• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Aalesund 03.04.05

Started by DJ_ADG, March 27, 2005, 23:27:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brannfrelst

Kampen starter sikkert 18.00 men tidspunktet er ikkje bestemt.
Mener vi bør samles i hansa,øvre eller nedre. Her er gode muligheter til å henge opp flagg og banner. Så ta med mye "godsaker".
Bluss,røyk,banner og flagg.
2.10.07-Gullet kom hem!

brannfrik

hvis det e meningen at spillerne skal høre at vi synger e nok nedre det beste alternativet.. sånn som for eksempel her.

http://bataljonen.no/visgbilde.php?id=216

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

enavgutta

Blir helt herlig å komme på Stadion igjen! Verdt å vente på !

Nixon

Quote from: "DJ_ADG"og vi bør ha flagging som mot Godset; http://bataljonen.no/visbilde.php?id=214


Håper dog stemningen blir bedre enn i den kampen da hele Hansa (med SS) ble overdøvet av to smågutter på felt G...

Men skjønner ikke helt hvorfor SS skal bort på Hansa. Vil man spare SS til seriestart? Er det å stå på SS en plikt som man egentlig ikke har lyst til, og derfor flytter man seg så fort man får muligheten? Er det en våt drøm å stå på Hansa?

Det var jo ikke slik i gamle dager (!:) at vi i siste treningskamp før seriestart (tror vi møtte Lillestrøm en del ganger) i samlet flokk gikk bort i Klokkesvingen. Merkelig!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

DJ_ADG

det har vel mye emd at de bare åpner dørene på Gammle Sitte, og få "årker" å gå rundt helle stadion.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brannfrelst

Hansa er en mye bedre supportertribune enn SS på grunn av akkustikken du får der med taket. Bedre egnet for TIFO,og henge opp flagg og banner,det er det ikkje på SS.
Personlig liker eg SS bedre pga av det er ståplasser som gjør stemningen mer intim. Men når det alikevel ikkje kommer mer enn ca 50 syngende,er det det samme hvor vi står.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nemi


`Nisse

Det er vel gratis inngang, som normalt?

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Felt F forever

Quote from: "`Nisse"Det er vel gratis inngang, som normalt?


Hmmm... 150 spenn for voksne, og 50 spenn for barn. Vi er blitt en høykostklubb...

Nixon

Quote from: "Felt F forever"
Quote from: "`Nisse"Det er vel gratis inngang, som normalt?


Hmmm... 150 spenn for voksne, og 50 spenn for barn. Vi er blitt en høykostklubb...


Viking hadde satt en snittpris på 75 kroner i den avlyste kampen i går. Og det var jo ikke mot en oransje oppkomling, men mot oss. Selveste Sportsklubben Brann fra Bergen!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

RC

blir jo dyrere og dyrere dette...


lenuzen

siden vi først er inne på biletter, det står jo at fra i morgen går det an å kjøpe enkelt biletter til kampene. noen som vet om det går an å reservere på ticnet til alle kampene??
rann i våre hjerter

Nixon

Quote from: "lenuzen"siden vi først er inne på biletter, det står jo at fra i morgen går det an å kjøpe enkelt biletter til kampene. noen som vet om det går an å reservere på ticnet til alle kampene??


Jeg tror man kan kjøpe billetter til alle kampene hele sesongen. Men tenker du på å reservere for så å hente ut foran hver kamp, er jeg litt mer skeptisk. Tror man må hente ut alle på en gang. Men jeg tar kanskje feil.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Strilen

Quote from: "Brannfrelst"Mener vi bør samles i hansa,øvre eller nedre. Her er gode muligheter til å henge opp flagg og banner. Så ta med mye "godsaker".
Bluss,røyk,banner og flagg.


Kutt nå ut det der jævla tullet. Bluss og røyk er forbudt, så slutt å "annonsere" om det. Kanskje det ikke er forbudt i en treningskamp, men dersom noen bruker det nå, er det alltid noen hjernedøde som tror at det er ok senere, og bruker det da. Det kan koste klubben dyrt.

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

fettnok

det virker som om penger er viktigere enn supportere for brann.
ette går aaaaaldri bra!

Xminator

Det virker som om Brann har gnitne supportere, og at gratis inngang er viktigere enn kampen.

RC

Quote from: "Xminator"Det virker som om Brann har gnitne supportere, og at gratis inngang er viktigere enn kampen.



Tror ingen her krever gratis inngang, men 150 kr for en treningskamp?
Det får være grenser, herregud...

Greit at de fleste av oss betaler det det koster for å se vårt Brann i aksjon, men skal Brann dra nytte av det, eller skal de finne en måte å takke fansen for det?

Xminator

Hvorfor skal ikke Brann ta seg betalt det folk er villige til å betale? De må tross alt drive butikk for å betale regningene sine...

Selv synest jeg ikke 150 kroner er så mye. Har lagt igjen mye mer penger enn det *før* jeg i det hele tatt er på stadion...

RC

Quote from: "Xminator"Hvorfor skal ikke Brann ta seg betalt det folk er villige til å betale? De må tross alt drive butikk for å betale regningene sine...

Selv synest jeg ikke 150 kroner er så mye. Har lagt igjen mye mer penger enn det *før* jeg i det hele tatt er på stadion...



Sikker på at folk er villige til å betale dette for en treningskamp då?
Syntes uansett at det var litt gale dette.
Supporterene må få litt igjen for sin trofasthet. Ser at andre klubber klager på 80 kr. Vi har her DOBBELT så mye nesten. Og vi støtter laget i tykk og tynt, men får ingenting igjen?
Nei, ikkje bra! Vi må kreve litt vi og!

Nixon

Jeg er forsåvidt villig til å betale prisen det koster. Bruker i løpet av et år mye penger på Brann.

Men det kunne kanskje vært lurt av Brann å innføre en tradisjon med en symbolsk sum på denne siste treningskampen før seriestart. Kan være en fin måte å få nye tilskuere på. Og å gi litt tilbake til de av oss som har fulgt Brann i vinter, både treningskamper og RL.

Brann vil jo være en folkelig klubb. Dette kunne være en måte å vise det på.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Kanskje det er Branns måte å straffe mobbingen av Opdal? :p Halv pris til de som stiller med stor "Ikke mob kameraten min" knapp? ;)

Nixon

Dyrt eller ikke. Husk bare å holde tungen beint i munnen når man går inn på ticknet for å kjøpe billett til kampen. Jeg holdt på å kjøpe billett til seriekampen mot Aalesund...:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Koster jo bare 135 på Ticnet. Spar kr 15! :p Nå skumler de om at alle med unntak av Haugen er tilbake til helgen. Det må jo bare gå galt ;)

Nixon

Quote from: "Xminator"Koster jo bare 135 på Ticnet. Spar kr 15! :p Nå skumler de om at alle med unntak av Haugen er tilbake til helgen. Det må jo bare gå galt ;)


Koster likevel 150 kroner da de har et gebyr på 15 kroner.

Gå galt? Normalt sett gjør det ofte det med Brann i slike kamper. Håpet er jo at det i år skal være annerledes. At vi vinner denne kampen. Vinner borte mot Ham-Kam og B/G. Hjemme mot Odd og Start. Slike kamper som vi altfor ofte roter oss bort i.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Alt over 6 poeng på de første 5 kampene er bra :p
2003: 2 poeng
2004: 4 poeng

Sitter vi med full pott etter 5 er det på tide å få panikk...

enavgutta

Var oppom Stadion idag.
50 for studenter.
100ings for voksne.

Xminator

Så det er ticnet som er griske da? 15 kroner i gebyr og hvem får de andre 35?

enavgutta


`Nisse

Jeg er ingen gniten eller sutrete brann supporter, men synes 150 kr for en treningskamp er dyrt for en student med lite penger! Det er jo faktisk dyrere enn en seriekamp.

RC

Quote from: "`Nisse"Jeg er ingen grisk og sutrete brann supporter, men synes 150 kr for en treningskamp er dyrt for en student med lite penger! Det er jo faktisk dyrere enn en seriekamp.



Der har du det! 150 kr har alle, men det er en treningskamp. Dyrere enn en seriekamp. Det er jo null forståelse...

Nixon

Nå sier ryktene (enavgutta) at man får kampen til kr. 50 som student hvis man kreker seg opp på Stadion. Hvis ikke det blir for ubeleilig...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

`Nisse

Godt å høre at de har tatt til fornuft;)

KennethS

BBB medlemmer da? samme som studenter?
tå på Brann

Nemi

Nokken som vet helt sikkert ka prisen e?

Brannmann rob

eg betalte 250 for 2 barn og 1 voksenbillet... syntes det var litt vel mye for en treningskamp mot ålesund.. men jaja...

KEO

Quote from: "Brannmann rob"eg betalte 250 for 2 barn og 1 voksenbillet... syntes det var litt vel mye for en treningskamp mot ålesund.. men jaja...


En klubb av Brann sitt kaliber burde holde seg for god til å ta inngangspenger på en slik trenings kamp. Tenk for en reklame for byen og laget å aventert med gratis inngang. Vi hadde fått en 5-6 tusen innenfor portene og mange nye potensielle brann supportere. Synes dette er smålig av Brann å tyne maks ut av tilhenger skaren som er i denne byen.
Nu kør vi!

lenuzen

noen som har en anelse av hvor mye folk vi kan regne me å møte på i morgen?? håper mange tar turen til stadion:D
rann i våre hjerter

BL

Quote from: "lenuzen"noen som har en anelse av hvor mye folk vi kan regne me å møte på i morgen?? håper mange tar turen til stadion:D


2867  :wink:
Hansa-
Felt Z

Brann4ever

kjøpte billetter til 50 kr. idag på mixen..student pris asså..trengte heller ikke å vise studentbeviset..så her e d muligheter for dere som klager på at 150 kr. e for mye.. :D
em è best? BRANN!!!!

andreas27

og vi som skal synge samles på hansa i morgen??

DJ_ADG

vi sammles på nedre del av Hansa, eller hele Hansa(det skal være lov å drøme)

Dette é en fin plass å samles;
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

mr-bolstad

e bbb- feltet stengt siden folk møtes i pÃ¥ hansa eller  e det eg som e dÃ¥rlig Ã¥ tolke?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

DJ_ADG

é nok åpent, men tviler på at ingangen der é åpen. på Trningskamper pleier de bare å ha åpent ved Gammle Sitte.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

andreas27


mr-bolstad

så eg må kjøpe billett til nedre hansa då? hvilket felt?
z?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Go Up