• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Poolet, Ã?lesund

Started by poolet1, May 04, 2005, 03:04:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

sekto

Både på Poolet og Miller's ble vi veldig godt tatt hånd om. Ingen antydninger til bråk eller noe sånn. Bekreftet det jeg har hørt om Aafk sine supportere. Så får vi satse på at vi kan gi en minst like bra opplevelse når dere gjester Bergen senere i år.


Nixon

He he. Må nesten le litt av Per Anders som er mer enn normalt opptatt av størrelser. Både når det gjelder idrettsanlegg og byer. Men det henger jo sammen. Folk flest i Sogn og Fjordane ønsker jo vesle Leikanger dit peppern gror bare fordi de har fått fylkeskommuneadministrasjonen der. Tar seg jo ikke ut å ha det slik. Folk i Florø, Førde og Sogndal må jo tilte skikkelig!:)

Ellers kan man ikke se seg blind på folketall når det gjelder Stadionutbyggingen. Men akkurat den diskusjonen synes jeg å huske at vi har hatt før...
Rød makt på Hansa

Skotten

Quote from: "Per Anders"


Uten å ville starte denne debatten på nytt, så må jeg si at jeg er skrekkelig enig med denne Per Anders. På dette punktet vel å merke. Pinlig.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

enavgutta

Jeg er fullstendig enig jeg også. Uten å fyre opp til ny debattrunde, men PINLIG blir det....

Lurkin

Hadde Brann tapt så hadde det vært verre...høhø.

Neida, koslig med litt forbrødring.
Berømte Brann fra Bergen

Daniel

Quote from: "Nixon"He he. Må nesten le litt av Per Anders som er mer enn normalt opptatt av størrelser. Både når det gjelder idrettsanlegg og byer. Men det henger jo sammen. Folk flest i Sogn og Fjordane ønsker jo vesle Leikanger dit peppern gror bare fordi de har fått fylkeskommuneadministrasjonen der. Tar seg jo ikke ut å ha det slik. Folk i Florø, Førde og Sogndal må jo tilte skikkelig!:)

Ellers kan man ikke se seg blind på folketall når det gjelder Stadionutbyggingen. Men akkurat den diskusjonen synes jeg å huske at vi har hatt før...


Er fra Florø selv jeg og mener at Brann stadion ligger altfor langt vekke. Hva med Ã¥ flytte stadion til Lavik? Da er vi ca halvveis mellom Bergen og Florø!  :D


xttix

Quote from: "Daniel"
Quote from: "Nixon"He he. Må nesten le litt av Per Anders som er mer enn normalt opptatt av størrelser. Både når det gjelder idrettsanlegg og byer. Men det henger jo sammen. Folk flest i Sogn og Fjordane ønsker jo vesle Leikanger dit peppern gror bare fordi de har fått fylkeskommuneadministrasjonen der. Tar seg jo ikke ut å ha det slik. Folk i Florø, Førde og Sogndal må jo tilte skikkelig!:)

Ellers kan man ikke se seg blind på folketall når det gjelder Stadionutbyggingen. Men akkurat den diskusjonen synes jeg å huske at vi har hatt før...


Er fra Florø selv jeg og mener at Brann stadion ligger altfor langt vekke. Hva med Ã¥ flytte stadion til Lavik? Da er vi ca halvveis mellom Bergen og Florø!  :D


For min del (som bor i Leikanger) mÃ¥ de gjerne flytte hele fylkesadministrasjonen til Bergen  :lol:  Gjerne nær Stadda, ja.

Hva AaFK-supporterne angår så er de utvilsomt av høy klasse og de gjør kampen og rammene rundt til en meget hyggelig opplevelse.

Hvis de nå bare banker Molde også, så er alt bare blomster :)

Eden

Har sett på bilder fra Aalesund kampen, og d va ein fryd for øyet!! Kjekt å se at supportere fra to ulike klubber kan ha ein hyggelig oppvarming sammen før kampen.
Aalesund supporterne e dei hyggeligste i landet spør du meg.. Hadde alle vert sånn hadde d ikkje vert krig i verden! ;)

fottikk

Ja vi snakkes nok på puben mens vi synger hverandres supportersanger
og drikker hverandres øl og kooooozzzer oss.

koz fra bergen.
or by og lag.

Go Up