• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

kalven innmponerte!!

Started by andreas27, February 24, 2005, 23:33:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

branns beste idag.
viser at det kan bli konkuranse bak.
riktignok så har han spilt fast i sogndal men dette e et bra kjöp for kun kr 300000.

Syng for Brann

Quote from: "andreas27"branns beste idag.
viser at det kan bli konkuranse bak.
riktignok så har han spilt fast i sogndal men dette e et bra kjöp for kun kr 300000.


Han var utrolig god idag, ja.   Jeg gleder meg!!

eXploSer

Du sliter litt med norsken ser jeg. Tenker på hva emnet heter, ja..

Per Anders

Kalven var kanongod! Det gleder meg at vi har dobbel dekning (og vel så det) på alle plasser. Kanskje det er dette som blir "tungen på vektskålen" m.h.t. gullet i 2005. Stallen er glimrende, og kalven kan fort spille seg inn på laget. Hva med Soma og Kalvenes som stoppere? Hanstveit har et utmerket samarbeid med Kvisvik på kanten.

RC

Quote from: "Per Anders"Kalven var kanongod! Det gleder meg at vi har dobbel dekning (og vel så det) på alle plasser. Kanskje det er dette som blir "tungen på vektskålen" m.h.t. gullet i 2005. Stallen er glimrende, og kalven kan fort spille seg inn på laget. Hva med Soma og Kalvenes som stoppere? Hanstveit har et utmerket samarbeid med Kvisvik på kanten.



Tenkte det samme når eg så Kalvenes spille så bra. Koffor ikkje prøve han og Soma som midtstopper par?
Han ser ut til å ha Fysiken til å spille stopper. Han er stor og ser sterk ut.

andreas27

han kan spille stopper ja,hgjor det også da han kom inn mot start.
han virker som meget offensiv noen som er bra på backplass,kan han spille höyreback?

panZer micky

spilte konge og raidet i geddi stil

KEO

Quote from: "panZer micky"spilte konge og raidet i geddi stil


OK spilte bra i 45 minutter,men det betyr ikke at han er vår neste midstopper. Tror han skal få en halv sesong på seg til å komme 100% i form så får vi se ka status vi har av han da. Men han er absolutt en spiller som man kan bli glad i. Takler som en gud. (det er vell derfor han er skadet 50% av tiden sin som fotballspiller)
Nu kør vi!

Lurkin

Quote from: "eXploSer"Du sliter litt med norsken ser jeg. Tenker på hva emnet heter, ja..


For ikke å snakke om Oppdal og resten av skrivefeilgjengen http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=3569

Jeg er pirkete. På tåpikk; tror Kalvenes kan gjøre det bra, er lenge siden vi har hatt en skikkelig back up for Erlend. Og Erlend spilte vel også midtstopper for noe år tilbake, med Roy-Roy'en...
Berømte Brann fra Bergen

andreas27

Quote from: "Lurkin"
Quote from: "eXploSer"Du sliter litt med norsken ser jeg. Tenker på hva emnet heter, ja..


For ikke å snakke om Oppdal og resten av skrivefeilgjengen http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=3569

Jeg er pirkete. På tåpikk; tror Kalvenes kan gjøre det bra, er lenge siden vi har hatt en skikkelig back up for Erlend. Og Erlend spilte vel også midtstopper for noe år tilbake, med Roy-Roy'en...


ser dokkar retter på meg. det siste innlegget tok så lang tid å skrive at å rette enkelte småfeil brydde meg et vist sted.

men det sier litt om dokkar å vist dokkar isje har bedre å gjöre en å rette småfeil  her inne på forumet, eg kan godt legge meg flatt å innrömme at det blir noen skrivefeil, men eg liggar isje ut linkar osv. om andres skrivefeil.
eg skrivar om brann og dokkar klarar å se ka som står der.

andreas27

mener uansett at vi har gjort et bra kjöp her,men jeg skal ikke si 100% dylan og ystaas har jo også vert årets kjöp.
men kalven var jo fast i sogndals förste 11er i 2003 sesongen hvor de greide seg ganske bra.
men nå kan brann ha et luksusproplem

si dette blir den faste backrekken-dette er bare et eksempel

sigurdson-bjarnason-soma-hanstveit

da sitter vi igjen med ophaug og kalvenes som innbyttere og vist de forsetter og spille slik de har gjort i det siste er de egentlig for god for benken.

ophaug vil gi oss dekning på höyreback og midtstopperplass mens kalvenes gir oss dekning på midtstopperplass og venstrebaken.
med andre ord det e isje bare VIF som har god dekning på midtstopperplass(skiri,wreler,muri,johnsen)
vi har da soma-bjarnason-sigurdson-ophaug-kalvenes som er ruttinerte midtstoppere i tilleg kommer klock og k.walde.
spörsmålet er vel egentlig om brann har bruk for k.walde og klock??
etter det jeg vet kan klock kun spille midtstopper og kansje deff.midtbane samme med k.walde på disse plassene har brann god dekning, den sentrale midtbaneplassen har god dobbeldekning>andressen,scharner(haugen,miller) i tilleg kan guntveit og a.walde gå inn her. når det gjelder basckplassene bak kan guntveit og knudsen spille både venstre og höyreback.
så har brann bruk for k.walde og klock??
jeg mener vi har bruk for en av de og da er det kansje naturlig å satse på klock siden han er yngst, en annen mulighet er å sende klock på utlån slik at han får kamptrenning ,tror vi nok får se k.walde mer som innbytter på midten enn bak i vårsesongen.
men så er det evige spörsmålet blir soma solgt??
og hva gjör vi da??

Nixon

Quote from: "andreas27"men så er det evige spörsmålet blir soma solgt??
og hva gjör vi da??


Vel, du har vel egentlig brukt hele innlegget på å svare på spørsmålet...
Rød makt på Hansa

eXploSer

Quote from: "andreas27"
men det sier litt om dokkar å vist dokkar isje har bedre å gjöre en å rette småfeil  her inne på forumet, eg kan godt legge meg flatt å innrömme at det blir noen skrivefeil, men eg liggar isje ut linkar osv. om andres skrivefeil.
eg skrivar om brann og dokkar klarar å se ka som står der.

Lurkin

Jeg har faktisk bare en 3'er i norsk..

Kédégåriii?

Nei, dialekt på tastatur er like dumt som "lol" i real life...
Berømte Brann fra Bergen

eXploSer

LæTTiZ aZz!!1

(Ja, jeg kjenner bergensere som sier det..)

andreas27

Quote from: "eXploSer"
Quote from: "andreas27"
men det sier litt om dokkar å vist dokkar isje har bedre å gjöre en å rette småfeil  her inne på forumet, eg kan godt legge meg flatt å innrömme at det blir noen skrivefeil, men eg liggar isje ut linkar osv. om andres skrivefeil.
eg skrivar om brann og dokkar klarar å se ka som står der.


eg skrivar isje bokmål bare fordi du sittar å syttar ovar det.
går ut i fra at du klarar å lese bergensk eller??
og om du eller "vi" som du sier skrivar Brann og Bergen med stor B så bryr det mg fint lite.
ellar eg e vel en dårlig supportar då??
eg kan skjønne poenget ditt med vise skrivefeil ok. men eg tror du skjønnar det meste uansett.
og nei eg har isje dysleksi eller lignende ,men ja eg har 5 i norsk skriftlig.

BL

Det handler jo litt om kor alvorlig folk tar deg, og mange andre, når du har såpass mange skrivefeil og bruker det berømte sms-språket.
Hansa-
Felt Z

hjallisen

"eg skrivar isje bokmål bare fordi du sittar å syttar ovar det.
går ut i fra at du klarar å lese bergensk eller??
og om du eller "vi" som du sier skrivar Brann og Bergen med stor B så bryr det mg fint lite.
ellar eg e vel en dårlig supportar då??
eg kan skjønne poenget ditt med vise skrivefeil ok. men eg tror du skjønnar det meste uansett.
og nei eg har isje dysleksi eller lignende ,men ja eg har 5 i norsk skriftlig."

Andreas27: Er ikke mange som tar deg seriøst her inne på forumet når du skriver slikt. Kan være noe i det du skriver, men jeg for min del får vondt i hodet av å lese slik en måte å skrive på.... Sikkert ikke den eneste heller... Derfor så orker jeg som oftest ikke å lese "rotete" innlegg. Men som andre har argumentert for: å bruke litt lengre tid på hvert innlegg og korrigere sms språk-vil med sikkerhet resultere i at du får flere lesere og kommentarer.

Bare et tips..
ed beina plantet på bakken

Go Up