• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

2 stangs BANNERE

Started by SeTrE, April 21, 2005, 14:49:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SeTrE

Savner litt av dette som KLANEN har fått til, (sikkert henta det fra Italia og sverige)

Men synes bare det ser sikkelig kult ut, fått til og hat dette på HANSA hadde vært helt kooonge....


Her er en link for de som ikke vejt hva jeg mener....


http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/6959



Må få igang noe organisering rundt det og lage flagg, har prøvd litt hjemme i garasjen, men får det ikke helt til...


Noen som vejt framgangsmåten de bruker?

Synes jeg har hørt at man bruker overhead....men ekke sikker

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brann-Peter!

Quote from: "SeTrE"Savner litt av dette som KLANEN har fått til, (sikkert henta det fra Italia og sverige)

Men synes bare det ser sikkelig kult ut, fått til og hat dette på HANSA hadde vært helt kooonge....


Her er en link for de som ikke vejt hva jeg mener....


http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/6959



Må få igang noe organisering rundt det og lage flagg, har prøvd litt hjemme i garasjen, men får det ikke helt til...


Noen som vejt framgangsmåten de bruker?

Synes jeg har hørt at man bruker overhead....men ekke sikker


Sjekk ut denne siden, vet ikke om du har vært der før, men der ligger noen bilder av noen flagg jeg og andre har laget..
Bare å lage: http://adg.6.forumer.com/viewtopic.php?t=66

Bare scroll litt ned på siden, så ser du noen malte flagg...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Northside

Prøv å få hjelp her:
http://adg.6.forumer.com/index.php

laget mange slike "bannere"der.
Egentlig så heter det to-stangs flagg :wink:

Ganske enkelt å lage. Kjøp stoff på IKEA (1.4m*1m for 19kr) du kan velge mellom alle fargene du har lyst på. Gå hjem og tegn opp det du vil male, etter det maler du....
Når du omsider er fergdig med det og mener det ser bra ut så syr du på kantene slik at du kan putte pinnen opp der. (vanskelig å forklare).

Men som du sier, vi skulle hatt mer av det og Bataljonen skulle jobbet mer med dette! dvs ha bilder av flaggene på siden her, og oppfordre folk til å lage.
Tror dette er eneste supporter siden uten noe som helst snakk om tifo (eneste e tifo-gruppen  av og til).

Hadde også vært greit om vi kunne fått jobbet i rommet under bbb hver Søndag. Tror flere ville laget flagg/bannere dersom det var mulig.
Merker selv at et banner på 5 meter tar litt stor plass!

(husk å ikke bruk spray når du lager flagg, det var vanskelig!)

SeTrE

Quote from: "Brann-Peter!"
Quote from: "SeTrE"Savner litt av dette som KLANEN har fått til, (sikkert henta det fra Italia og sverige)

Men synes bare det ser sikkelig kult ut, fått til og hat dette på HANSA hadde vært helt kooonge....


Her er en link for de som ikke vejt hva jeg mener....


http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/6959



Må få igang noe organisering rundt det og lage flagg, har prøvd litt hjemme i garasjen, men får det ikke helt til...


Noen som vejt framgangsmåten de bruker?

Synes jeg har hørt at man bruker overhead....men ekke sikker


Sjekk ut denne siden, vet ikke om du har vært der før, men der ligger noen bilder av noen flagg jeg og andre har laget..
Bare å lage: ./viewtopic.php?t=66

Bare scroll litt ned på siden, så ser du noen malte flagg...

Northside

har vel egentlig ikke noe ultras-gruppe eller Bergen Fanaticos.... er vel mer en gjeng invrige folk som lager flagg og slikt.
men vi skal prøve å samle oss på kampene no med flagg/bannere.

Tror vi vil stå til høyre inne på bbb feltet, dvs nærmest hansa inntil gjerdet der.
Grunnen til at vi velger en av sidene er at vi kan legge flaggene der inntil gjredet. i tillegg så blir det ikke så fort fult der så det vil ikke være noe problem å samle oss :wink:

SeTrE

Quote from: "NorthsideFCDH"har vel egentlig ikke noe ultras-gruppe eller Bergen Fanaticos.... er vel mer en gjeng invrige folk som lager flagg og slikt.
men vi skal prøve å samle oss på kampene no med flagg/bannere.

Tror vi vil stå til høyre inne på bbb feltet, dvs nærmest hansa inntil gjerdet der.
Grunnen til at vi velger en av sidene er at vi kan legge flaggene der inntil gjredet. i tillegg så blir det ikke så fort fult der så det vil ikke være noe problem å samle oss :wink:


Okej....DA vejt jeg det til neste gang jeg kommer...

Er ikke på såå mange av kampene på stadion...ser bare borte kampene på østlandet og sør landet....

Men hadde vært kult og samles på borte bane oxo!;)

Kruxleiven

Hadde det ikke vært stilig med et "alle elsker Raymond!" to stangs flagg? Inspirert fra den serien på TV2 altså.

grei

Alle elsker Raymond mÃ¥ absolutt til, men pÃ¥ tostangsflagg? La klanen og andre holde pÃ¥ med dette, det ser ufattelig døvt ut. Takke seg til flagg av den gamle, gode sorten, det der ser mer  ut som noe man bruker i 17-mai-prosesjonen.

Northside

om det ikke er alle elsker Raymond så har hvertfall "adg" laget et 2-stangs flagg til Super Ray :wink:


Alexåsane

Quote from: "grei"Alle elsker Raymond mÃ¥ absolutt til, men pÃ¥ tostangsflagg? La klanen og andre holde pÃ¥ med dette, det ser ufattelig døvt ut. Takke seg til flagg av den gamle, gode sorten, det der ser mer  ut som noe man bruker i 17-mai-prosesjonen.


tostangsflagg er tøft! lev med det.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Go Up