• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fotballpuben

Started by villaksen, April 12, 2005, 10:27:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

villaksen

Etter min oppfatning spilles det altfor mye musikk overhøytallerne på puben før kampene. Det fins jo ikke en eneste anledning til å dra i gang noen andre sanger. Det hele ender opp med at folk sitter og drikker øl og synger med til enkelte av sangene som dundrer over høytallerne.

Man går jo der ( ihverfall jeg) for å komme skikkelig stemning og "geare" seg opp til kamp.

Ja takk til mere variasjon.

Xminator

Etter min mening burde trafikklysene i Bergen virket etter Brannkamper. Det var jo komplett kaos på danmarksplass :p

Takk for øret, nå kan du få såpekassen igjen ;)

bernu

Quote from: "villaksen"Etter min oppfatning spilles det altfor mye musikk overhøytallerne på puben før kampene. Det fins jo ikke en eneste anledning til å dra i gang noen andre sanger. Det hele ender opp med at folk sitter og drikker øl og synger med til enkelte av sangene som dundrer over høytallerne.

Man går jo der ( ihverfall jeg) for å komme skikkelig stemning og "geare" seg opp til kamp.

Ja takk til mere variasjon.


Det spilles da vitterlig bare Brann-sanger der ?? Det finnes da ikke bedre sanger å gire seg opp til enn 12.mann sanger ??
Og synger med til enkelte av sangene ? Folk gauler da for full hals på hver eneste sang i 1 time før avreise ....
HANSA - Z

Go Up