• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny spiller

Started by villaksen, March 31, 2005, 12:58:25 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

flow

Jeg fikk en sms av en kompis som tviholder på at det er Frode johnsen som kommer!

Han mener også at brann vil komme til å bruke han på høyrekanten!

nrijb

vi trenger forsvarere og venstreving, så det ville vært ulogisk...

Nixon

Quote from: "flow"Jeg fikk en sms av en kompis som tviholder på at det er Frode johnsen som kommer!

Han mener også at brann vil komme til å bruke han på høyrekanten!


Sikkert ikke umulig at Brann tok kontakt da det kom frem at Johnsen hadde en liten konflikt med RBK om kontraktslengde. Men ifølge mediene har jo overgangen strandet, så vi får kanskje aldri vite det...
Rød makt på Hansa

KEO

[Kan stemme det at det er en som spiller i Norge. Tror jeg ikke POL ville reise særlig langt vekk i og med at det er torsdag i dag, og full fres på Bergen Travpark.... hehe[/quote]

Vet med 100% sikkerhet at POL kom fra AMSTERDAM på tirsdag, så det tyder vell på at det er snakk  om en spiler uten for grensene. Men for all del, POL reiser jo mye så det er ikke sikkert dette har noe sammenheng.
Nu kør vi!

andreas27

tror nok det er snakk nom en som spiller i utlandet ja.

janjan

Berg-Hestad spiller vel i Nederland, men hva skal vi med han? Eventuelt har han vært i Belgia - altså Riise, men stor? Tja....

KEO

Quote from: "janjan"Berg-Hestad spiller vel i Nederland, men hva skal vi med han? Eventuelt har han vært i Belgia - altså Riise, men stor? Tja....


Nå er jo shipol en transitt flyplass så det er ikke godt å si hvor han kom fra!! Belgia?? ikke usannsynlig. Ber hestad?? nope
Nu kør vi!

andreas27

berg helstad er ikke akkurat noe stor! men visst det var flyet fra amsterdam så!
hvem andre spiller i nederland?
nevland,

Tois

Glede meg imorgen tidlig morgen på forside til BA og se hvem ny brann spillen:D

kabelmann

En eller annen fyr på det særs troverdige VGD som hevder at Brann har annonsert pressekonferanse 22.30.

Vi får se. Tar det med en tønne salt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

nrijb

Quote from: "Tois"Glede meg imorgen tidlig morgen på forside til BA og se hvem ny brann spillen:D


Og så, noen timer senere, lese i bt hvem den EGENTLIGE nye spilleren er...

Nixon

Det ble brukt begrepet stor spiller. Og videre skulle han være spennende og attraktiv. Alt ifølge Brann. Man får jo ganske store forhåpninger av slikt. Og Berg Hestad og Riise er ikke slike spillere i min verden.
Rød makt på Hansa

jako

Marc Overmars :lol:

Tror ikke det er en norsk spiller.
Skjønner ingenting hvis det er Berg Hestad, eller lillebror Riise!
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

KEO

Quote from: "nrijb"
Quote from: "Tois"Glede meg imorgen tidlig morgen på forside til BA og se hvem ny brann spillen:D


Og så, noen timer senere, lese i bt hvem den EGENTLIGE nye spilleren er...


tror nok signeringen blir offentlig gjort innen 2 timer, det er nok hektisk møte virksomhet på stadion nå, og regner med at de penge sterke guttene stiller opp igjen
Nu kør vi!

andreas27

vist du skal fra wien til norge er vel amsterdam en naturlig bytteflyplass.
så rusfelt?

Felt F forever

Litt vanskelig å treffe yngste blad Riise i Belgia, når han har vært med u-21 landslaget på samling i Tyskland, og så direkte reise til Moldova...
Kanskje man har hatt møte med klubben, men eg tviler...

Mitt tips; Frode Johnsen. Men tror egentlig at det ikkje kommer til å skje noe som helst...

KEO

Quote from: "andreas27"vist du skal fra wien til norge er vel amsterdam en naturlig bytteflyplass.
.

ja, men hvem er i wien??
Nu kør vi!

andreas27

Quote from: "kabelmann"En eller annen fyr på det særs troverdige VGD som hevder at Brann har annonsert pressekonferanse 22.30.

Vi får se. Tar det med en tønne salt.


kor har fått vite dette?

jako

Quote from: "andreas27"vist du skal fra wien til norge er vel amsterdam en naturlig bytteflyplass.
så rusfelt?


Amsterdam er rimelig standard uansett hvor du reiser på kontinentet, bortsett fra hvis du skal til øyriket eller Spania
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

KEO

Quote from: "jako"
Quote from: "andreas27"vist du skal fra wien til norge er vel amsterdam en naturlig bytteflyplass.
så rusfelt?

han var i Moldova
Nu kør vi!

Felt F forever

Noen som kan stikke ned på Staddaen og sjekke om det er lys på kontorene? ;-)

andreas27

stemmer, men hvem kan det være da??
begynner å tvile på at han er norsk!
men ka med denne pressekonferansen?

nrijb

han skal kjøpe halve det moldenske landslaget

nrijb

- Rumours say that Ukrainian former international Sergyi Karahob has sealed a 3 year contract with Norwegian Premier Division club Brann.

kabelmann

Quote from: "andreas27"kor har fått vite dette?


Du vet, slik som de fleste ryktene kommer fra... "en kompis av meg som jobber her (i dette tilfellet TV2) og der fikk en sms fra Brann som innkalte til pressekonferanse".

Derav "særs pålitelige" og "en tønne salt".
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

KEO

Quote from: "nrijb"- Rumours say that Ukrainian former international Sergyi Karahob has sealed a 3 year contract with Norwegian Premier Division club Brann.


??? driv ikke ap her inne
Nu kør vi!

Nixon

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "andreas27"kor har fått vite dette?


Du vet, slik som de fleste ryktene kommer fra... "en kompis av meg som jobber her (i dette tilfellet TV2) og der fikk en sms fra Brann som innkalte til pressekonferanse".

Derav "særs pålitelige" og "en tønne salt".


Hvis dette var tilfellet hadde vel ba og bt annonsert dette på sine nettsteder allerede.
Rød makt på Hansa

KEO

Må jo være noe spesielt i dag, for det er ikke ofte det er så mye folk her inne kl 22.30
Nu kør vi!

Kruxleiven

Quote from: "nrijb"han skal kjøpe halve det moldenske landslaget


Har de landslag i Molde også nå?

jako

På forumet eller pressekonferansen
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Felt F forever

I morgen kommer alle som er her til å si; "eg skjønte det hele tiden... men man må jo være sikker!" :)

Sånn er det å være hektet på Brann og fotball, og seriestarten nærmer seg med syvmilssteg!

KEO

Quote from: "jako"På forumet eller pressekonferansen


Forumet.. pressekonferanse??? tror ikke noe på den
Nu kør vi!

Kruxleiven

Quote from: "nrijb"- Rumours say that Ukrainian former international Sergyi Karahob has sealed a 3 year contract with Norwegian Premier Division club Brann.


Pussig. Søket ga 0 treff på google, men fornavnet hørtes nå Ukrainsk ut i hvertfall. Og for dem som lurer. Jeg har null sans for humor. Ikke i dette tilfellet der det kan gjelde en stor spiller til Brann.

andreas27

vel no skal denne påståtte pressekonferannsen være i gang.

KEO

Quote from: "Kruxleiven"
Quote from: "nrijb"- Rumours say that Ukrainian former international Sergyi Karahob has sealed a 3 year contract with Norwegian Premier Division club Brann.


Pussig. Søket ga 0 treff på google, men fornavnet hørtes nå Ukrainsk ut i hvertfall. Og for dem som lurer. Jeg har null sans for humor. Ikke i dette tilfellet der det kan gjelde en stor spiller til Brann.

søkte på Rumours.com og fant en chatte side som jeg ikke skjønte noe av
Nu kør vi!

kabelmann

Nå hevdes det at det ikke er noen pressekonferanse, så det var nok bare godt gammeldags pisspreik.

Jaja. Da får vi vel vente til sommeren.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Brannmann10


KEO

Quote from: "kabelmann"Nå hevdes det at det ikke er noen pressekonferanse, så det var nok bare godt gammeldags pisspreik.

Jaja. Da får vi vel vente til sommeren.


er det samme person som både hevder dette og avkrefter dette???
Nu kør vi!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

kabelmann

Hehehe og her er hva han som annonserte pressekonferansen nå sier:

QuoteJeg legger meg langflat og beklager...Min kilde på Tv2 er en VIF supporter og jeg har vært på han i hele dag får å få info om denne saken...
Han har nå innrømma at han spillte meg et puss...
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

andreas27

Quote from: "kabelmann"Hehehe og her er hva han som annonserte pressekonferansen nå sier:

QuoteJeg legger meg langflat og beklager...Min kilde på Tv2 er en VIF supporter og jeg har vært på han i hele dag får å få info om denne saken...
Han har nå innrømma at han spillte meg et puss...


sikkart!

og denne Sergyi Karahob ga ingen resultater etter søk hos verken uefa eller fifa.

jako

Skal kverke den VIF suporteren :evil:
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Reny

Jeg håper på Bjørn Helge Riise...
ødt og hvit er Brann sin farge, Ikke Svart!

andreas27

og vi må vel vente til sommeren før vi kansje kan få vite hvem det dreide seg om.

nrijb

jeg stemmer på den ukrainske storspilleren min jeg :)

kabelmann

Vel, se det positive i det. Nå kan vi bruke litt tid fremover til sommervinduet åpner på definisjonen av en "stor" spiller.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

supporter78

Det er det artige med POL. Man vet liksom ikke helt hva han driver med før han drar en kontrakt opp av lommen :).

Kommer uansett ikke til å tro på artikler som er publisert i tidsrommet 01.04.05 kl 00:00 og 01.04.05 kl 23:59:59.

janjan

nrijb
host opp adressa til det sitatet da....

flow

hva skjer med pressekonfiransen?

nrijb

Quote from: "flow"C:\Documents and Settings\undertunpa.000\My Documents\Nettavisen Sport Fotball.htm


hmm... prøv heller C:\ircN\System\Logs\#brann.efnet.log


:P

Go Up