• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva kan skje?

Started by gull05, April 08, 2005, 17:37:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gull05

Hva er det verste som kan skje dersom  Brann gir F... i grensen på 15 250 satt av NFF? fikk ikke TIL en liten bot i fjord? Nei jeg håper de driter i hele NFF og slipper inn de som stiller for å se kamp.
ød makt.

Grey

Hadde faktisk vært litt tøft med smekkfull klokkesving, samtidig som speaker Hanøy annonserer dagens tilskuertall... "15250"
Maybe a Greyhound could be my way

RC

Quote from: "Grey"Hadde faktisk vært litt tøft med smekkfull klokkesving, samtidig som speaker Hanøy annonserer dagens tilskuertall... "15250"

Brannfrelst

Sogndal og Tromsø fikk tror eg ca 40.000 i bot. Dette er jo småpenger,det skal ikkje vere mulig å gi Brann høyere bot! Da bør vi trekke oss fra tippeligaen og melde oss på i Premier League(der vi hører hjemme)
2.10.07-Gullet kom hem!

Brann_Bergen

Jeg syntes vi skal drite i NFF sine tåplige krav....
005 er året Brann tar gull..

panZer micky

Quote from: "Brannfrelst"Sogndal og Tromsø fikk tror eg ca 40.000 i bot. Dette er jo småpenger,det skal ikkje vere mulig å gi Brann høyere bot! Da bør vi trekke oss fra tippeligaen og melde oss på i Premier League(der vi hører hjemme)



skal bli mye strengere i år.

kan bli trukket noen poeng.
evig drit hvis vi skal ta gull. typisk at i år skal de bli strenger på det.

`Nisse

Sogndal fikk 20000 i bot! Må være en mye bedre løsning enn å la folk stå utenfor!

kabelmann

Det var vel for en enkelt kamp. Tror heller ikke Brann ville fått mer enn en overkommelig bot om det kun skjedde en kamp. Men dersom Brann skulle gjøre dette kamp etter kamp etter kamp så tror jeg etterhvert poenger vil ryke.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

kirsti

Sjølv me blinde-av-kjærleik-Brannsupporterar må vel innrømme at det ikkje er fullt på Stadion "kamp etter kamp"?
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

gull05

Nei det har ikke hvert det, men det er i ferd med å bli det. Fotballen i Norge er blitt vesentlig mer populær. bare se på sesongkort salget 8500!
Se også på ticnet.no det bør gi deg en indikasjon.
ød makt.

Go Up