• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor er blodet gutter?

Started by B-moderator, April 30, 2005, 12:47:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

B-moderator

Brann inside

Lurkin

Haha, var da Svante ble bandasjert mot RBK og vi vant 2-1, mens han trodde det var 2-0? Husker det.
Berømte Brann fra Bergen

Northside

grunnen til at Scharner ikke e kaptein e sikkert fordi han snakker dårlig norsk, han e ny og har akkurat begynt å blomstre.
Men eg kjønner hva du mener!

Ellers så vil eg si at Cato e no virkelig en som fighter litt han også :wink:

johsmag

Hanstveit som captein? Jeg mener at det fungerer meget dårlig. Ok, han er en lokal og stabil god spiller, men han er ung og har lite han skulle ha sakt under kamp. Jeg ser ekstremt sjeldent at Hanstveit åpner munnen og gir tydlige beskjeder til medspillere. Han er ingen sjef på banen!

enavgutta

Enig i den. Han er mye spakere enn f.eks Miller og Andresen.

KennethS

Quote from: "Lurkin"Haha, var da Svante ble bandasjert mot RBK og vi vant 2-1, mens han trodde det var 2-0? Husker det.


Var vel det at på 1-1 så trodde han vi fortsatt ledet 1-0.
tå på Brann

monzilla

mener å huske at han trodde resultatet var 2-0 når kampen var ferdig også, men det er jo rett det kenneths sier også

B-moderator

Quote from: "johsmag"Hanstveit som captein? Jeg mener at det fungerer meget dårlig. Ok, han er en lokal og stabil god spiller, men han er ung og har lite han skulle ha sakt under kamp. Jeg ser ekstremt sjeldent at Hanstveit åpner munnen og gir tydlige beskjeder til medspillere. Han er ingen sjef på banen!


Det var akkurat det som var poenget. Hanstveit sier ingen ting. Han er en dyktig fotballspiller, men for de av dere som spiller cm,han har influenece på 0. Så hvis ikke Guntveit, eller Andresen spiller, som mot vif, bør Scharner være kaptein. Han minner meg mye om Roy Keane, og kommmer til å bli en veldig viktig brikke for Brann i år!
Brann inside

Xminator

Off topic. Ikke bruk FC/CM for å bygge opp under argumentasjon!

Strilen

Brann ledet 1-0 når Svante ble skadet og måtte inn i garderoben for å sy. Mens han var i garderoben scoret rbk, men det fikk ikke Svante med seg. Da han kom på banen igjen og Brann gikk opp til 2-1 skjønte han ikke hvorfor folk gikk bananas fordi vi gikk opp til 2-1, da han trodde at vi gikk opp til 2-0.

Xminator

Nå har Martin Andresen blødd på drakten vår, teller det? :)

mobli

Quote from: "Strilen"Brann ledet 1-0 når Svante ble skadet og måtte inn i garderoben for å sy. Mens han var i garderoben scoret rbk, men det fikk ikke Svante med seg. Da han kom på banen igjen og Brann gikk opp til 2-1 skjønte han ikke hvorfor folk gikk bananas fordi vi gikk opp til 2-1, da han trodde at vi gikk opp til 2-0.


Det skal sies at Karadas felte en rbk-spiller innenfor 16-meteren, mot slutten av kampen, på stillingen 2-1, og Svante kunne ikke skjønne hvorfor rbk-spillerne protesterte så heftig på at det ikke ble straffe, da han trodde Brann ledet 2-0, og rbk ville ikke ha hatt en sjanse til å score ett mål til.

Xminator

Ja den som kunne fått en hjernerystelse på 1-0 i går og levd lykkelig i troen på at det ble 2-0 til slutt :p

Nixon

Quote from: "mobli"
Quote from: "Strilen"Brann ledet 1-0 når Svante ble skadet og måtte inn i garderoben for å sy. Mens han var i garderoben scoret rbk, men det fikk ikke Svante med seg. Da han kom på banen igjen og Brann gikk opp til 2-1 skjønte han ikke hvorfor folk gikk bananas fordi vi gikk opp til 2-1, da han trodde at vi gikk opp til 2-0.


Det skal sies at Karadas felte en rbk-spiller innenfor 16-meteren, mot slutten av kampen, på stillingen 2-1, og Svante kunne ikke skjønne hvorfor rbk-spillerne protesterte så heftig på at det ikke ble straffe, da han trodde Brann ledet 2-0, og rbk ville ikke ha hatt en sjanse til å score ett mål til.


Ikke en hvilken som helst rbk-spiller, men hatobjektet nr. 1 Mini. Glemmer aldri den enorme pipekonserten Mini fikk da han kom inn som innbytter. Da var hele Stadion med!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

kallis

Quote from: "Xminator"Nå har Martin Andresen blødd på drakten vår, teller det? :)

Vel han kom innpå igjen men det var ikke så mye blod å skryte av....

Go Up