• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde tror på gull!

Started by tiff, April 05, 2005, 06:58:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tiff

Trudde ikkje det kom til å skje nokon gong, men i dagens BT seier Mjelde at målsetningen i år er seriegull.  Mykje som tyder på stor optimisme på Stadion, liker det!!

Malarius

Kult at Mjelde snakker om det no....
Håper de klarer det då,seriegull hadde vært sinnsykt gøy!!! :D
Bergen til eg dør!!

Eden

Selvfølgeli blir d gull!! Har aldri vert tvil om d vel.. Men d har no aldri vert tvil om d fra min side kvart år.. Og d har vel ikkje alltid gått lika bra ;)
Men i år så har vi den beste stallen og ska knusa alle andre!!

"... vi vinner serien i år! Ja visst faen gjør vi d, som i totusenogfem ..."

Geir

Quote from: "Eden""... vi vinner serien i år! Ja visst faen gjør vi d, som i totusenogfem ..."


Da må nok den nye teksten i sangen bli noe sånt som:

....vi vinner serien i år
Ja visst faen slår vi dem
som i totusenogfem......"

Skal jo rime da.  :wink:
ndelig SERIEMESTER

Felt F forever

Vi nådde målsetningen i fjor - og vi gjør det i år og! Alt annet enn gull ville vært en fallitterklæring, men HERLIG å høre at man legger stort press på seg sjøl på Stadion... så slipper fansen å være de eneste som gjør det.

Eden

Geir:

Ja selvfølgelig skal d rime! =)
Men i mangel på fantasi skreiv eg d sånn som sangen e no.. Men poenget mitt kom vel fram.. At vi tar gull! ;)
Thumbs up til deg for bra forslag..  =)

Nixon

Ser nå altså Mjelde for seg at han har bygget ferdig en mur til høsten?
Skal han da starte på en ny? Eller bare flikke på den han har bygget?

Hvis dere skjønner hva jeg mener...:)
Rød makt på Hansa

enavgutta

På høy tid at vi hevet ambisjonene fra ledelsen.

Eden

Quote from: "Nixon"Ser nå altså Mjelde for seg at han har bygget ferdig en mur til høsten?
Skal han da starte på en ny? Eller bare flikke på den han har bygget?

Hvis dere skjønner hva jeg mener...:)


Vel.. Eg ser for meg at han har fått alle steinene på plass til høsten! Så då går d nok i vedlikehold og litt finpussing på muren etter d..
Kan jo alltids begynne på ein ny, men d blir nok meir sånn på hobbybasis sia den han holde på med no e den som gjelde!
D e jo den som han har bygga på lenge no og som ska stå i mange mange år framøve..!

Sharpy

Nå er det vitterlig en forskjell på å tro på gull, og å tro på at det er mulig å ta gull.

For min egen del er jeg glad det er det siste som ble sagt av Mjelden.

Ellers trengs det vel noen steiner til i det bakre fundamentet av muren, eller hva Nixon?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

dex1974

Quote from: "Eden"
Quote from: "Nixon"Ser nå altså Mjelde for seg at han har bygget ferdig en mur til høsten?
Skal han da starte på en ny? Eller bare flikke på den han har bygget?

Hvis dere skjønner hva jeg mener...:)


Vel.. Eg ser for meg at han har fått alle steinene på plass til høsten! Så då går d nok i vedlikehold og litt finpussing på muren etter d..
Kan jo alltids begynne på ein ny, men d blir nok meir sånn på hobbybasis sia den han holde på med no e den som gjelde!
D e jo den som han har bygga på lenge no og som ska stå i mange mange år framøve..!


Tja...hvis Hassan og B.H.Riise kommer til sommeren er vel muren solid nok :wink:
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Brannfrelst

Nå hadde Mjelde som mål å bygge en mur på 3-5 år. Nå har det gått litt mer enn 2 år. Går han inn i krigen no,kan han risikere at muren faller,og det tar nye 2 år å bygge den opp igjen. Mitt tips er å stabilisere seg der oppe,og at det blir 2.plass i år,og gruppespill i UEFA-cupen. Samt RL finale og ny cupfinale!!
2.10.07-Gullet kom hem!

naitsirk

Er det negativt om brann vinne i år?

Ser at mange ikkje håpe da skjer, men at ein 4 plass er bra

Er glad for at ikkje de spelar for brann, eiger ikkje vinnerinstinkt

Suppesupporter

Plutselig ble Mjelden litt ivrig? Ikke akkurat stein på stein, men jeg håper og tror at Mjelde kan bære den tunge børen med sine lovnader. Ikke rart vi supportere blir kravstore når treneren sjøl lukter gull ;o)

olry

Mjelde sa aldri at Brann forventer gull i år. Han sa han mener Brann er god nok for gull, og der er vi vel alle enig, men Brann er ikke det eneste laget som er god nok for gull heller.

Alle Brann fans håper jo alltid på gull, men noen foretrekker å ikke få for høye forhåpninger, så vi heller opplever større glede hvis Brann vinner istedenfor større skuffelse hvis Brann ikke vinner.

Dinho

Quote from: "Eden"Men i år så har vi den beste stallen og ska knusa alle andre!!..."


Kanskje den beste startellveren, men stallmessig holder vi ikke samme nivå som rbk og enga

Kagain

Ellers er det interessant å kunne konstatere at den samme mannen for et par måneder siden ikke ville ha noen som helst form for gullsnakk. Fremgang, fremgang.

Go Up