• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny høyrekant.....osv

Started by mouldy, April 06, 2005, 21:21:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mouldy

Kanskje Brann burde se litt nærmere på en spiller ved navn Pablo Pinones Arce. Han spiller i allsvenskan for Hammarby. Dyktig og anvendelig spiller det.

Dede Anderson Kalmar ff,  kunne også være en mulighet. Han er spiss da.

enavgutta

Yes. Kjøp'an. Kjøp begge.  .... ..... ....

Superjack

Nok en gang, hvorfor må alle starte en ny tråd om den J*#@a høyrekanten? Martin Knutsen har vist i lengre tid at han er på høde med de fleste andre i 'Norge. Skjerp dåkkar! Og skal dere legge inn flere forslag til høyrekanten så se dere om etter eksisterende innlegg og meld dere på der.
Brannsupporter.

mouldy

Eg sa ikke at høgrekanten er svak eller at vi  trenger en ny på denne plassen nå. Eg er helt enig  med deg i at Martin Knudsen er mer enn god nok på høgrekant. Det gleder meg stort at mannen blir med videre. Tom Sanne er bra han og for svarte.

Det eg egentlig mener er at spillerne eg har nevnt, er av så bra kvalitet at Brann uansett bør sjekke dem ut. Det er alltid viktig å sjekke ut nye spillere og flest unge spillere. God bredde i stallen er meget viktig i fortsettelsen til liks med kontinuitet.

Pablo Pinones Arce er meget anvendelig og kan spille på mange plasser i et lag. Han e fysisk sterk, har god teknikk, godt overblikk, har gode legg og en viss hurtighet.

Han har levert spill av meget høy klasse i allsvenskan noen år nå og han kan score mål.

Han kan foreks. være en spiller som kan ta over, hvis Kvisvik ikke forlenger kontrakten etter 06.

Eg mener Brann kan ta seg bryet verdt å følge litt med han. Selv om han nok ikke er så billig

olry

Etter at Brann (og sponsorer) brukte så mye penger på Martin Andresen tror jeg ikke et nytt, dyrt profil kjøp er det man er på leiting etter for øyeblikket.

aquascutum

følgende spillere kan spille høyreving på brann:
martin k
cato g
tom s
arve v
erlend s
charlie m
trenger vi ny høyrekant i brann?
NEI!!!
asualhilsen fra felt å
ANAL!

eksilbergenser

Det vi trenger en ny KEEPER!!
lt for Brann!

RC

Quote from: "aquascutum"følgende spillere kan spille høyreving på brann:
martin k
cato g
tom s
arve v
erlend s
charlie m
trenger vi ny høyrekant i brann?
NEI!!!



Vi trenger en som holder mål ja.

Sharpy

Quote from: "RC"
Quote from: "aquascutum"følgende spillere kan spille høyreving på brann:
martin k
cato g
tom s
arve v
erlend s
charlie m
trenger vi ny høyrekant i brann?
NEI!!!



Vi trenger en som holder mål ja.


Vi har i hvert fall to som har vist at de holder mål. I tillegg fabler folk om at Charlie Miller kan være et alternativ. Dessuten har Tom Sanne kvaliteter som han ikke har fått fram enda. Hvor mange trenger vi egentlig som holder mål?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

RC

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "RC"
Quote from: "aquascutum"følgende spillere kan spille høyreving på brann:
martin k
cato g
tom s
arve v
erlend s
charlie m
trenger vi ny høyrekant i brann?
NEI!!!



Vi trenger en som holder mål ja.


Vi har i hvert fall to som har vist at de holder mål. I tillegg fabler folk om at Charlie Miller kan være et alternativ. Dessuten har Tom Sanne kvaliteter som han ikke har fått fram enda. Hvor mange trenger vi egentlig som holder mål?


Slik jeg ser det er det kun MK som kan spille der. Miller kan, men har ikke de kvalitetene som skal til for å spille ving. Sanne har det sikkert ett sted, men det hjelper lite.
MK kan spille høyre ving, men ikke for et lag som skal vinne serien. Tviler sterkt på det.

naitsirk

Greit det du seier der RC, men eg savner at mjelde ihvertfall har prøvd miller på kanten.
Ingen har jo sett han spela der

Nemesis

Quote from: "naitsirk"Greit det du seier der RC, men eg savner at mjelde ihvertfall har prøvd miller på kanten.
Ingen har jo sett han spela der


I og med at venstreflanke er så offensiv som den er, trenger vi en litt mer deffennsiv type på høyreflanken. Miller er vel mer offensiv enn deffensiv, så tror det kunne fungert greit mot svake lag på hjemmebane, men det stopper der........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

haar

Martin Knudsen har jo vert go i lang tid no! Ingen vits i å skifta han.

Xminator

Mjelde satte Miller på høyrekant med gul vest (førstelag) i går. BTs journalist ble paranoid og mener bestemt de gjorde det bare for å lure pressen.

Geir

Quote from: "Xminator"Mjelde satte Miller på høyrekant med gul vest (førstelag) i går. BTs journalist ble paranoid og mener bestemt de gjorde det bare for å lure pressen.


Journalister er vel stort sett alltid paranoide da.  :wink:

Men å prøve Miller på høyrekant er da vel verd et forsøk.
ndelig SERIEMESTER

Toa

Quote from: "Geir"
Quote from: "Xminator"Mjelde satte Miller på høyrekant med gul vest (førstelag) i går. BTs journalist ble paranoid og mener bestemt de gjorde det bare for å lure pressen.


Journalister er vel stort sett alltid paranoide da.  :wink:

Men å prøve Miller på høyrekant er da vel verd et forsøk.


Kan Kvisvik spille på kanten, kan også Miller. Problemet er vel bare at det kan bli litt farlig å ha så to offensive vinger, men på en annen side har jo Scharner og Andresen massevis av defensive kvaliteter, så midtbanen vil jo alt i alt være ganske balansert for det?

Dessuten er jo Miller også mye bedre defensivt enn Kvisvik...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

naitsirk

Endelig høyrer mim på mine ynskjer

Geir

Nevnte Miller på høyrekanten i fjor høst en gang, jeg, her inne på forumet. Da fikk jeg en helsikes masse kjeft, men jeg er fremdeles for å prøve det. Tror han kunne gjort det bra der.
ndelig SERIEMESTER

Toa

Quote from: "Geir"Nevnte Miller på høyrekanten i fjor høst en gang, jeg, her inne på forumet. Da fikk jeg en helsikes masse kjeft, men jeg er fremdeles for å prøve det. Tror han kunne gjort det bra der.


Vel. Du er ikke den eneste som har foreslått dette for lenge siden...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Xminator

For det vi vet sitter Mjelde her anonymt og har foreslått Miller det siste halve året. Bare for å ikke få pes nå han prøver det :p

Nemesis

Quote from: "Xminator"For det vi vet sitter Mjelde her anonymt og har foreslått Miller det siste halve året. Bare for å ikke få pes nå han prøver det :p


Hehe....  Ja det er bare å gå inn i tifo forumet og se etter hvem som har kommet med flest sangforslag til Mjelde... så har vi ham.... :twisted:
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Romani3

Bra å prøve Miller der. Trenger no ikkje kjøpe en ny! Knudsen e jo god, han. Enig i at en ny keeper hadde vi kanskje hatt behov for. Men Opdal ska være førstekeeper.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Go Up