• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Andresen ute mot Tromsø på mandag

Started by KNUDSEN, April 21, 2005, 12:11:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KNUDSEN

Martin Andresens skade er mer alvorlig enn fryktet. Mandagens hjemmekamp mot Tromsø ryker definitivt

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/brann/article377825.ece
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

TIL4Ever

At han ikke spiller mot Tromsø gjør ikke noe  :)
 Vi vant ikke RL i Ã¥r -

sekto

Blir vel Miller på midtbanen da? Eller hva tror folk her inne? Haugen er vel fortsatt ikke helt klar, så ikke så mange andre alternativer. Gjør ikke meg noe om Miller spiller i stede for Andresen. Han er litt samme type. En skikkelig fighter, og kan servere noen krempasninger til Robbie og Bengt.

heffalumpen

Da er det vel duket for Miller i tospann med Pauli på midten.
Vi mister en del fine løp fremover fra Pauli iom at han nå må ta den defensive rollen.

Satser på en fin matte, og at de geniale passningene til Miller veier opp for de offensive løpene til Pauli..

Håper på 3 poeng uansett.. :D

viks

Fin sjanse for Charlie!

Forøvrig syntes jeg også at Sæternes kunne sittet på benkken og hvilt seg ltt i den kampen, og latt Dylan prøve seg, syntes han har vært brukbar i oppkjøringen. Vi har jo tross alt 3 kamper på en uke i neste uke, og to av de går borte...

Vi tar TIL hjemme uansett!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

sekto

Vi pleier å slite med TIL hjemme, så jeg ser helst at Sæternes starter. Så kan Mjelde ta han ut av kampen om Brann har kontroll. Dylan er nå ikke like stabil som Sæternes, og da blir det feil å la han spille fra start mener jeg.

Xminator

Dette svekker Brann. Nå får vi håpe Miller følger de forventningene som settes til ham. De er ikke små, og det er store sko han skal fylle. I forhold til midtbanen vi stilte forrige sesong er det derimot klart bedre.


enavgutta

Herlig å høre at Charlie får muligheten til midten :-) Vi gldeder oss som ulver ! Det skal koke på Hansa på mandag !

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

brutus

Rørende å se hvilken tro dere har på den lille tjukkasen, noen hevder jo for fullt alvor at han skal danke ut Morten Gamst Pedersen på landslaget! Og Sæternes? Synes å huske at han slet benken for Club Brugge i Belgia mens Rune Lange, en annen av Tromsøs store sønner, pøste inn mål for klubben? Brann: En oppsamlingsplass for mislykkede eksproffer! God kamp!

Alexåsane

Quote from: "brutus"Rørende å se hvilken tro dere har på den lille tjukkasen, noen hevder jo for fullt alvor at han skal danke ut Morten Gamst Pedersen på landslaget! Og Sæternes? Synes å huske at han slet benken for Club Brugge i Belgia mens Rune Lange, en annen av Tromsøs store sønner, pøste inn mål for klubben? Brann: En oppsamlingsplass for mislykkede eksproffer! God kamp!


Det e greit at du har tro på laget ditt. Men helt seriøst brann supporter eller tromsø supporter, brann har bedre offansive spillere enn tromsø. Samme med resten av laget.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Candyman

Quote from: "brutus"Rørende å se hvilken tro dere har på den lille tjukkasen, noen hevder jo for fullt alvor at han skal danke ut Morten Gamst Pedersen på landslaget!


Føler jeg må ta med litt statistikk etter dette. De fire spillerne du nevner har tilsammen 53 mål i TL, Kvisvik har scoret 47 aleine... Så han spiller jo nesten for 4 Tromsøspillere....

(Og at du tar med Gamst'en, er jo litt søkt, han spiller ikke for dere engang. Og er ikke alle her som ønsker at han skal danke ut Gamst'en heller. Jeg for min del syns det er helt greit at Kvisvik er på landslaget, men mye viktigere å ha han på Brann. Brann er viktigere enn Landslaget. Vil heller vinne CL med Brann enn VM med Norge.)

Tar man med de tre andre Brannspillerne jeg nevnte, så er vi i 77 mål. Og da har jeg regnet med Miller og ikke Andresen. Da ville det sett MYE styggere ut for dere. Og jeg har ikke tatt med alle målene som Sæternes har scoret i Odd (12) Glimt (52, hey, det er jo bare ett mindre enn dere har til sammen).

Jaja....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Andrews

Ser at enkelte mener vi er svekket med Miller på banen kontra Andresen; har Andresen prestert noe ekstraordinært i det hele tatt? For all del, jeg tror Andresen kommer til å bli viktig, men frem til han finner formen er jeg ikke redd for at ikke Charlie kan fylle hans sko og vel så det!

Alexåsane

Vi er ikke svekket med miller kontra Andresen i den formen Andresen er nå nei!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

TIL4Ever

Quote from: "Candyman"
Tipper dere reiser hjem med to-tre i trynet, og at Opdal holder nullen....
God kamp!! Lykke til!


Tipper at du aldri har hatt 12 rette  :)
 Vi vant ikke RL i Ã¥r -

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

haar

sett inn Miller då. E ikkje verre. Martin e ikkje i form endå uansett.

KEO

Quote from: "haar"sett inn Miller då. E ikkje verre. Martin e ikkje i form endå uansett.


Synest faktisk at vi styrker laget mot tromsø,så dette ser jo bra ut.
Nu kør vi!

Candyman

Quote from: "TIL4Ever"
Quote from: "Candyman"
Tipper dere reiser hjem med to-tre i trynet, og at Opdal holder nullen....
God kamp!! Lykke til!


Tipper at du aldri har hatt 12 rette  :)


Nei, det har du rett i. Men har hatt grådig mange 11'ere...hehe :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Grey

Har folk glemt hvem som vant kampen for oss borte mot tromsø i fjor?

Har ingen betenkeligheter med at Charlie starter denne kampen.
Maybe a Greyhound could be my way

aquascutum

Om vi er svekket ellr ikke avhenger av hvordan kampen utarter seg.
hvis Tromsø legger seg bakpå og vi har spillet, tror jeg vi er styrket med Miller som er fantastisk med ballen på små flater.
blir det en gjevnere kamp med mye midtbanekriging er vi nok svekket uten Andresen.
men på den annen side: hvem som styrer spillet, avhenger mye av hvem som vinner midtbanekrigen som ofte oppstår i begynnelsen av en kamp.
så det gjenstår bare å se på mandag.
jeg har hvertfall en god følelse.
asualhilsen fra felt å
ANAL!

SKB e BEST!!!

Skulle tro at Martin Andresen var en jævla hypokonder...  :lol:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Go Up