• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Støtt vår lokale brus levrandør

Started by henk, April 07, 2005, 10:41:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

henk

til alle som har drakter fra tidligere med vår lokale brus levrandør på så oppfordrer vi til å gå med de på seriestarten mot Molde
enk Ekerhovd
Nå som privatperson


kirsti

Genial banneridé.

Stött vår lokale brusleverandör!

Gjerne skreve med bokstavar som liknar dei i Hansa-logoen :)
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

nummer9

Siden sterkt ønsker å holde meg til Hansa-produkter, lurte jeg på hvilkene brusmerker Hansa tapper for tiden? Begynner vel å bli mindre og mindre etterhvert, men noen må det vel være.

PS: Kan godt være det er endel, men jeg fant ingen i butikken her på østlandet igår, og var lite fornuftig info på siden dems.

Nixon

Tar det i hodet her. Men av egne brand (som ikke er øl) har de bl.a. Sitron, Grape, Champagne, Perle og Bruse, Lysekloster og Olden.
Rød makt på Hansa

kirsti

Har forresten kjöpt drakt no, utan rekame, så eg kan få påtrykt Hansalogoane der dei skal vera :)
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

nummer9

Ok, takk. Er nok få av de jeg kommer til å finne her, menmen, får ta det igjen i øl  :lol:

Eden

Eg gleda meg sånn til 16 mai, for då ska eg ha pynta drakta mi så alle ser d!! Damn d ska bli så bra!
Blir ein liten støtte til Hansa ja.. Så gled dåkke, dåkke og!!  =P

Og d hadde vert kjekt å fått til eit banner med litt hansa-reklame ja..! Hadde eg kunne komt på kampen, så sku eg nok hatt med meg nåkke eg og.. Men *sukk* eg må nok sjå kampen her oppifra..

sekto

Så at Cato hadde vært på VG sin tett på nett i dag, og fikk spørsmål om hvordan han så på dette med at Hansa nå forsvant fra drakter og tribune, og han svarte følgende:

"Hansa er og har vært en støttespiller i Brann, syntes det er feil og synd at Hansa ikke får prege Branndrakten lenger."

Virker som om det ikke bare er supporterne som er glad i Hansa..

Nixon

Quote from: "sekto"Virker som om det ikke bare er supporterne som er glad i Hansa..


Kunne nevnt opptil flere spillere som har vært mer enn normalt glad i Hansa...
Rød makt på Hansa

Stalin

Kommer nok ikke til å skifte ut branndrakta som det står Hansa på nei.
Synd at jeg har en såpass ny som fra 2003, hadde vært rått med en eldre en. :)

Kandahar

Kan nokken finna ein god grunn til at Tromsø fortsatt får bruke Mack.no logo på drakta si for 2005? Eksistere det andre reglar nord for moralsirkelen?

Ein ting ein uansett kan slå fast er at "likhet for loven" ikkje eksisterer verken for nff eller rusmiddeldirektoratet. Men kem hadde vel trudd det?

Fin hansa-reklame i natt-jazz billaget i BT  dag. Ironisk til tusen. Ingen logo, og navnet hansa e ikkje brukt: "Et bryggeri i Bergen støtter nattjazz" e den heile og fulle (dobbel betydning??) reklameteksten...

hærli frekt

sekto

Skal ikke si at det gjelder i dette tilfellet, men vet at flere produkter som det er "ulovlig" og reklamere for, ofte velger å bruke en nettadresse som reklame i stede for produktet. Er ikke forbudt å reklamere for nettstedet, selv om det kanskje har en tilknytning til produktet..

Altså er det mulig at reklame for hansa.no hadde vært lovlig..

Kan være jeg tar grovt feil her, men da får noen rette på meg.. Norsk reklamelovgivning er en av mine mange svake punkter..

kabelmann

Dette må jo være feil i og med at det var nettopp en internettadresse Brann hadde ifjor (hansa.no)...?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Apropos støtte våre lokale leverandører: Bør vi nå kjøpe møbler fra Skeidar?
Rød makt på Hansa

Go Up