på stadion..
Selv om de vi hørte mest var russejentene på felt G. ;)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Alexåsane

"Bytte Brann. Charlie Miller ut. Martin Knudsen inn."

Ojsann! der raknet det!
Neida, men hvorfor skal aldri miller få spille ut en kamp!?!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Lefty

Scharner var KONGE (i en time)!

Lefty

cyp

Quote from: "Alexåsane""Bytte Brann. Charlie Miller ut. Martin Knudsen inn."

Ojsann! der raknet det!
Neida, men hvorfor skal aldri miller få spille ut en kamp!?!


Fordi han holder ikke så lenge...enkelt og greit!
elt O e snobbete!!

KennethS

Quote from: "Fredrikstad"Gratulerer med seieren....

Personlig mener jeg at uavgjort hadde gitt ett bedre bilde av kampen.
FFK hadde en del utilgivelige forsvarsfeil, men gode lag vet å utnytte slike, og dere var gode idag...

Håper på revansje i Bergen når FFK har ett skadefritt mannskap!
Ha en god videre sesong, og gjør livet surt for VIF og RBK!
:-)


Uavgjort hadde gitt ett bedre bildet? ka kamp har du sett ? Tydligvis ikkje den kampen alle andre såg. Ffk var brukbar de siste 15 minuttene, utenom de 2 målene ka skapte egentlig Ffk?? bare lurer.. Brann burde og kunne lett ledet 0-5 før Ffk fikk 1-3. Nei denne seieren var fullt fortjent , var aldri noen tvil om kem som var det beste laget. Helt utrolig at alle snakker om forsvaret til Ffk hele tiden, har noen tenkt på at det var Brann sitt angrep som gjorde de dårlig? e blitt slik i Norge at alle mål som scores e enten forsvar eller keeper sin feil. Aldri angripende lag som skal ha æren for målene. Ffk e ikkje første laget som ikkje holder med i svingene når Brann setter fart på ballen. En ting til, var ikkje Ffk sine mål av den lettkjøpte sorten også da? det var det ingen som husket.
tå på Brann

Lurkin

Nå hadde FFK skudd i tverleggeren etter frispark og skudd i stolpen i første omgang da, men at Brann skal få flaks av og til er bare fortjent.
Brann rundtspilte derimot FFK så mye i en time at det var nesten kjedelig å se på.

Positive ting i dag:

- Bengt putter.
- Martin spilte meget bra, hadde avgjørende pasninger i to av målene.
- Raymond is back in business.
- Cato og Erlend skapte mange 2 mot 1 situasjoner i dag.

Negative ting i dag:

- Helvete vi roter bak, 5 mål på 2 kamper pga latterlig forsvarsspill.
- Robbie spiller relativt dårlig utenom den ene målgivende, men til og med Ystås kunne leket Ronaldinho med FFK forsvaret.
- Fremdeles mange langballer og mye offside.
Berømte Brann fra Bergen

Cogito

QuoteEn ting til, var ikkje Ffk sine mål av den lettkjøpte sorten også da? det var det ingen som husket.


Nei det var de ikke. 1-3-målet var et flott angrep der Brann ikke kan klandres for mye. 2-3 var et ekte drillo-mål, der Vikmae ikke burde ha fått gå opp upresset. Men fint for det.

Men ja, vi vant fortjent.
 have a dream!

Xminator

VG påstår vi hadde 4 sjanser, mens FFK hadde 5. Kan ikke noe for det, men jeg talte da nærmere 10 for vår egen del?

Kanskje VG bare talte sjanser i andre? For var ikke Sæternes alene ett par ganger i andre da?

KennethS

Ser Ba klarer og gi Scharner 4 og si han var unnsynlig? lurer virkelig på om Ba ser kampen i virkeligheten eller på dataspillet sitt.
tå på Brann

Xminator


Vidarvalium

Kan rett og slett ikke fatte at dere skriker etter surfedylan. Var og såg Brann2 mot FKH. Fy fa... det var tannløst. Var absolutt ingenting som minnet om at han skulle være så mye som i nærheten av en plass på årets Brannlag. Slike spillere oppfordrer til drillofotball. Send han down-under igjen.

Kjøp Kjølner og Essediri- det er i forsvar og høyre flanke vi sliter!!

enavgutta

Slik jeg ser det er det forsvaret som er det store svakhetspunktet pr. dags dato. Soma og Bjarnasson mangler fart og har ikke sjangs når de kommer på etterskudd. Merkelig, virket jo som ihvertfall Soma hadde stålkontroll her i fjor.

Gledelig å se at klikk klakk spillet fungerer fremover, men savner kanskje enda flere skudd fra Sæternes fra rundt 16 meter. Mannen skyter jo hardt som en hest, egentlig.

Geir

Quote from: "Vidarvalium"Kan rett og slett ikke fatte at dere skriker etter surfedylan. Var og såg Brann2 mot FKH. Fy fa... det var tannløst. Var absolutt ingenting som minnet om at han skulle være så mye som i nærheten av en plass på årets Brannlag. Slike spillere oppfordrer til drillofotball. Send han down-under igjen.!


Han scorte nÃ¥  3 i cupen nettopp da. Han vet jo hvor mÃ¥let stÃ¥r, og er en bra innbytter for Sæternes, synes jeg.
ndelig SERIEMESTER

_owenz_

Quote from: "Vidarvalium"Kan rett og slett ikke fatte at dere skriker etter surfedylan. Var og såg Brann2 mot FKH. Fy fa... det var tannløst. Var absolutt ingenting som minnet om at han skulle være så mye som i nærheten av en plass på årets Brannlag. Slike spillere oppfordrer til drillofotball. Send han down-under igjen.

Kjøp Kjølner og Essediri- det er i forsvar og høyre flanke vi sliter!!


Mjelde har vel utalt en eller annen gang at han ikke la så mye vekt på 2. divisjons fotball for Dylan. Inleggene er for dårlige til at Dylan kan utnytte de godt nok. På Brann2 må spissene utnytte de få inleggene som når frem eller skape alt selv...

Stor forskjell til Brann med Kvisvik, Miller og andresen som sikter seg inn på hodene til spissene...

Skal bli kjekt å se IFK kampen. Dylan starter sikkert den, og kanskje også Kvisvik eller Miller spiller litt? Ellers er det liten vits, blir jo nesten bare en Brann2 kamp da...

Dylan trengs å sammkjøres med innleggs spillerene i kamp, hvis han gjør det bra mot IFK så gjør han det vanskelig for Mjelde. Men desto enklere å sette han innpå tidligere i en kamp der en av spissene ikke har dagen. Er nesten litt meningsløst å hive han innpå de siste 5 minuttene i hver kamp.


owenz

KEO

[Han scorte nÃ¥  3 i cupen nettopp da. Han vet jo hvor mÃ¥let stÃ¥r, og er en bra innbytter for Sæternes, synes jeg.
Nu kør vi!

Straffe!!!

Sannsynligvis derfor da at Winters ikke gjorde noen mål i samme kamp... Spilte riktignok ikke hele kampen, men ifølge logikken ovenfor er det jo elendig isåfall å ikke score 2 mål på den timen han spilte.

Go Up