• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Keeper-Mas...

Started by Tom C, April 07, 2005, 10:52:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Må dere slutte med det maset om at Opdal ikke holder mål (bokstavelig talt). Gi nå mannen en sjangs til å bevise at han faktisk er en av de mest talentfulle keeperne i landet. Synes han hadde en ganske bra sesong i fjor, selv om han i likhet med ALLE andre keepere har hatt noen tabber og skogturer.

Er forsåvidt enig i at vi trenger en bedre annen-keeper i tilfelle Opdal blir skadet, men jeg ville ALDRI ha byttet ut Opdal med noen andre, ihvertfall ikke en rastafari-same som Eddie Gustavsson. Merk mine ord; Opdal kommer til å stå meget bra i år....
Aldri mer Obos....

Geir

Feilen med Opdal er at han presterer på så ujevnt nivå. På sitt beset er han like god som Johnsen (vet ikke om det er et kompliment), på sitt værste, er jeg bedre.
Får vi Opdal på stabilt nivå, kan ingen nekte oss gull i år.
ndelig SERIEMESTER

Sharpy

Quote from: "Geir"Feilen med Opdal er at han presterer på så ujevnt nivå. På sitt beset er han like god som Johnsen (vet ikke om det er et kompliment), på sitt værste, er jeg bedre.
Får vi Opdal på stabilt nivå, kan ingen nekte oss gull i år.



Jo, vi må også ha et forsvar som klarer å rydde unna ballen når det er behov for det. Spesielt på defensive dødballer. Nå har ikke Brann hatt det på ufattelig mange år, så det er vel gjerne utopi å tro på... Noen som skjønner hvorfor de ikke trener på defensive dødballer???
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

nummer9

Er enig med det Sharpy sier, feks VIF sitt mål nr 2 mot Brann i RL. Helt klart forsvarstabbe på forsvarstabbe som fikk Opdal til å stå igjen med svarte-per. Jeg håper og tror at Opdal vil etablere seg som en god keeper i år, og gjøre VG's tips til skamme.

naitsirk

Trur at det rabler heilt for folket her inne. Kem i helvete e da so synst at e.johsen e ein god keeper. Han e ti gongar verre i feltet og med beina enn opdal, samt at han ikkje e lika god på streken.

Hadde ein maks sesong for to år sidan som han fortsatt lever på.

Takker rune bratseth for at rbk fortsatt lar denne tullebukken stå imål.

PS i fjor så slapp brann inn 40 mål, til samanlikning slapp rbk inn 34

Einaste keeperen som er betre enn opdal i tl er arason

nummer9

Burde jo faktisk vært 35 mål for rbk om vi ikke hadde hatt en møkkadommer i kampen vår på Lerkendal. Var jo ganske imponerende fotarbeid av Johnsen den gangen ja.  :wink:

Toa

Quote from: "naitsirk"Trur at det rabler heilt for folket her inne. Kem i helvete e da so synst at e.johsen e ein god keeper. Han e ti gongar verre i feltet og med beina enn opdal, samt at han ikkje e lika god på streken.

Hadde ein maks sesong for to år sidan som han fortsatt lever på.

Takker rune bratseth for at rbk fortsatt lar denne tullebukken stå imål.

PS i fjor så slapp brann inn 40 mål, til samanlikning slapp rbk inn 34


Kan jo nevne at keeperen du diskuterer holder Rønningen på benken, som igjen holdt Opdal på benken i Brann...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

RC

Nå har Cato gått ut i VG treff, eller ka det heter og svart:
-Vi tar gull!
:shock:


(ville ikkje lage en ny tråd med det)

Xminator

Det var jo usedvanlig klart svar fra en Brann-kaptein :)

Bare Hoftun av de andre som hadde tilsvarende tro på eget lag :p

naitsirk

Toa skreiv:

Kan jo nevne at keeperen du diskuterer holder Rønningen på benken, som igjen holdt Opdal på benken i Brann...

Må berre hjelpa deg litt på vei her.
E.johsen e lika oppskrytt som iversen.

Xminator

Det var da vist mange her inne som ville ha Opdal istedenfor Rønningen i mål, og det er ikke så lenge siden heller :p

Nemesis

Hvis laget/spillere ikke presterer er det jo som regel treneren som må gå.

Hvorfor er ikke dette gjeldene for keepertrenere? Er jo ingen tvil om at Opal er et talent, og har vært det lenge. Det er jo keepertreners ansvar å utvikle dette talentet. Det har han etter min mening ikke klart.

Når det er sagt, så vet jeg svært lite om nivået på norske keepertrenere og etterspørselen etter dem........Mulig det ikke finnes bedre kvalifiserte......
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Superjack

Brannsupporter.

Stalin

Rønningen hadde jo samme tendensene som Opdal, fryktelig tabbete.
Men når han først var god, så var han god.

Ingen grunn til å bytte ut Opdal.

skjønner heller ikke hvorfor Johnsen holder Rønningen på benken hos RBK. Johnsen er en hypa bonde!

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

sekto

Må bare si meg veldig enig i det som blir sagt om Sigurdsson her. Han er fortsatt ung, og har hatt nok stress med å finne bolig og slå seg til ro, og begynne å skjønne litt norsk.

Jeg syntes han viser mye potensiale i spillet sitt. Han må bare få hode sitt litt med i spillet og finne seg tilrette, så tror jeg han kommer til å bli en hit. Nekter å tro at det islandske landslaget hadde brukt han om han var skandaløst dårlig og uten noe håp om at han kan bli bra.

naitsirk

Nokon som såg innhoppet te siggy i aafk kampen?

Takla so det svei og viste skikkelig innstilling.

Liker og at han ikkje legg noko imellom i duellane.

Felt F forever

Noen som så innslaget på tv2-sporten 18.48?

"Ikke mobb keeperen min" - om hetsing av Opdal fra Branns egne tilhengere... er utrolig stolt av mine medsupportere.


sekto

Er utrolig stolt over BA og TV2 som har klart å grave opp dette og gjøre det til en sak..  Begge disse har vel hatt sine kritiske kommentarer til Opdal.

Det som er så artig er at de har oppdaget denne hetsingen nå. Herrregud, Opdal har jo blitt kritisert og hetset her på dette forumet i over ett år.. Er ikke noe nytt at enkelte ikke syntes Opdal er god.

Og er ingen hemmelighet at Opdal har kostet oss poeng og seire, det kan alle se, men når han går ut på banen, så får Opdal som regel støtte fra publikum. Blir spent på å se hvordan han spiller nå når media for alvor har plantet negative tanker i hodet hans..

Xminator

Med lett hjernerystelse og en kraftig influensa er det vel ikke så mange tanker som fester seg i det hele tatt. Regner med vi får en heller neddopet keeper i mål mandag ;)

Seriøst, det ble vel sagt fra sportslig ledelse at Opdal må prestere. Til sommeren er det nye spillere inn, så det sier seg vel selv at blir det en tabbevår, så ryker Opdal. Regner med vi får se litt "ymse" utover, fra superkamper som den mot Malmø til det litt mer begredelige. Det er verdt å merke seg at Opdal ikke klarte å spille dårlig nok til å bli slaktet på VG Børsen sist sesong. Tro det eller ei, han fikk høyere snitt enn denne PaNoe Touray i VIF...

naitsirk

Ikkje mykje skriverier på forumet no når det går bra med opdal!

Go Up