• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann fans vs IFK Göteborg Supporters

Started by -Ultra Bulldogs-, February 26, 2005, 14:59:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

-Ultra Bulldogs-

FK Göteborg 17 sm-guld och två Uefa-cup guld


-Ultra Bulldogs-

RC>>>

Tack för svaret.SK Brann verkar vara en fotbollsklubb ni kan vara stolta över...
FK Göteborg 17 sm-guld och två Uefa-cup guld

RC

Quote from: "-Ultra Bulldogs-"RC>>>

Tack för svaret.SK Brann verkar vara en fotbollsklubb ni kan vara stolta över...



Jo bare hyggelig....
Jada, vi é stolte av SK Brann, tro meg, vi é det!


-Ultra Bulldogs-

FK Göteborg 17 sm-guld och två Uefa-cup guld

Syng for Brann

Hei du!  SK Brann er også en stolt klubb og vi supportere vet å sette pris på dem.   Nå skal ikke jeg skryte av at BBB (supportergruppen) er så veldig bra, eller veldig mange, for det er vi ikke.       Men vi klarer ofte å  få med de andre tilskuerene til å synge.   Da oppnår vi den beste stemningen på noe tribune i Norge, iallefall.

Ellers, så mener jeg å ha lest at IFK og SK Brann føger hverandre nesten helt identisk hvert år.    :)

JhonnyBeGood

Hahaha det er klanen ja ingen tvil... Både synger rent og kler seg pent  :lol:
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

eXploSer

Jeg må også nevne at Brann har kanskje best oppmøte på bortekamper i tippeligaen (forutenom vif i år) til tross for at det er langt mellom hver kamp, og alle lagene fra øst har kort vei..

Slik som jeg har oppfattet det er det riktig.

DJ_ADG

Quote from: "Syng for Brann"Nå skal ikke jeg skryte av at BBB (supportergruppen) er så veldig bra, eller veldig mange, for det er vi ikke.       Men vi klarer ofte å  få med de andre tilskuerene til å synge.   Da oppnår vi den beste stemningen på noe tribune i Norge, iallefall


Eg synnes vi kan skrytte av BBB. BBB ahdde vel nærmere 1900/1900 på topp i 2004. Og Ble stifftet i juni 2003. Så for en så unge supoorter klubb vil eg på stå den é bra. Men kan og kommer nok til å forbedre seg i år og årene framover.

IFK og Brann har en ting felles  fra 2004, begge var i cup-finalen. Men der tapte IFK 3-1 mot Djurgårdens IF foran ca 10 000 på Råsunda, mens Brann vant 4-1 over Lyn foran litt over 25 000 på Ullevaal.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

eXploSer

Hvor nærmere 20000 holdt med Brann, selv om mange var medgangssupportere.

Tois

Vi glede oss å møte dere IFK Gøteborg om to uker..

Brann og IFK har møtt to ganger, men kun treningskamper..

DJ_ADG

tidliger oppgjør som bare é fra teningskamper;

Quote11.02.2001 på La Manga
Brann - IFK Göteborg 6 - 2 (2-0)

Mål:
1-0 Raymond Kvisvik (8.), 2-0 Azar Karadas (31.), 2-1 Thomas Heed (54.), 3-1 Selvmål (62.), 4-1 Petter Furuseth Olsen (70.), 5-1 Joachim Walltin (73.), 5-2 Kabba Samura (79.), 6-2 Daniel Moen Hansen (85.)


Quote29.02.2004 på Eyravallen
IFK Göteborg - Brann 2 - 4 (0-2)

Mål:
0-1 Thomas Lund (27.), 0-2 Dylan Macallister (34.), 1-2 George Mourad (61.), 1-3 Macallister (str. 63.), 1-4 Egil Ulfstein (75.), 2-4 Peter Ijeh (86.)
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Bruiser

Hehe, man må nesten passe seg, slike tråder kan fort ende opp i hovmod frå alle kanter :p

Uansett, sjølv om eg ikkje veit så mykje om IFK så er det sikkert at dokke har noke på gang. Erlandsen har tydeligvis stor suksess med sin kyniske tankegang.

Lat oss skåle for ein rein kamp uten alvorlige skader, sjølv om eg håper vi dasker dokke frå sans og samling ;)
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Bergen Sin Gutt

Quote from: "JhonnyBeGood"Hahaha det er klanen ja ingen tvil... Både synger rent og kler seg pent  :lol:


Ja de var veldig pent kledd.. :lol: Ser ut som en sirkusattraksjon.


Nixon

Quote from: "Enga i mitt hjerte"Dette er klanen:

http://101prosent.fanzine.no/galleriet/2003/lynvif/oversikt1.JPG

:wink:


Er det det som kalles tifo? Du skjønner, vi er ikke så flinke til slikt her borte...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

StoreS gutt 16

Kan vi vente noe særlig med svensker på kampen her mot IFK gøteborg?

Syng for Brann

Quote from: "StoreS gutt 16"Kan vi vente noe særlig med svensker på kampen her mot IFK gøteborg?


Det er iallefall blitt vist større interesse for RL, i Gøteborg, enn ellers i landet. (Sverige)

Nixon

Quote from: "StoreS gutt 16"Kan vi vente noe særlig med svensker på kampen her mot IFK gøteborg?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Enga i mitt hjerte

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Enga i mitt hjerte"Dette er klanen:

http://101prosent.fanzine.no/galleriet/2003/lynvif/oversikt1.JPG

:wink:


Er det det som kalles tifo? Du skjønner, vi er ikke så flinke til slikt her borte...


Det er en tifo ja.. Dere virker ikke så gode på det, men dere har jo faktisk en Stadion (imotsetning til HamK.,Odd osv), så potensialet er der!!

EngaTifo er egentlig ikke så sykt gode, det er bare resten av lagene som ikke har noe i det hele tatt.  :cry:  Sier alt om nivået når Bastionen vinner sølvblusset igjen  :lol:
IF OSLO

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Tjohei

.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

-Ultra Bulldogs-

Brannfrelst>>>

Personligen så kan jag säga att jag HATAR Enga.
FK Göteborg 17 sm-guld och två Uefa-cup guld

DJ_ADG

Brann Ultras Et tifo forum for Brann supportere og alle andre.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Jaja

Quote from: "DJ_ADG"tidliger oppgjør som bare é fra teningskamper;

Quote11.02.2001 på La Manga
Brann - IFK Göteborg 6 - 2 (2-0)

Mål:
1-0 Raymond Kvisvik (8.), 2-0 Azar Karadas (31.), 2-1 Thomas Heed (54.), 3-1 Selvmål (62.), 4-1 Petter Furuseth Olsen (70.), 5-1 Joachim Walltin (73.), 5-2 Kabba Samura (79.), 6-2 Daniel Moen Hansen (85.)


Quote29.02.2004 på Eyravallen
IFK Göteborg - Brann 2 - 4 (0-2)

Mål:
0-1 Thomas Lund (27.), 0-2 Dylan Macallister (34.), 1-2 George Mourad (61.), 1-3 Macallister (str. 63.), 1-4 Egil Ulfstein (75.), 2-4 Peter Ijeh (86.)


I tillegg var IFK motstander i Kniksens minnekamp i november 1987, en kamp svenskene vant 2-0. Om jeg ikke husker feil var de vel regjerende UEFA cup mestere på det tidspunkt.

BL

Quote from: "Syng for Brann"Men vi klarer ofte å  få med de andre tilskuerene til å synge.


Kortid skal folk lære seg at BBB ikkje bare er SS????
Hansa-
Felt Z

Brann-Peter!

Quote from: "Enga i mitt hjerte"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Enga i mitt hjerte"Dette er klanen:

http://101prosent.fanzine.no/galleriet/2003/lynvif/oversikt1.JPG

:wink:


Er det det som kalles tifo? Du skjønner, vi er ikke så flinke til slikt her borte...


Det er en tifo ja.. Dere virker ikke så gode på det, men dere har jo faktisk en Stadion (imotsetning til HamK.,Odd osv), så potensialet er der!!

EngaTifo er egentlig ikke så sykt gode, det er bare resten av lagene som ikke har noe i det hele tatt.  :cry:  Sier alt om nivået når Bastionen vinner sølvblusset igjen  :lol:


Ok. Men jeg kan love dere, vi kommer tilbake sterkere denne sesongen
og sesongene videre. Det blir for dumt at pappaguttene fra bastionen liksom skal ha best tifo i norge etter klanen, da merker man (hvertfall jeg)
at noe mangler her i Bergen, (kanskje penger(i fjor..:)...
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

DJ_ADG

det manglet også på dugnad ånd her, men  kommer folk på dugnad blir det bedre.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Syng for Brann

Quote from: "BL"
Quote from: "Syng for Brann"Men vi klarer ofte å  få med de andre tilskuerene til å synge.


Kortid skal folk lære seg at BBB ikkje bare er SS????[/quote

Det vet jeg da godt.

Tjohei

Håper vi slakter IFK i dag.. Blir det noen bortesupportere?
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Go Up