• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Det koster og flørte med kvisen - FFK fikk ris på pungen

Started by Luckysod, March 31, 2005, 11:25:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Luckysod

Vollvik fikk kalde føtter  

Chess-sjef Idar Vollvik fikk kalde føtter, og trakk seg fra millionavtale.

Kallingen

Sannheten er vel heller den at Kvisvik ville gå til Fredrikstad. Brann sjekket om å få kjøpe Strand fra LSK, men får nei. Vollevik og Kvisvik er kompiser. Når ikke Brann ville slippe Kvisvik, var det heller ingen grunn til å støtte Fredrikstad, ikke før Kvisvik går til FFK på en senere anledning!

Eg ser én løsning! Pakket må rykke ned! En Kvisvik med landslagsambisjoner går neppe til 1. divisjon.

Malarius

Eg skjønner Idar godt eg....


For å si d sånn, hvis Raymond hadde gått til Fredrikstad då tror eg seriøst at eg hadde begynt å grine.... :(
Bergen til eg dør!!

enavgutta

Noen ganger er vi supportere ganske enkle, og nå føler jeg for å være akurrat så enkel. Hadde sans for Fredrikstad før dette, nå ønsker jeg dem NORD OG NED. ;-)

megleren

Slapp av.. FFk med Drillo som trener vil få store problemer. Han er ingen klubb trener og har aldri vært det. Og med hans filosofi kommer det der til stoppe seg selv.
r og blir et sittesvin på Hansa

Superjack

Jeg liker fredrikstad og jeg har meget stor respekt for Kvisvik som vil spille for hjemmklubben ett par sesonger før han legger opp.
Han har aldri lagt skjul på at han vil spille for FFK, og jeg tror ikke det gjør store forskjellen for han om 2 år om de er i 1. eller eliten, og det står det respekt av.

Men jeg kan ikke se for mag Kvisviken trives i ett lag der han bare får jobbe defensivt og det å drible er bannlyst. De har tross alt Drillo som sjef. Med mindre Drillo skal omskolere han til venstreback for å legge flopasninger så skjønner jeg ikke hva han skal i en klubb trent av Drillo når han er på toppen av karrieren.
Brannsupporter.

Go Up