• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Latterlig terminliste?

Started by Tom C, April 22, 2005, 11:13:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Var inne på Branns terminliste og kikket, og da la jeg merke til at Brann skal spille 5 kamper på ti dager fra 02. til 12 Mai... Det høres jo nesten latterlig ut. Kan godt skjønne POL's skepsis til den første cup-runden når den plasseres i en periode som allerede er så hektisk. Uforsvarlig spør du meg. Kommer til å ende med skader på enda flere spillere...
Aldri mer Obos....

abe78

Er det bare brann som spiller så ofte eller gjelder dette alle de andre klubbene også. Vet at vi har noen kamper i Royal League osv.
.og husk!

YadaYada

Blir nok noen flyttinger der. Kan ikke spille 1. runde i cupen dagen før RL kampen mot blå-hvit.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

aquascutum

Er det ikke en regel som sier at alle klubber har rett på 2 hviledager mellom kampene?
asualhilsen fra felt å
ANAL!

YadaYada

Så vidt jeg vet så er det ikke noe krav på hviledager. Eneste som er sikkert er at en klubb ikke kan spille to seriekamper på to dager.
I dette tilfellet er det jo RL. Men om Brann søker utesettelse så går det nok i orden.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

brannfrik

en klubb har rett på to dagers pause mellom hver obligatoriske kamp, men det e inge plikt så det e opp til brann om de vil spile cup dagen før rl. hvis vi taper poeng mot vif i oslo betyr kampen mot änglarna ingenting, men det bør neppe by på store problemer å få utsatt 1.runde i cupen en ukes tid hvis det skulle bli nødvendig.

kirsti

Heile siste serierunde vart jo flytta for at rbk skulle få kviledagar nok i fjor, så det burde vel ikkje by på problem for Brann det her...
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

Go Up