• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stein på stein, samletråd

Started by GamleErik, April 08, 2005, 20:07:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GamleErik

Jeg foreslår at vi bruker denne tråden til å diskutere medlemsbladet "Stein på stein" og legger den derfor som prioritert diskusjon.

Mitt inntrykk er at bladet er noe bedre enn forventet. Har fortsatt ikke tatt meg tid til å lese "Pokaltyveriet" av Geir Hermansen (sparer det som forventes å være best til sist).

Men jeg er redd at vi på neste årsmøte må behandle et innkommet forslag fra "Henrik" om at bladets farger må være rødt og hvit i stedet for sort og hvit.

Ellers røper Bataljonen at Start nok kommer til å bli årets overnattingstur:

Avreise Lørdag 9. mai klokken 03:00 fra Fotballpuben (samtidig med bussen som går til kampen mot Fredrikstad 9. mai) noe som resulterer i nærmere to ukers overnatting før kampen som er oppsatt 22. mai.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

howie

Jeg er ikke medlem i BBB i år. Men er det mulig at jeg kan få kjøpe medlemsbladet alikevel? Er veldig nyskjerig...
Er det dette medlemsbladet som skal deles ut på stadion på mandag? Til alle?

Xminator

Flott tiltak, mye godt lesestoff i den der.

Bataljonen

Det er riktig, det første medlemsbladet vil bli gitt gratis til alle og enhver. Dette blir et medlemsblad, fanzine og et informasjonsblad i førsteomgang. Så om folk her inne vil være med å hjelpe til med utdeling ta kontakt med undertegnede eller Veslemøy på mob. nr 930 87 294 eller 934 67 853. Vi trenger din hjelp !



Quote from: "cola_boy"Jeg er ikke medlem i BBB i år. Men er det mulig at jeg kan få kjøpe medlemsbladet alikevel? Er veldig nyskjerig...
Er det dette medlemsbladet som skal deles ut på stadion på mandag? Til alle?
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Grey

Rett før jeg kastet det  i bosset med en gang da jeg tolket  den forsiden litt feil med første øyekast..
Maybe a Greyhound could be my way

DJ_ADG

Quote from: "Frode3"Trur kanskje ikkje Ivar Rønningen vert så glad for å verta utlevert slik. Høyrer eg søksmål?
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

kritikeren


Go Up