• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann på topp i VG-kåring!

Started by Nixon, April 10, 2005, 10:56:31 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Ikke om hvem som vinner serien selvsagt, men den nye sangen og videoen til Doddo topper en liste over supportersanger i VG i dag. Dog sammen med VIF, HamKam og Aalesund (alle fikk en femmer), men likefullt en topplassering!

Vi som var på festen i går fikk med oss den nye videoen "Det skal skje" opptil flere ganger. Veldig bra sang og ditto video. Har videoen hjemme også nå, så oppladningen til mandag er klar!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Kristin

hvor kan jeg se videon?har bare sett utdrag fra den på internett
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Daniel

Ja er det noen plass man kan "ladde" den ned?

GamleErik

Hvis du kjøper CD'en (49,90 i Brannbutikken) får du med en Quicktime-versjon av videoen på CD'en. Andre kilder kjenner jeg ei (piratkopiering av Brann-relaterte produkter er virkelig fy fy)
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

mbs

Quote from: "GamleErik"Hvis du kjøper CD'en (49,90 i Brannbutikken) får du med en Quicktime-versjon av videoen på CD'en. Andre kilder kjenner jeg ei (piratkopiering av Brann-relaterte produkter er virkelig fy fy)


Til den prisen bør de fleste klare å kjøpe cd'en.
Så noe priatkopiering burde utgå.
På lik linje som jeg anbefaller og ber folk kjøpe ekte brann produkter. På cupfinalen var det nok av fake produkter.

Sharpy

Noen som vet hvor jeg kan høre et utdrag fra låten? Har litt lyst til å høre den, kjenner jeg.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Ricky

Kommer definitivt til å kjøpe denne cd'en også (har jo nesten alt av Doddos tidligere verk), men skulle gjeeerne hatt den nye sangen med på patriot-cd'en jeg skal brenne og ta med meg på jobb i morgen tidlig.

Go Up