• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

En liten dusj optimisme og våryrhet

Started by erikdale, May 06, 2005, 16:54:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

erikdale

f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

erikdale

Glemte å stille spørsmålet..

Noen som har flere optimistiske tanker å supplere med?

Jeg er ikke intressert i å høre om samlivsproblemer, og drittdommere og om mentale problemer som aldri forsvinner.. Potensproblemer, mensproblemer og pengeproblemer er heller ikke mitt bord..

I denne tråden vil jeg ha glede :D
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

abe78

.og husk!

enavgutta

Vi er et komisk lag som vi supportere aldri kan stole på. Men det er vel kanskje nettop derfor ekte lidenskap har et navn. Vi gir oss aldri. Og ja, jeg tror fremdeles vi vinner serien iår. Vi har bare typisk nok gjort det vanskelig for oss selv i starten som vi alltid pleier, og skuslet bort muligheten til å vinne med stor margin. Men vi vinner, på målstreken :-)

andy

Er ikke det litt av sjarmen med å holde med Brann! Vi må være litt tålmodige, vi kan ikke forvente at Brann skal være supergode hele tiden.
Vi må tåle litt motgang, da blir det enda morsomere når vi kommer tilbake!
Andy

*Soma kom og hjelp meg for bart e alt eg ser!*

Eden

Quote from: "abe78"


"I denne tråden vil jeg ha glede :D" synst eg å ha lest ein plass.. D e nok av andre tråder man kan vera pottesur i!!

Nei heia Brann seie bare eg..

Vi ska vinne gull.
Vi ska vinne gull.
No e d slutt på tøys og tull.
Vi ska vinne gull!!

Damn.. Sku vert musiker eg ja.. ;)

erikdale

En stor takke til Eden for den viktige påpekelsen av trådens formål..

Forøvrig vil vi om 40 år blir nødt til å finnen en annen plass å plassere gullstjernen på drakten.. Tror nemlig d bare e plass te tre over logoen :D
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

SKB e BEST!!!

Meget bra innlegg! E optimist selv, men var veldig skuffet etter gårsdagens oppgjør..

JA, selfølgelig tar vi GULL!!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

kirsti

Du sier som sant at vi tapar i blant. Ka bryr du oss med? Vi e best for det!

Vi skal så vinne i år! Det er så på tide.
Vi har mykje å sjå fram til framover!
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

NittenSekstiTre

For de som tror at toget er gått angående seriegull, vil jeg påpeke at vi er fremdeles med i Cupen.

enavgutta

Toget gått for seriegull ? Fjerneste jeg har hørt på lenge, sesongen er jo såvidt begynt....

erikdale

f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Petter M

Lenge igjen av sesongen og masse kan skje fremdeles.
K Brann Bergens stolthet

Grey

Ja det er fremdeles 63 poeng å kaste bort :p
Maybe a Greyhound could be my way

enavgutta

Folkens.. Har en helt utrolig følelse av vi tar gullet i år og den skal jeg ta vare på selvom vi sikkert kommer til å kaste bort poeng her og der. :-)

Petter M

Jeg har en god følelse, og håper de tar gullet i år.
K Brann Bergens stolthet

Go Up