• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nok er nok fra barten

Started by DeeDee, April 08, 2005, 15:09:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DeeDee

Sikre kilder sier at det er akademikerne i Barten som står for buing og hetsen av Tom Sanne. Hva er det som skjer egentlig? Flere av disse cyberhjernene støtter åpent hets mot egne spillere, mens de knapt nok gidder å dra opp på serieåpningen. De må stoppes! Nå!!

Per Anders

Vil først si at jeg har ingenting med noe bart å gjøre, eller er noe cybergreie... Men faktum er at over halvparten av dem som går på stadion er såkalte "akademikere". Vi lever i 2005, så dette er realiteter dere må finne dere i. Når det så kommer til Tom Sanne, piping etc. så er det menneskelig at man reagerer når man føler Brann har bommet. SAMTLIGE vil Branns beste, men noen mener det beste er å holde kjeft og stilltiende samtykke med alt Bjørn Dahl, Mons Ivar Mjelde og resten av banden foretar seg. Andre ønsker å ytre det man føler når man synes Brann gjør feil. Dette kan dreie seg om å bygge et stadion med ALTFOR liten kapasitet for fremtiden, idiotiske spillerkjøp etc. At det ikke er 100 % stuerent å pipe på en spiller som ikke har spilt et minutt sier seg selv. Når det gjelder Tom Sanne så har han hatt så uendelig mange sjanser og har ikke innfridd en centimeter. Når folk ser at Mjelde er i ferd med å sette ham innpå, da reagererr man. Dette er ikke for å være stygg med Sanne, men fordi man ønsker Branns beste. Man behøver ikke ha spilt fotball selv i over tyve år for å skjønne at Sanne ikke har noe i Eliteserien å gjøre. Pipingen er ikke rettet mot ham som person, men mot selve innbyttet til treneren. Jeg har aldri pepet selv mot noen spillere, men jeg har ristet på hodet. Vi vil Branns beste alle sammen, men noen holder kjeft og lar skuten seile, mens andre gir beskjed hvis de føler de ser skjæret foran baugen.

Skal vi ta gull, må alt fungere. Man ser godt fra tribunen...

Brann-Peter!

Quote from: "Per Anders"Pipingen er ikke rettet mot ham som person, men mot selve innbyttet til treneren...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Per Anders


Nixon

Quote from: "Per Anders"SAMTLIGE vil Branns beste, men noen mener det beste er å holde kjeft og stilltiende samtykke med alt Bjørn Dahl, Mons Ivar Mjelde og resten av banden foretar seg. Andre ønsker å ytre det man føler når man synes Brann gjør feil. Dette kan dreie seg om å bygge et stadion med ALTFOR liten kapasitet for fremtiden, idiotiske spillerkjøp etc.....
..... Jeg har aldri pepet selv mot noen spillere, men jeg har ristet på hodet. Vi vil Branns beste alle sammen, men noen holder kjeft og lar skuten seile, mens andre gir beskjed hvis de føler de ser skjæret foran baugen..


Lite spørsmål PA: Når du nøyer deg med å riste på hodet. Gir du da beskjed om at noe er galt? Eller samtykker du stilltiende og lar skuten seile?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

naitsirk

Eit lite tips til per anders:

Denne kampen var ein treningskamp der alle spelarane skal få matchtrening.

Det var ikkje ein viktig kamp so brann måtte vinna.

Begynne å bli ganske lei tom sanne diskusjonen.
Føler at det meste er sagt og synst det er viktigare ting me kan diskutera framfor seriestart.

LandåsKongen

Jeg foreslår vi legger ned hele bataljon forumet!
Enig?

Cogito

QuoteJeg foreslår vi legger ned hele bataljon forumet!
 have a dream!

Endre

Quote from: "Per Anders"Når det gjelder Tom Sanne så har han hatt så uendelig mange sjanser og har ikke innfridd en centimeter.

Stalin

leste på ba sine sider, det var en diskusjon om brann..

det sto masse dritt om Opdal og avsluttet med: "bytt ut denne idioten, han kan jo ikke stå i mål. kjøp en spiller fra utlandet, de pleier å være gode."

Dette viser vel bare nivået på de som klager på egne spillere.

Om noen piper på egne spillere på mandag, skal iaffal de få høre det, håper alle støtter meg på den! Få ut de som piper på egne spillere fra stadion!

Estranged

Quote from: "Cogito"Ytringer om at intellektuelle Barten står bak (selv aner jeg ikke) høres uforståelig ut. "Akademikerne" skulle vel være lærde nok til å se langt nok til å skjønne at slik oppførsel ikke holder mål.


Intellektuelle?? Jeg har vært på tur til bortekamp i Sogndal med denne gjengen - fikk ikke særlig inntrykk av høyt intellektuelt nivå...
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Skotten

Quote from: "Estranged Intellektuelle?? Jeg har vært på tur til bortekamp i Sogndal med denne gjengen - fikk ikke særlig inntrykk av høyt intellektuelt nivå...[/quote
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Geir

Quote from: "LandåsKongen"Jeg foreslår vi legger ned hele bataljon forumet!
Enig?


Ingen som tvinger deg til å være her inne da
ndelig SERIEMESTER

pathel

Nei man skulle tro at det var klinkende klart for alle at massiv piping og dritt mot egne kun skader dem og dermed Brann, men så enkelt er det altså ikke for alle.

Selv mener jeg at Branns desidert største enkelt-problem i år er at vi ikke har en keeper i toppklasse. Dette føler jeg kan med stor sannsynlighet felle oss i gullkampen. Men det er ikke Håkon Opdals skyld !!
Han gjør vel sÃ¥ godt han kan han! Men han er altfor usikker i feltet til Ã¥ spille for en gullkandidat og mangler ogsÃ¥ rutine, noe som er helt naturlig med hans alder. Skulle jeg hetse han for det ?  nei, det vil bare være hÃ¥pløst selvfølgelig. Ansvaret for at Brann skal ha en god nok keeper er først og fremst Per-Ove sitt, tett fulgt av Mons Ivar, og det er her problemet ligger: de har latt det gÃ¥ prestisje i saken helt siden Rønningen forsvant! De skal pÃ¥ død og liv vise at Opdal er god nok...  
Bruker 12-15 mill. på Andresen, så kunne vi vel for pokker brukt litt på å styrke keeper-plassen...
Men fokuset må plasseres: *Ansvaret ligger hos den sportslige ledelsen, ikke hos enkeltspillerne. de gjør sitt beste, må vi kunne anta vel...

minibussen

Quote from: "DeeDee"Sikre kilder sier at det er akademikerne i Barten som står for buing og hetsen av Tom Sanne. Hva er det som skjer egentlig? Flere av disse cyberhjernene støtter åpent hets mot egne spillere, mens de knapt nok gidder å dra opp på serieåpningen. De må stoppes! Nå!!




Du fÃ¥r ta en tur inn pÃ¥ sidene deres da og sjekke, er vel stort sett hets mot  de som buet Sanne, der er vel forskjellige meninger der som her. cyberhjerner, herlige ord, hvor har du dette fra montro. Og hva er en cyberhjerne.....
e beste tipsene til langoddsen:

http://www.nettips.no

Go Up