• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann arrangerer i samarbeid med nsb borteturer for brannsup

Started by mr-bolstad, April 06, 2005, 16:22:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

DJ_ADG

dette é meget posetivt. Og dette é noe eg mener Bataljonen bør blr med på. dersom de ikkje é det allerede.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Felt F forever

Kanontiltak!! Eg og to kamerater har allerede meldt oss på! Dette blir moro...

Brann-Peter!

Veldig bra Brann!
dette likte jeg..:) er vel et sterkt tegn på at Brann setter pris på oss
supportere som de har uttalt flere ganger..:)
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

KjellMo

Jeg syntes ikke dette er bra. Var inne og sjekket prisen på samme tur for en stund siden og da kostet den 398 t/r. Ta 999 kroner nå er en blodpris og jeg syntes det er synd at Brann går med på en så høy pris på turen. Burde kostet maks 500 kroner pluss kampbillett.
GGG Travel

SK BRANN

ill Shankly to Tommy Smith, who tried to explain that his bandaged knee was injured :
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!"

chris_henrik

Enig med KjellMo.

Det er et bra tiltak, men det er langt fra billig.

For NSB er som kjent hoveddelen av kostnadene kapitalkostnader, vil si utgifter til drift og vedlikehold av utstyr. Kostnaden ved å sette en ekstra pasasjer på toget til Oslo er uhyre lav. Så lenge NSB har ledig kapasitet kan de selge T/R billetter til kr 100 og likevell tjene på det.

Kan opplyse om at det nå er ledige billetter for minipris (199) på lørdagen og retur på mandag, på nsb.no.

1000 spenn my ass!
<BRANN> ..... DKFM

Brann-Peter!

Quote from: "KjellMo"Jeg syntes ikke dette er bra. Var inne og sjekket prisen på samme tur for en stund siden og da kostet den 398 t/r. Ta 999 kroner nå er en blodpris og jeg syntes det er synd at Brann går med på en så høy pris på turen. Burde kostet maks 500 kroner pluss kampbillett.


Oi! pris og opplegg er ikke det samme...:(
Ja, det er synd at Brann setter prisene i været for tur..
da går jeg mye heller på turer urganisert av BBB..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

KjellMo

Hva styret har gjort i år vet jeg ikke, men jeg kan fortelle om hva som skjedde i fjor angående borte turer og NSB.

Bataljonen tok i fjor kontakt med NSB om et samarbeid om borteturer. Vi fikk et tilbud om t/r på ca 1000 kroner. Vi syntes dette var å lure medlemmer siden en på den tiden kunne kjøpe t/r billett for 300 kroner. NSB har i dag tilbud om minipris 199 en vei om en bestiller når det er tilgjengelige plasser. ( I forbindelse med semifinalen kjøpte Bataljonen opp mange plasser til den prisen som vil solgte videre til medlemmer) Derfor syntes jeg Brann sitt tilbud i dag er å lure folk. Det fører også til en ting til og det er at tilgjengeligheten på billige billetter blir helt sikkert mindre og grunnen til dette er at det blir satt av en vogn med plass til Brann supportere med pris 999,-


Kan bare opplyse at til Vif kampen reiser vi med fly til Oslo og natt tog hjem med sovekupe og dette koster oss 351 for fly og 324 for tog. Til og med dette er billigere en Brann sitt tilbud.
GGG Travel

trond

nå er jo faktisk prisen brann har oppgitt inkludert kamp billetter, og buss mellom togstasjon og kamparena, på noen av turene i allefall, bare en liten sånn tilleggsopplysning, siden folk tydeligvis ikke har fått det med seg her

Felt F forever

Branns turer passer meget bra for de som ikkje har tid til/ interesse av å overnatte på borteturene, og/eller kan planlegge turene lenge i forveien når de billigste tog og flyturene er tilgjengelige.

Turen til Fredrikstad, men overgang mellom togene, virker meget bra... men det er jo alltid noen som heller vil reise på pissepause-bussene i stedet...

Nixon

Det jeg lurer mest på er om det er marked for nok en turoperatør på Brann sine bortekamper? BBB hadde jo store problemer med å fylle bussene i fjor, blir neppe lettere etter dette. Er det lagt opp til et slags samarbeid her?
Rød makt på Hansa

Yngve

Nixon: dei henvender seg vel til to vidt forskjellige grupper mennesker. Mens bataljonsturane er med buss, er vel fylla/rølpe turar på billegaste viset, mens dei turane som klubben arangerer virkar å vere meir for familiar og andre som vil ha litt meir komfort og ta ting meir med ro. så det hadde ikkje overaska meg om Brann hadde fylt opp sine turar mens bat al jonen nok må avlyse ein tur og to i år og


P-K

Branns konsept blir nok en suksess så lenge folk forstår at det på disse turene ikke nytes alkohol.

Ser for meg problemer dersom Bataljonens turer blir avlyst og rølpete elementer plutselig finner ut at de kan benytte Branns alternativ isteden...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

DeeDee

Om man vil nyte alkohol er opp til hver enkelt. Et lite glass har aldri skadet noen.

Nixon

Nytes det ikke alkohol på disse turene? Man reiser jo som vanlig passasjer med NSB. Og der har man jo ølservering.
Rød makt på Hansa

Straffe!!!

Synes det er fint at Brann forsøker å legge til rette for turer, men tror nok ikke det var store forhandlingene som ligger til grunn for de oppgitte pristilbudene.

Jeg vet at foregående års styrer i Bataljonen og BST gjentatte ganger var i kontakt med statsbedriften, slik KjellMo skriver, men at tilbudet rett og slett var for dårlig til at man brydde seg om å legge det ut til medlemmene.

Jeg snakket tidligere med noen i Plankehaugen (Fredrikstad). De hadde stipulert togtur til seriekamp i Bergen til rundt 550 t/r.

Konklusjonen er vel at det er ingen sak å ringe NSB og få en dyr fastpris, men blir vel neppe særlig aktuelt for en familie å betale 3000 kroner annenhver helg eller nå og da for å reise på bortetur med Brann.

DeeDee

En familiene kan ødelegge enhver bortetur med sitt nærvær. Jeg forbanner familietilbudene til enhver supporterklubb.

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stalin

Bataljonen fortsetter vel med sine turer?
Mye bedre med de enn fryktelige familieturer.

Go Up