• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Henk Ekerhovd

Started by naitsirk, April 07, 2005, 20:23:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

Har ikkje lenger respekt for denne mannen, då han ikkje vil gå ut med ein offentlig beklagelse og oppmoding til idiotane som piper på eigne spelarar.

BL

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273056

QuoteLeder i supporterklubben Brann Bataljonen, Henk Ekerhovd, hørte også pipekonserten på søndag. Torsdag kveld tar han sterk avstand fra det som skjedde, men kommer ikke til å foreta seg noe i saken.

- Folk må få ytre seg som de vil, men jeg synes det er veldig feil å pipe mot egne spillere som skal ut på banen. Man skal støtte de som spiller i den røde drakten, understreker han overfor VG Nett.

Ekerhovd understreker at det bare var et lite fåtall av helgens tilskuere som sto deltok i pipekonserten. Supportersjefen er likevel klar på hva han vil gjøre dersom han møter Tom Sanne med det første:

- Jeg ville sagt unnskyld på vegne av supporterne.
Hansa-
Felt Z

Felt F forever


Lurkin

Er ikke vits i å skylde noe på Henk, dette er ikke noe BBB vil ha noe med å gjøre.
Berømte Brann fra Bergen

Tigergutten

Hvis det er noen du, naitsirk skal ha mistet respekten for, så må det jo være foreldrene til denne barnehagegjengen. BBB kan ikke stilles til ansvar hver gang en eller flere supportere går ut å gjør noe dumt. Det kommer jo frem av teksten i VG at styret tar jo avtand fra dette , men vi som er supportere står faktisk med ansvaret for hvordan vi oppfører oss selv.
Og dessuten så kom jo denne pipingen fra Hansatribunen, og da trenger det jo ikke å være medlemmer fra BBB i det heletatt.

Mr_Soma

Synes vi skulle gitt Sanne litt ekstra oppmerksomhet på mandag... enten i form av en liten banner eller rett og slett rope navnet hans ett par ganger gjennom kampen, selv om han sikkert ikke får alt for mye spilletid mot Molde.

Virkelig triste greier dette her!

Superjack

For de som husker en mann ved navn: Hasund, Geir. Den mannen var det nest største hatobjektet i tippeligaen for Brannfansen, bare Mini fikk mer pepper på stadion.
Så skjedde følgende, mannen gikk ut i presseen og fortalte hvor forferdelig det var å bli mobbet av sine egne. Følgende hendte, store stå sang Geir Hasund-Geir Hasund-Geir Hasund i minutter , kvarter og nesten i timesvis for å vise at han er brannspiller og derfor skal støttes, UANSETT!!!
Brannsupporter.

Felt F forever

Står ikkje på store stå, men dersom man der nede klarer å få igang et støtterop til Sanne (trenger bare å være noe så enkelt som navnet) så er eg sikker på at resten av Stadion vil støtte opp om tiltaket, om ikkje annet så med applaus. Skal i alle fall trekke med meg felt F.

naitsirk

Superjack skreiv:

For de som husker en mann ved navn: Hasund, Geir. Den mannen var det nest største hatobjektet i tippeligaen for Brannfansen, bare Mini fikk mer pepper på stadion.
Så skjedde følgende, mannen gikk ut i presseen og fortalte hvor forferdelig det var å bli mobbet av sine egne. Følgende hendte, store stå sang Geir Hasund-Geir Hasund-Geir Hasund i minutter , kvarter og nesten i timesvis for å vise at han er brannspiller og derfor skal støttes, UANSETT!!!

Griet nok det,men synst det blir litt dumt at publikum fyrst skjønner det når spelaren sjølv må gå ut i avisa.

Og ein kommentar til det som meiner at Henk ikkje ska få høyra det, det eg meiner e at BBB bør gå ut på sånne saker og vist de meiner at piping e heilt greit så synst eg at de e nokon forferdelig dårlige supportera.

Trudde at Brann skulle holda seg for gode te å bua på eigne spelarar, når det er motstandarens lag som ska få all pepperen

Nemesis

Quote from: "naitsirk"Og ein kommentar til det som meiner at Henk ikkje ska få høyra det, det eg meiner e at BBB bør gå ut på sånne saker og vist de meiner at piping e heilt greit så synst eg at de e nokon forferdelig dårlige supportera.


Det står jo vitterlig i VG at han tar sterk avstand fra det, videre sier han at han vi be Sanne om unnskyldning på vegne av supporterne om han treffer han.  

Du kan ikke forvente at BBB skal løpe rundt å leke politi på stadion hver gang noen piper på brann spillere. Det eneste vi kan gjøre er å peke på dem å skrike: UT MED PAKKET!.


http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=411
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Straffe!!!

Jeg synes Henk er en grei gutt, og ikke så rent lite av en skikkelig kosebamse.

Ikke vær slem mot Henk her på forumet!

Geir

ndelig SERIEMESTER

Go Up