• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

SCHARNER

Started by naitsirk, April 28, 2005, 20:27:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

Kan nokon fortelle den mannen at han ikkje kan skyte, samtidig om han må skyte så ikkje skyt frå midtbanen.
Han har øydelagt fleire gode brann sjanser før pause mot vif

Xminator

Kan noen forteller Miller at han ikke trenger å ta to runder med ballen hver forbannede gang han får den?

Jaja

Han er en av de verste, men dette er et symptom som brer seg gjennom hele Brannlaget. Burde vært innført symbolske bøter for spillere som prøver seg med slike hårreisende skudd som vi så i dag, på mandag, og i det hele tatt ser alt for ofte. Greit nok når vi leder, da kan slikt stykke opp spillet for motstanderen, men når vi jager må vi tørre å spille fotball.

Dinho

Paulie gjorde forferdelig mange feilvurderinger idag. Blir nok en tur til hjernekrymperen imorgen for hannes del...

Lurkin

Andresen - Miller på midten neste kamp? Kunne vært kult å teste.
Berømte Brann fra Bergen

Dinho

Quote from: "Lurkin"Andresen - Miller på midten neste kamp? Kunne vært kult å teste.


Ikke bare kult, en nødvendighet.

Superjack

Andresen-Miller er en løsning jeg ser for meg med NULL fremdrift. Da har jeg mye større troen på scharner-Haugen sentralt. De har prestert før.
Brannsupporter.

BL

Quote from: "Superjack"Andresen-Miller er en løsning jeg ser for meg med NULL fremdrift. Da har jeg mye større troen på scharner-Haugen sentralt. De har prestert før.


Haugen? No har eg hørt det og.
Hansa-
Felt Z

Leffen

de 40-meters druserene til soma gjør vondt langt inn i hjerteroten.
han skyter jo 20 meter over gang, men gir aldri opp. samme gjelder for scharner.
håpløst

enavgutta

Scharner er konge ! God fremover med ballen, takling og duellsterk ! Noen bør bare fortelle han at det ikke alltid er like lurt å skyte fra 40-50 meter ;-)

haar

Skyte kan han ikke, men han e jo knallgo!

Northside

Scharner har spilt konge lenge no, men så plutselig gjør han en dårlig kamp og då skal han ut av banen?
Forstår ikke logikken

johsmag

Når scoret brann mål utenifra 16 meteren, untenom døballer? Det skjer sjeldent.

KEO

Quote from: "johsmag"Når scoret brann mål utenifra 16 meteren, untenom døballer? Det skjer sjeldent.


Tror det var mot VIF i serien!! ikke så alt for lenge siden
Nu kør vi!

Nixon

Quote from: "KEO"
Quote from: "johsmag"Når scoret brann mål utenifra 16 meteren, untenom døballer? Det skjer sjeldent.


Tror det var mot VIF i serien!! ikke så alt for lenge siden


Knudsen mot VIF i RL. Heller ikke så lenge siden...
Rød makt på Hansa

Xminator

Winters avsluttet vel også utenfor 16. Synest det er helt greit det blir skutt litt. Som oftest er det ett resultat av for dårlig bevegelse fra medspillere som fører til skuddene.

Go Up