• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kampen PÃ¥ Mandag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Started by Super Hasund, April 23, 2005, 19:11:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Super Hasund

Hallao. Ville bare gi besjed te alle om å ta me sangstemmen sin på mandag. Vi må laget et utenomjordisk leven på tribunene!!!!! Vi må støtte laget vårt i hele 90 min. Vi må vise de at vi e stolt a de. Så tar vi å skremmer disse norlendingene så inn i granske at de går hem me halen mellom beina å tenkende at dette e nokke a det mest hårreisende de noen gang har opplevd!!!!!!


Så syng som faen for byen å laget :twisted:
La Folket Synge

*Feltz*

sekto

Mange utropstegn i den tittelen.. Lurer på om du har stemme igjen etter et slik brøl..

Mener slike innlegg som dette er totalt meningsløst. Om vi er en så slapp gjeng at vi må bli påminnet om å lage liv, så er det tragisk. Jeg synger og roper til stemmen forsvinner hver kamp, og tar det som en selvfølge at slik skal det være for min del.

Tror ikke at en eneste person her inne på forumet som ikke synger og skriker på kampene begynner å gjøre det pga slike innlegg..

Men for å ikke være totalt negativ, så er det hyggeiig at noen har engasjement og prøver å plukke opp folk og få dem med, men gjør det heller på kampen. Haus opp stemningen rundt deg og dra folk med deg der du skulle stå eller sitte.

kirsti

Eg synest det er fint å hause opp litt på førehand, eg. Prate litt dritt om motstandar og verkeleg få ein faen til å gå i oss. Då gir me det vesle ekstra :)
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Stalin

Hakke så mye stemme igjen etter helgen, så får no se ..

Endre

Quote from: "sekto"
Mener slike innlegg som dette er totalt meningsløst. Om vi er en så slapp gjeng at vi må bli påminnet om å lage liv, så er det tragisk. Jeg synger og roper til stemmen forsvinner hver kamp, og tar det som en selvfølge at slik skal det være for min del.


Om det er meningsløst å forsøke å skape litt entusiasme for fotballaget vårt to dager før kamp, på supporternes egen nettside(!).. ja da er det ikke mye som er lov å skrive i et forum.

Det er jo daglig kritikk av stemningen på stadion, at for få folk synger osv.. så dette innlegget er helt klart på sin plass.

Gleder meg selv stort til kampen, og selv om jeg er nordlending selv så gleder jeg meg til Tromsø må reise hjem til snøen med 0 poeng bakpå scooteren ;)

Northside

Quote from: "Endre"
Gleder meg selv stort til kampen, og selv om jeg er nordlending selv så gleder jeg meg til Tromsø må reise hjem til snøen med 0 poeng bakpå scooteren ;)


trodde det var hunder å slede de kjørte :)

Uansett, å starte denne tråden må fint gå an... og Ja, vi skal prøve på god steming!

SKB e BEST!!!

Det e abslutt ingenting galemed innlegget, tvert imot.
E bare fint at noen viser engasjement rundt kampen.
Vi må selfølgelig prøve å lage et helsikens liv på kampen!!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

grei

Ja, dersom man legger ut innlegg på Bataljonen med oppfordringer om jubel før kamp blir det selvfølgelig mye mer liv. Det er bevist statistisk at antall klappsalver under kamp korresponderer med antall utropstegn brukt i innlegg på Bataljonsforumet i dagene før. Dette kan bare gå én vei...

sekto


Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Romani3

Nåkken som vet kor mange billetter d e igjen te kampen i morgen? Om d e få..? Eller går d kanskje an å reise opp litt tidlig og kjøpe billetter te SS felt C då?
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Northside

Quote from: "Romani3"Nåkken som vet kor mange billetter d e igjen te kampen i morgen? Om d e få..? Eller går d kanskje an å reise opp litt tidlig og kjøpe billetter te SS felt C då?


http://www.brann.no/index.php?mapping=102&brann=e63d5725afec44eadac78137117c66da

:wink:

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

Endre

Er ikke rart at oppslutningen rundt Bataljonen og forumet er såpass begrenset med slike holdninger som vises her.

Om noen skriver et innlegg som ikke er akkurat slik noen besserwissere ønsker, så får de slengt dritt etter seg.
Takhøyden er skremmende lav her, og det gjenspeiler miljøet generelt også.

Bataljonen er ment å være en paraplyorganisasjon, og da må man være mer tolerante og inkluderende enn mange folk er.

sekto

Quote from: "sekto"Men for å ikke være totalt negativ, så er det hyggelig at noen har engasjement og prøver å plukke opp folk og få dem med, men gjør det heller på kampen. Haus opp stemningen rundt deg og dra folk med deg der du skulle stå eller sitte.


Får sitere meg selv siden det ser ut til å ha gått folk hus forbi at det ikke er kun utelukkende negative kommentarer. Kommer man med konstruktiv kritikk, så tar folk det på verst tenktelige måte. Bataljonen kan forvørig være en paraplyorganisasjon, men det betyr ikke at alle supportere skal være enig om alt. Da kunne vi bare postet et enkelt innlegg med meningen vår om alt. Skriver man noe, så må man tåle at folk er uenig og at de sier de er det.

NÃ¥r det gjelder laget pÃ¥ mandag, sÃ¥ er det BT sin sannsynlige lagoppstilling, ikke 100% sikkert det som kommer til Ã¥ starte, men er vel rett. Blir i  sÃ¥ fall spennende Ã¥ se Sigurdsson igjen.

zyntax

Quote from: "Super Hasund"Hallao. Ville bare gi besjed te alle om å ta me sangstemmen sin på mandag. Vi må laget et utenomjordisk leven på tribunene!!!!! Vi må støtte laget vårt i hele 90 min. Vi må vise de at vi e stolt a de. Så tar vi å skremmer disse norlendingene så inn i granske at de går hem me halen mellom beina å tenkende at dette e nokke a det mest hårreisende de noen gang har opplevd!!!!!!


Så syng som faen for byen å laget :twisted:


Helt enig! La oss lage en infernalsk trøkk imorgen!!!

brutus

Nå ble jeg så skremt at jeg har avbestilt flybilletten og kommer til å gjemme meg bakom sofaen (men foran TVen) i kveld! Dere er sannelig en fryktelig skummel gjeng!!

Brann-Peter!

Quote from: "brutus"Nå ble jeg så skremt at jeg har avbestilt flybilletten og kommer til å gjemme meg bakom sofaen (men foran TVen) i kveld! Dere er sannelig en fryktelig skummel gjeng!!


Husk, du har ikke vært på kampen enda...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

enavgutta

Jeg forventer fantastisk stemning på Staddaen idag.... været er perfekt og Canal+ menneskene er gått tom for unnskyldninger. ALLE MANN TIL STADION!!

Go Up