• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

De heldige 150?

Started by Kenny, April 26, 2005, 21:21:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kenny

Noen som har en liste over de 150 personene som sto i programbladet i går, som er sikret cupbillett skulle vi være så heldig å komme dertil?

Jeg har ikke programbladet, så jeg vet ikke...

sekto

Har programmet liggende her, men gidder ikke skrive inn 150 navn.. ;0)  Sender du meg en PM, sÃ¥ kan jeg sjekke om navnet ditt stÃ¥r pÃ¥ listen..

Estranged

Denne oversikten tar utgangspunkt i de 2300 første som kjøpte sitt partoutkort til denne sesongen. Så dersom du var blant de 2300 første, vil du før eller senere få navnet ditt i programmet.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Nixon

Quote from: "Estranged"Denne oversikten tar utgangspunkt i de 2300 første som kjøpte sitt partoutkort til denne sesongen. Så dersom du var blant de 2300 første, vil du før eller senere få navnet ditt i programmet.


Så de 150 har egentlig allerede krav på cupfinalebillett? Hva er vitsen da? Selge flere blader?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Estranged

Det kan virke sånn ja. Det eneste de her gjør, er å offentliggjøre navnene på de 2300 som er sikret billett. Spørsmålet er da om man er villig til å kjøpe programmet for å lese sitt eget navn...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Toa

Innen de har trykt alle navnene, er brann ute av cupen...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

chris_henrik

Quote from: "Toa"Innen de har trykt alle navnene, er brann ute av cupen...
<BRANN> ..... DKFM

Felt F forever

Hehe... med 150 navn i hvert programblad for serien, kommer de 500 siste over nyttår en gang... god plan fra Branns side. Hjernedødt påfunn, spør du meg - betalte du tidsnok, har du rett på å vite dette med en gang. Ikke det at eg regner med ny finale - siden 1. runde i cupèn spilles dagen før IFK-kampen, og de juniorene som må spille der ryker mot heltente Stord/Moster...

RC

Quote from: "Felt F forever"Ikke det at eg regner med ny finale - siden 1. runde i cupèn spilles dagen før IFK-kampen, og de juniorene som må spille der ryker mot heltente Stord/Moster...



Og ingen av de kampene blir flyttet? :o

Felt F forever

Quote from: "RC"
Quote from: "Felt F forever"Ikke det at eg regner med ny finale - siden 1. runde i cupèn spilles dagen før IFK-kampen, og de juniorene som må spille der ryker mot heltente Stord/Moster...



Og ingen av de kampene blir flyttet? :o


Første runde spilles 11 mai - andre runde 18 og 19 mai. Seriekamp 2 mai, 5 mai, 9 mai og 16 mai... Finn en dato du. Slitne spillere og skader blir det uansett...Og siden vi bare har tv-kamper, blir neppe seriekampene eller Royal league flyttet... Tviler på at NFF lar oss vente med første runde til andre runde er spilt...

RC

Quote from: "Felt F forever"
Quote from: "RC"
Quote from: "Felt F forever"Ikke det at eg regner med ny finale - siden 1. runde i cupèn spilles dagen før IFK-kampen, og de juniorene som må spille der ryker mot heltente Stord/Moster...



Og ingen av de kampene blir flyttet? :o


Første runde spilles 11 mai - andre runde 18 og 19 mai. Seriekamp 2 mai, 5 mai, 9 mai og 16 mai... Finn en dato du. Slitne spillere og skader blir det uansett...Og siden vi bare har tv-kamper, blir neppe seriekampene eller Royal league flyttet... Tviler på at NFF lar oss vente med første runde til andre runde er spilt...



Ikkje min jobb å finne en dato. Ett lag skal i hvert fall ikkje spille to kamper på to dager...

aquascutum

uansett så er det vel bedre å bruke "junior" spillerene mot IFK.
RL er vi i realiteten ute av og cupen her hjemme er mye viktigere.
asualhilsen fra felt å
ANAL!

Felt F forever

Exit fra Royal League kan vi tenke på etter i morgen - vinner vi med to over VIF, holder det med seier mot IFK (vel og merke hvis det blir med mer enn to mål, eller 3-2 til Brann). Uansett tror eg vi klarer å mønstre lag begge dager... men tror ikkje kampene blir flyttet. Desverre... Med en a-lagsstall på 24 mann og et juniorlag bør vi klare begge kamper...

odde

så mange junior spillere har ikke brann... da må de ned på guttelaget... må tenkte på at brann ikke klarte og stille juniorlag i serien i år og måtte slå seg sammen med baune for og få nok spillere til et helt lag...

Go Up