• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

kamp på lørdag allerede?

Started by KennethS, May 02, 2005, 11:41:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

tå på Brann

Xminator

Så da er det 3 dager, 2 dager, 2 dager, 3 dager, 4 dager og så kan de hvile hemoridene i 6 dager om vi blir slått ut i cupen :p

Nixon

Gneist er vel en overkommelig motstander. Blir den spilt på Fana Stadion?
Rød makt på Hansa

SKB e BEST!!!

Har hørt at den skal spilles på Liland krøllgress..
Blir kult for for en Gneist gutt som meg selv :lol:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Nixon

Quote from: "SKB e BEST!!!"Har hørt at den skal spilles på Liland krøllgress..
Blir kult for for en Gneist gutt som meg selv :lol:


Nytt spørsmål fra en som ikke er så kjent på den siden av byen: Da snakker vi om Blomsterdalen?
Rød makt på Hansa

SKB e BEST!!!

Jepp! Banen ligger på¨Lønningen i Blomsterdaen, ikkje et stort område så skal ikkje være for vanskelig å finne frem.
HÃ¥per en del tar turen!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BrannMann

Det er vel onsdag 11.5 denne skal spilles ? ikke på lørdagen?

terminlisten til Brann sier så ihvertfall
http://www.brann.no/index.php?valg=terminliste
jokomelk og brød og seriegull!!!

Xminator

Tror du skal stole på BT her. Brann.no's terminliste oppdateres ikke *så* ofte.

BrannMann

Quote from: "Xminator"Tror du skal stole på BT her. Brann.no's terminliste oppdateres ikke *så* ofte.


ja ikke godt å si.. regner med det kommer litt mer info når det nærmer seg
jokomelk og brød og seriegull!!!


Northside

alle er ikke like smart når det gjelder geogrfi, så kor ligger blomsterdalen?
Sotra? Fana? Os? Akøy?

Estranged

Det er noen minutters gange fra flyplassen. Det hjalp vel kanskje litt?

Når det gjelder kampdato; hørte nettopp på nyhetene NRK Radio at kampen skal spilles lørdag 7. mai.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

SKB e BEST!!!

Blomsterdalen ligger i bydelen Ytrebygda. Ca. 5-7 fra Lagunen Storsenter. Hvis du vet kor Sandsli e så e det bare noen minutter fra Liland. Ikkje så vasnkelig å finne frem..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

KennethS

Quote from: "SKB e BEST!!!"Blomsterdalen ligger i bydelen Ytrebygda. Ca. 5-7 fra Lagunen Storsenter. Hvis du vet kor Sandsli e så e det bare noen minutter fra Liland. Ikkje så vasnkelig å finne frem..


Eller lettere, hvis du vet kor Flesland e :D
tå på Brann

Romani3

Quote from: "KennethS"
Quote from: "SKB e BEST!!!"Blomsterdalen ligger i bydelen Ytrebygda. Ca. 5-7 fra Lagunen Storsenter. Hvis du vet kor Sandsli e så e det bare noen minutter fra Liland. Ikkje så vasnkelig å finne frem..


Eller lettere, hvis du vet kor Flesland e :D


Helt sikkert at an ska spilles der? Og går d då an å gå fra Lagunen og bort, eller e d litt langt....? Får vel bare se etter rødkledde i by'n og dilte etter innpå bussen... =P
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

lenuzen

alt går an, men eg ville bergenet veeldig god tid viss du skal gå fra lagunen;) men det er ikke vanskelig å finne, ellers er det bare å stikke hode ut av vinde å spørre noe hvor lilan er;)
rann i våre hjerter

Nixon

Det går vel buss til Blomsterdalen? Ellers kan man vel bare gå av ved det svære Telenor-bygget og gå opp til venstre der.
Rød makt på Hansa

Romani3

Får hoppe på en buss eller nåkke derfra då.. Finner vel ut av d. Så blir eg litt kjent der òg i samme slengen.. =P Håper d e en del som ska på den kampen for då blir d vel lettere å finne fram.

Hadde ikkje gått an å finne adressen te d stedet banen e og funnet d på gulesider...?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Nixon

Gå inn på www.gneist.no
Trykk på linken til venstre: Baner, haller - finne frem.
Der finner du banen.
Rød makt på Hansa

Northside

tror eg vet kor det e no :wink:   Mener Ã¥ ha spilt fotball der en gang i tiden.   (nÃ¥r eg hadde det som kalles kondis)

howieh57

Banen ligger ved blomsterdalen/lønningen i ytrbygda bydel. Kjører du er det vel bare å gjøre som Soma, kjør mot flyplassen. Parkering kan bli ett problem, mulig kan det parkeres i lønningen eller på liland skole. Busser fra byen er vel først og fremst 100 over fyllingsdalen til birkelandskrysset og 23 over nesttun til samme sted. Er vel og noen som tar 100 over fjøsanger til samme sted og 525 funker også.

Banen ligger ca 5-10min gange fra Birkelandskrysset og har heller labre tribunefasiliteter, da tribunen er verken fugl eller fisk i den forstand at den ikke er vendt spesifikk mot grusbanen eller kunstgressbanen. Ellers anbefaler jeg alle å ta en tur innom jafs på kokstad når dere først er der ute, sinnsykt gode burgere!
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Go Up