• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Borteturer i Royal League

Started by Straffe!!!, February 25, 2005, 16:52:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Straffe!!!

Sakset fra http://www.ifkgoteborg.se/:

"Se IFK-Brann för 50 kronor
10 mars spelar IFK Göteborg mot Brann på Ullevi och erbjuder alla att se matchen för endast 50 kronor.

IFK Göteborg är tillsammans med ytterligare fem lag, Rosenborg, Vålerengen, Brann, Malmö FF och Köpenhamn klart för nästa omgång i det skandinaviska mästerskapet Royal League.
Blåvitt har hamnat i samma grupp som norska Vålerengen och Brann. Första matchen spelas borta mot Vålerengen 3 mars.
10 mars kommer Brann från Bergen på besök till Ullevi.
Då erbjuder IFK Göteborg vuxna över 16 år att se matchen för 50 kronor. Ungdomar under 16 år går in gratis. Dessutom är det fri entré för alla som köpt årskort för 2005"

Blir ihvertfall rimelig inngang for de som tar turen!

andreas27

no var no det isje akkurat noke dyrare en kr 0 på torsdag hellar då.

HaterRævBK

håper dette ga en vekker for Brann som tok hele 180kr for en kamp i vestlandshallen!

mener vi fortjener noe igjen en kamp no!

Eller de kan gjøre det slik at de som reser på borteturen (Gøteborg) kommer gratis inn på neste hjemme kamp?
Då vil det bli mer folk på begge kampene...!
S slaur.....

KennethS

Quote from: "HaterRævBK"håper dette ga en vekker for Brann som tok hele 180kr for en kamp i vestlandshallen!

mener vi fortjener noe igjen en kamp no!

Eller de kan gjøre det slik at de som reser på borteturen (Gøteborg) kommer gratis inn på neste hjemme kamp?
Då vil det bli mer folk på begge kampene...!


Syntes det e helt greit og betale litt ekstra for en billett der eg vet pengene utelukkende går til SK Brann. Disse pengene kommer nok supporterne til gode i fremtiden med tanke på forsterkninger osv osv. E jo akkuart det samme som alle disse "penge innsamlingene" som har vært noen ganger.
tå på Brann

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HaterRævBK

men for å trekke mer folk til bortekampen mot Gøteborg så kunne jo brann lovet 50% eller gartis adgang på hjemme kampen mot VIf viss vi hadde en billett fra Gøteborg kampen...

Tror ikke brann hadde tapt så mange penger på dette, i tillegg så kunne vi fått en ny "malmø-tur", bare med bedre vær (regner eg med).
S slaur.....

Strilen

Quote from: "HaterRævBK"men for å trekke mer folk til bortekampen mot Gøteborg så kunne jo brann lovet 50% eller gartis adgang på hjemme kampen mot VIf viss vi hadde en billett fra Gøteborg kampen...

Tror ikke brann hadde tapt så mange penger på dette, i tillegg så kunne vi fått en ny "malmø-tur", bare med bedre vær (regner eg med).


Wow! Ja det var virkelig ett godt forslag. Tenk 90 kroner spart dersom jeg bruker 1000 kroner på å reise til bortekampen mot IFK. Selvklart jeg reiser.

Og ja, dette var sarkastisk ment.

DJ_ADG

Quote from: "HaterRævBK"men for å trekke mer folk til bortekampen mot Gøteborg så kunne jo brann lovet 50% eller gartis adgang på hjemme kampen mot VIf viss vi hadde en billett fra Gøteborg kampen...

Tror ikke brann hadde tapt så mange penger på dette, i tillegg så kunne vi fått en ny "malmø-tur", bare med bedre vær (regner eg med).


Egentligså sparer man jo ikkje penger. Men forslaget synnes eg é bra på grunn av det premierer en "god" supporter. Og hat noe sånt på borte turer hadde vært smart. eks, tre bortekamper = gratis tur/ kampbillet på turen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Tjohei

Ser at det florerer av gnitne striler her på forumet nå for tiden! Det er vel ikke store forskjellen på bilettene selv om det er snakk om 100kr... Betaler lett litt ekstra for å se Brann spille fotball! Om IFK vil selge billettene sine for 50kr så sier det mye om interessen i Sverige... Uansett så er det reisen til Sverige som koster penger, billetten til kampen blir jo bare lommerusk!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Go Up