• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor er Soma?

Started by sekto, April 05, 2005, 14:38:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Ser at lagbilde for 2005 er kommet ut nå, og såvidt jeg kan se mangler vel Soma.. Dårlig tegn for fremtiden dette eller?

I fjor glemte man jo å gi beskjed til Dylan om at bilde skulle bli tatt, men han kom no tilslutt. Ellers er det jo som vanlig ikke alle som har vært like heldig på bilde..

Kristin

typisk at akkurat han ikke var der da
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Lennono8


Candyman

Jeg klippet han forsiktig ut av 2004 plakaten, og plasserte han bakerst til høyre. Ble helt perfekt. Går nesten ikke an å se at han ikke var med på bildet originalt. Ser det selvfølgelig på drakten, men det ble jo bare tøft. Fikk jo Hansa inn på bildet!! :)

Så nå er jeg sikkert den eneste med komplett lagbilde!! Hahaha!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Høyrebacken

Litt leit dette her, egentlig.
Siden vi ligger an til såpass bra plassering hadde det vært moro om noen år å ha et lagbilde med alle spillerne å se tilbake på, ikke et der Ragnvald Soma mangler.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

enavgutta

Dette høres ytterst merkelig ut.

Superjack

Og Sæternes er ikke med på det offisielle cupfinalevinner bildet 2004. Det er iallefall skandale!
Brannsupporter.

enavgutta

Spesielt. Husker han stod og snakket med en ubrukelig NRK reporter isteden.

Geir

Hvis du ser på cupfinalevideoen, så ser du at han kommer frem til gutta akkurat når bildet er tatt og de er i ferd med å gå vekk.
ndelig SERIEMESTER

Per

Grunnen til at Soma ikke er på årets lagbilde var familiære, dog ikke alvorlige, årsaker, som gjorde at han ble forsinket til knipsingen av bildet. Siden tid er penger og deadline er deadline måtte bildet taes uten ham...

Xminator

Da har jeg også klippet inn Soma på mitt lagbilde :p Stjal drakten fra Walde så han ikke stikker seg ut med hvite striper ;) Så nå er du ikke den eneste Candyman!

StautKar

Jeg har klippet ut Ivar Rønningen fra 2004 lagbildet og limt det foran Oppdal, så nå er et eventuelt keeperproblem på mandag løst.

Lefty

Quote from: "StautKar"Jeg har klippet ut Ivar Rønningen fra 2004 lagbildet og limt det foran Oppdal, så nå er et eventuelt keeperproblem på mandag løst.


Vet du hva? - Heller Håkon enn Ivar! MYE HELLER!!!!


Lefty

Superjack

Jeg tok nettopp og klippet ut alle hodene på brannspillerene, og limte inn utvalgte fotballspillere, Frank Lampard, Thierry Henry, Patrick Vieira,   Rio Ferdinand, Paul Scholes, Andrej Sjevtsjenko, Pavel Nedved, Iker Casillas, Ronaldinho, Mourinho (hovedtrener), Wenger (Assistent), Roberto Carlos, Sol Campell, Pires, Gerrard, Soma, Henke, Zlatan, Del Piero, Maldini, Raul, Opdal (reservekeeper).
Så da regner jeg med att alle problemer på banen er løst!
Brannsupporter.

Skotten

Er det et tegn på dårskap at jeg under lesingen av Superjacks alternative Brannlag ville vrake alle untatt Sjevtsjenko for å få plass til de Brann spillerne som mangler?

Sjevtsjenko skulle isåfall vært superreserve dersom Winters fikk "føling". Brann er for tiden sammensatt av spillere som for meg er lett å like.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Grey

Savner Geir Hasund på det laget der..
Maybe a Greyhound could be my way

Skotten

Quote from: "Grey"Savner Geir Hasund på det laget der..


Innerst inne tror jeg du savner Geddi mest.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Nemesis

Quote from: "Skotten"
Quote from: "Grey"Savner Geir Hasund på det laget der..


Innerst inne tror jeg du savner Geddi mest.


Hvis det skulle vise seg at brann ligger ann til seriegull litt ut i sesongen, synes jeg de burde signere både Geddi og Hasund, la de få noen minutter i siste kamp, for de to fortjener å bli seriemestere!!!   hehe......  Pluss at da kan vi få sunget Geir Hasund sangen...:-)
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Per

Quote from: "sekto"Ser at lagbilde for 2005 er kommet ut nå, og såvidt jeg kan se mangler vel Soma.. Dårlig tegn for fremtiden dette eller?


Kanskje de glemte å zooma inn? høhø. hø.

Go Up