• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

God service fra SK Brann

Started by Estranged, April 27, 2005, 08:36:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Estranged

Har bare lyst å skryte litt av SK Brann, og den service jeg/vi har fått i forbindelse med kjøp av "VIP-Hvermannsen"-plasser.

Jeg har både lest og hørt mye negativt omkring telefondamene oppe på Stadion, og om folk som føler seg dårlig behandlet av klubben. Men jeg har ikke opplevd annet enn smilende telefonstemmer og positive svar på epost-henvendelser.

SÃ¥nn, da  var det sagt; sÃ¥ kan stormen komme...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

enavgutta

Jeg regner med at Bjørn Dahl personlig har strammet disse sure pensjonistdamene etter mail fra flere av oss. Skulle da bare mangle. Men det kommer til å gjenta seg med dårlig service også neste år, kjenner jeg dem rett.

Xminator

God service er ett subjektivt begrep som nok er farget av ståsted for personen som mottar og uttaler seg om service.

sekto

Jeg har aldri hatt noe problem med servicen på Stadion. Når det er sagt, så kommer veldig mye an på situasjonen. har du ikke fått billettene dine pga en feil hos Ticnet, så kan jeg f.eks skjønne at kontordamen som ikke har noe med det å gjøre blir litt sur når hun blir skjelt ut for 19 gang den dagen.

Hogstmann

Til min store glede så jeg lørdag en stillingsannonse som søkte etter ny resepsjonist på Stadion. Vedkommende skal bl.a. ha alt ansvar for billetter og partoukort.

Det må bety at Kari Larsen takker for seg. Og det var jammen ikke en dag for tidlig. Sure og nedlatende holdninger burde være bannlyst for en resepsjonist, og det samme gjelder høflighet nok til å svare på mailhenvendelser.

viks

Har alltid fått god service på Stadda...

Som det påpekes i et tidligere innlegg så går ting veldig mye i bølger på Stadion, feks under cupfinalen. Vet ikke om jeg hadde vært så smilende blid når den femhundrede personen ringte for og lyge på seg årelangt medlemskap i SKB...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Hogstmann

Derfor er hverken du eller Kari Larsen rette person til den jobben.

viks

Quote from: "Hogstmann"Derfor er hverken du eller Kari Larsen rette person til den jobben.


Har ikke akkurat søkt heller....

Spør ikke hva Sportsklubben Brann kan gjøre for deg, men hva du kan gjøre for Sportsklubben Brann...
(Fritt etter JFK)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up