• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny spiller

Started by villaksen, March 31, 2005, 12:58:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

det kan vel umulig være snakk om andre bergdølmo?
er i hvertfall ingen god langsiktig invistering.

uansett har sjekket litt og dette pressekonferansse rykted stammer fra forumet til vg dukket opp i 21 tiden.
www.skbrann.org kunne de avblåse dette ryktet alleredde kl 2230.

sveines

Quote from: "Reny"Jeg håper på Bjørn Helge Riise...


HERREGUD! Spare oss, hva skal vi bruke han til? Beite på gresset mellom kampene?? Fatter ikke at han får kamper på U21-landslaget, listen ligger ikke høyt nei!!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

Nixon

Quote from: "sveines"
Quote from: "Reny"Jeg håper på Bjørn Helge Riise...


HERREGUD! Spare oss, hva skal vi bruke han til? Beite på gresset mellom kampene?? Fatter ikke at han får kamper på U21-landslaget, listen ligger ikke høyt nei!!


Det er nok en konspirasjon som moren hans har stelt i stand. Fått han til å spille jevnlig i Belgia og fått han inn som en av de faste på U21-landslaget der han av mange aviser ble kåret til banens beste på tirsdag. Klart han ikke egentlig fortjener det. Lureri alt sammen!
Rød makt på Hansa

stig

Bergdølmo kan jo komme gratis til oss i sommer. kan spille i hele forsvaret. høyreback har jo mangen eterlyst.han e norge sin. mulig soma forsvinner,og Bergdølmo kan spille i mitdtforsvaret. han har vært linket t lsk. på kanarifansen sitt forum diskuteres han på samme linje som vi diskuterer en evt retur fra karadas. Bergdølsmo sitt svik var nok noen hakk verre
Nettsideansvarlig

Reny

Quote from: "Nixon"
Quote from: "sveines"
Quote from: "Reny"Jeg håper på Bjørn Helge Riise...


HERREGUD! Spare oss, hva skal vi bruke han til? Beite på gresset mellom kampene?? Fatter ikke at han får kamper på U21-landslaget, listen ligger ikke høyt nei!!


Det er nok en konspirasjon som moren hans har stelt i stand. Fått han til å spille jevnlig i Belgia og fått han inn som en av de faste på U21-landslaget der han av mange aviser ble kåret til banens beste på tirsdag. Klart han ikke egentlig fortjener det. Lureri alt sammen!




Jo men det brann trengte høyrekant. Har noen signert for Brann?
ødt og hvit er Brann sin farge, Ikke Svart!

ajjah

tipper det er vinnie jones, han er både stor og klar for comeback......!!?  
mr vollvik som vil ha han for å lage litt show, skal visst være frontfigur for nye "chess knock-out".... men fra spøk til alvor, hva skjedde med TFL i bglimt? har ikke jeg fulgt med? er han uaktuell?

Superjack

Brannsupporter.

stig

han har allerede fått beskjed om at han ikke får ny kontrakt når den nåverende går ut til sommeren.  dortmund slanker stallen,og han har eller ikkje spilt for mye i det siste. han spiller for tiden høyreback på landslaget,selv om det kanskje e på venstre han opprinnlig høre hjemme. tror han egentlig vil bli i utlandet,men ser ikke bort fra en retur til norge. tror det e han de jobber med jeg
Nettsideansvarlig

Candyman

Ja, som sagt, hadde det vært Frode Johnsen, ville det jo være bra på 2 måter. Han ville forsterket Brann, men kanskje enda viktigere, vi ville gjort RævBk svakere, dvs brukt deres eget våpen de siste årene mot dem. Er jo litt det de har drevet med, kjøpt opp andre klubbers spillere, og på den måten holdt seg i toppen og tjent inn igjen pengene gjennom seriegull!!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Kruxleiven

Er ikke Tommy Svin Dollarsen (som $$ så ivrig kaller ham) også en spiller som vurderer å dra hjem til Norge? Ikke akkurat på den posisjonen vi trener spillere, men ingen skal vel utelukkes. Tror ikke Johnsen er interessert i å komme her. Det må i såfall være om ingen andre klubber melder seg interessert.

Go Up