• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann på TV i RL

Started by Alexåsane, February 27, 2005, 15:43:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Alexåsane

Hvilket Lag vil vi se på TVNorge i Royal leauge?

Send Brann til 1900

Meldingen koster 5 kr.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

bergen

er det mulig å få vite resulteter/hvordan det ligger an med stemmene? har du en link eller noe sånt?

Alexåsane

Var en reklame på tvnorge. fant ingen link nei, skal se om eg finner seinere.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

howie

Quote from: "Alexåsane"Hvilket Lag vil vi se på TVNorge i Royal leauge?

Send Brann til 1900

Meldingen koster 5 kr.


Hvor har du dette fra?

Jeg har leiteit på tvnorges hjemmesider men fant ingenting...

Har du linkt til side?

Alexåsane

Quote from: "cola_boy"
Quote from: "Alexåsane"Hvilket Lag vil vi se på TVNorge i Royal leauge?

Send Brann til 1900

Meldingen koster 5 kr.


Hvor har du dette fra?

Jeg har leiteit på tvnorges hjemmesider men fant ingenting...

Har du linkt til side?


Reklame på TVNorge, så ingenting på nettet eg heller.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Bygdetulling

Går ikke kampen uansett på en av Royal League-kanalene, som det pleier? Det holder det. Rune Erikssen er ikke en bedre fotballkomentator enn at jeg sparer den femmeren! Hva de preiker om i studio før og etter kampen er meg revnende likegyldig!
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Bygdetulling"Går ikke kampen uansett på en av Royal League-kanalene, som det pleier? Det holder det. Rune Erikssen er ikke en bedre fotballkomentator enn at jeg sparer den femmeren! Hva de preiker om i studio før og etter kampen er meg revnende likegyldig!


"Det holder det"? Har det falt deg inn at ikke alle har alle mulige kanaler, og at ikke alle Brann-supportere er basert i Bergen? Selv skal jeg på kampen, men stemmer gjerne i en femmer hvis det kan hjelpe andre Brann-supportere rundt om i verden for at de skal kunne få se kampen.

sugarcane

Quote from: "cola_boy"
Quote from: "Alexåsane"Hvilket Lag vil vi se på TVNorge i Royal leauge?

Send Brann til 1900

Meldingen koster 5 kr.


Hvor har du dette fra?

Jeg har leiteit på tvnorges hjemmesider men fant ingenting...

Har du linkt til side?


At dette stemmer kan jeg også bekrefte, under en halvtime siden jeg så reklame for dette på tvnorge. Så no gjelder det og stemme laget vårt frem slik at alle brann supportere skal få sjansen til og se Miller og co. i aksjon i forsettelsen av royal league!

Straffe!!!

Det er jo bare to kamper om gangen, slik at begge kampene garantert vises på en av de aktuelle kanalene. Forstår at folk i grisgrendte strøk uten tilgang til alle kanaler hjemme hos noen eller på pub'en ønsker kamp på den mest tilgjengelige kanalen, men slik jeg ser det er dette kun en ny måte for TVNOREG å tuske til seg en del mer penger.

Bygdetulling

"Det holder det"? Har det falt deg inn at ikke alle har alle mulige kanaler, og at ikke alle Brann-supportere er basert i Bergen? Selv skal jeg på kampen, men stemmer gjerne i en femmer hvis det kan hjelpe andre Brann-supportere rundt om i verden for at de skal kunne få se kampen.[/quote]

Det du bidrar til er at TVNorge tjener penger på at de ikke gidder å ta en avgjørelse som kan irritere store grupper. Da "lar de oss bestemme", mot at vi pumper penger inn til kanalen, som med enkelthet kunne fattet den mest økonomiske avgjørelsen, nemelig å sende Brann! Dette har TV3 drevet med i noen år, og nå tar TVNorge etter. Hater slike avstemninger, og boikotter konsekvent. Skulle vel ikke være umulig for de fleste å finne en pub, venn nabo eller noe som får inn kampen! Tips: Ta med en kasse pils, da slipper de fleste deg inn!
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.

RC

Bare tull å stemme folkens. De gjør det for å tjene penger. De har nok bestemt seg for en kamp alerede.
Se på TV3. "Avstemning": Man U - AC Milan eller Barcelona - Chelsea... Resultatet av avstemningen skulle alle se live på kanalen 10 min før kampstart.
Men det viste seg at kommentatorene var tilfeldigvis tilstedet på Old Trafford.

Nixon

Quote from: "RC"Bare tull å stemme folkens. De gjør det for å tjene penger. De har nok bestemt seg for en kamp alerede.
Se på TV3. "Avstemning": Man U - AC Milan eller Barcelona - Chelsea... Resultatet av avstemningen skulle alle se live på kanalen 10 min før kampstart.
Men det viste seg at kommentatorene var tilfeldigvis tilstedet på Old Trafford.


Nå sendte de den andre kampen etterpå, med kommentatorer. Så valget var nok reelt.

NÃ¥r det gjelder RL har TVNorge allerede bestemt at de skal vise alle VIF sine kamper. SÃ¥ der har Brann to inne allerede.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

RC

Quote from: "Nixon"
Quote from: "RC"Bare tull å stemme folkens. De gjør det for å tjene penger. De har nok bestemt seg for en kamp alerede.
Se på TV3. "Avstemning": Man U - AC Milan eller Barcelona - Chelsea... Resultatet av avstemningen skulle alle se live på kanalen 10 min før kampstart.
Men det viste seg at kommentatorene var tilfeldigvis tilstedet på Old Trafford.


Nå sendte de den andre kampen etterpå, med kommentatorer. Så valget var nok reelt.

NÃ¥r det gjelder RL har TVNorge allerede bestemt at de skal vise alle VIF sine kamper. SÃ¥ der har Brann to inne allerede.


Ja, men det var jo sånn at den kampen som tapte avstemningen skulle gå i opptak etterpå. Med en annen kommentator.
De som kommenterer hovedkampen i CL var på OLD Trafford, så det var ingen avstemning der. De bytter ikkje kommentatorer uten videre.

Nixon

Tror fortsatt valget var reelt, selv om utfallet stort sett var gitt på forhånd. For Man. Utd. har ganske mange flere supportere i Norge enn Chelsea. Derfor sendte de også hovedkommentatorene til Old Trafford.
Så jeg er selvsagt enig med deg i at de gjorde det bare for å tjene penger.

I RL må Brann kjempe mot Rosenborg i de to kampene mot IFK. Med vanlig bergensk mobilisering vinner vi det lett. Men jeg ringer ikke bare for å gjøre teleselskapene og TVNorge rikere.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

kih

"Tror fortsatt valget var reelt, selv om utfallet stort sett var gitt på forhånd. For Man. Utd. har ganske mange flere supportere i Norge enn Chelsea."

og det gjelder i denne saken også.. vif kommer til å vinne avstemningen lett.. så jeg sparer mine krons

oppedal

Det er snakk om 5 kroner, du merker ikke at de er borte en gang...

Sier ikke at dere skal stemme som bare det på Brann, men en stemme skader ikke.


Kas Brann kamp(er) er det snakk om?
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Nixon

Quote from: "kih""Tror fortsatt valget var reelt, selv om utfallet stort sett var gitt på forhånd. For Man. Utd. har ganske mange flere supportere i Norge enn Chelsea."

og det gjelder i denne saken også.. vif kommer til å vinne avstemningen lett.. så jeg sparer mine krons


TVNorge har allerede sagt at de skal vise VIF sine kamper.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

espen

ehmmm... Viser canal + noen RL kamper?

Eneste av norske kanaler jeg får inn her på denne gudsforlatte øyen!

grrrr!

byen e bergen

Quote from: "espen"ehmmm... Viser canal + noen RL kamper?

Eneste av norske kanaler jeg får inn her på denne gudsforlatte øyen!

grrrr!


Nei, men canal digital sender noen kamper..
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Go Up