• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkortsalget avsluttet

Started by hjallisen, March 02, 2005, 14:56:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hjallisen

8590 partoutkort solgt:

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3937&brann=38bd73821346139bb58a1a300b02a965

Bare til å gratulere Brann med en 62% økning i salg av partoutkort foran årets sesong:)

Føler på meg at denne sesongen har Brann noe stort på gang!:)
ed beina plantet på bakken

byen e bergen

Dette er jo helt fantastisk, hele 8590 solgte sesongkort!
Hvis kapasitetn på stadion er 15 000 i år har jeg på følelsen at nesten samtlige kamper kan bli utsolgt.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

abe78

Skjønner ikke helt denne saken. Brann oppgir at de nettopp har sendt ut 1000 sesongkort regninger med frist for betaling neste uke. Er disse regnet med eller kommer de i tillegg til de 8590? Har en mistanke om at de kommer i tillegg. Får det inntrykket når en leser Brann.no.
.og husk!

byen e bergen

Quote from: "abe78"Skjønner ikke helt denne saken. Brann oppgir at de nettopp har sendt ut 1000 sesongkort regninger med frist for betaling neste uke. Er disse regnet med eller kommer de i tillegg til de 8590? Har en mistanke om at de kommer i tillegg. Får det inntrykket når en leser Brann.no.


Jeg tror de 1000 er er regnet med når de sier 8590.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Brannmann rob

lurer på når de 1000 sesonkortene kommer?? eg bestilte 1 mars og eg har enda ikke fått noe gebyr ,ingenting :?  men det kommer vel imorgen viss ikke får eg litt kalde føtter :?

Yngve

Eg og byrjar å lure, eg betalte 7 februar, og har endå ikkje fått noko. det stressar meg noko voldsomt... nokon andre i same situasjon?

Bataljonen

Quote from: "Yngve"Eg og byrjar å lure, eg betalte 7 februar, og har endå ikkje fått noko. det stressar meg noko voldsomt... nokon andre i same situasjon?


ring brann på tlf 55 59 85 00 og hør med de så får du nok et vettigt svar.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Yngve

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Yngve"Eg og byrjar å lure, eg betalte 7 februar, og har endå ikkje fått noko. det stressar meg noko voldsomt... nokon andre i same situasjon?


ring brann på tlf 55 59 85 00 og hør med de så får du nok et vettigt svar.
Eg sendte ein mail der eg sa at eg lurde på korti ein fekk tilsendt kort og at det hadde vore greit å vete pga flytting o.l. fekk til svar: send oss din nye adresse.. Ikkje mykje hjelp å få..

mr-bolstad

I mitt tilfelle har billete forsvunnet  :cry:

de hadde på en eller annen måte fått seg til å tro at jeg bor i nr 140 i gaten min,så de sendte billetene mine der for lenge siden.

de ba meg om å ringe til ticnet og høre om de hadde fått noe i retur,så fikk eg et nummer eg skulle si til de på ticnet, de leitet etter det der men fant ingenting, men det som var gledmeldingen derfra, var at hviss ikke det e kommet tilrette et par uker før sesongstart så ringer jeg igjen og gir beskjed så sender de meg en ny remse.  jeg må si at jeg ble imponert over hvor hjelpsom hun på ticnet var :lol:
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Go Up