• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIFO 2005

Started by Brannfrelst, February 20, 2005, 17:45:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Quote from: "SeTrE"
Quote from: "Nixon"Apropos tifo: VIF må da snart være utsolgt for skjerf?
http://101prosent.fanzine.no/galleriet/05/vif-brann/6.JPG

Slike bilder må jo få våres tifo-gutter til å grine seg i søvn...:)



Hmm....Vi får tårer i øynene når vi ser dette vi nixon;)


http://www.bataljonen.no/visgbilde.php?id=1948


Du er klar over at det er bilde av bastionen sant??  :P
Hansa-
Felt Z

SeTrE

Quote from: "BL"
Quote from: "SeTrE"
Quote from: "Nixon"Apropos tifo: VIF må da snart være utsolgt for skjerf?
http://101prosent.fanzine.no/galleriet/05/vif-brann/6.JPG

Slike bilder må jo få våres tifo-gutter til å grine seg i søvn...:)



Hmm....Vi får tårer i øynene når vi ser dette vi nixon;)


http://www.bataljonen.no/visgbilde.php?id=1948


Du er klar over at det er bilde av bastionen sant??  :P





Hehehe....JAAAAA, se hva jeg skrev i innlegget til Nixon...Var kanskje ikke tydelig nok, Men dette var ment som en FLEIP mot Klanen;)

BL

Quote from: "SeTrE"Hehehe....JAAAAA, se hva jeg skrev i innlegget til Nixon...Var kanskje ikke tydelig nok, Men dette var ment som en FLEIP mot Klanen;)


Sorry, leste ikkje alle svarene  :wink:
Hansa-
Felt Z

Nixon

He he. Jeg trodde et øyeblikk at du trodde alt i rødt var Brann. Ikke lett å følge den tankerekken...:)
Rød makt på Hansa

Northside

vi skal ikke hoppe tilbake til tema og si at det var gøy å se alle flaggene/banneren vi hadde i går?
ok, kanskje ikke mange, men en klar forbedring!

http://www.bataljonen.no/visillfoto.php?id=150

naitsirk

Synst faktisk at tifoen er betre på bortebane enn på staddaen

SeTrE

Quote from: "naitsirk"Synst faktisk at tifoen er betre på bortebane enn på staddaen

DJ_ADG

Quote from: "SeTrE"[Vi har jo IKKE Tifo verken på borte eller hjemme bane....Kunn flagg...!


Molde hjemme; mosaikk og banner
Tromsø; skulle vært stor flagg dag med 13 nye flagg, men de var problemer emd  sÃ¥ de kunne ikkje bli brukt
Bodø/Glimt; blir nok flagg
Lillestrøm; hemmelig, men veldig bra
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

SeTrE

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "SeTrE"[Vi har jo IKKE Tifo verken på borte eller hjemme bane....Kunn flagg...!


Molde hjemme; mosaikk og banner
Tromsø; skulle vært stor flagg dag med 13 nye flagg, men de var problemer emd  sÃ¥ de kunne ikkje bli brukt
Bodø/Glimt; blir nok flagg
Lillestrøm; hemmelig, men veldig bra



Molde mosaikken vil jeg vell si var ganske såå misslykka, pga dritt været...

Gleder meg til 16 mai kampen mot Lillestrøm....Håper på sikkelig farge på tribunen, og ser gjerne at det blir røyk som jeg har sagt før;)))

veldig spent når dere i TIFO gruppa sier VELDIG bra alså ;P

bubba

Tror ikkje de som har utalt seg om tifoen her e en del av tifo gruppen annet enn som folk som stiller opp på dugnad, men det blir gøy å se tifo på 16.mai kampen!

Petter M

Håper det blir masse tifo nå på 16. mai kampen.
K Brann Bergens stolthet

Northside

Quote from: "Petter M"Håper det blir masse tifo nå på 16. mai kampen.


jepp, regner også med du har laget deg et flagg for å øke tifo nivået :wink:

Laffen

Kor e det STORE 'Brann' banneret som hang på veggen i Spectrum under cupfinale show'et??

Kunne vært tørket støv av og brukt slik som 16.mai banneret (kråke banneret) over SS.

Godt mulig dette har vært spurt om og svart på før, men eg gadd ikke leite gjennom postene.
Når Erik Nevland scorer, blir det som regel mål."
Ernst A Lersveen, TV 2

Brannfrelst

Dette banneret ble brukt i toget fra arenum til Stadion om eg ikkje tar helt feil.
2.10.07-Gullet kom hem!

BL

Quote from: "Laffen"Kor e det STORE 'Brann' banneret som hang på veggen i Spectrum under cupfinale show'et??

Kunne vært tørket støv av og brukt slik som 16.mai banneret (kråke banneret) over SS.

Godt mulig dette har vært spurt om og svart på før, men eg gadd ikke leite gjennom postene.


Brann er vanskelig og vil ikkje at CHESS-logoen skal klippes bort/males over
Hansa-
Felt Z

BL

Lov Ã¥ spørre hvilke kamper tifo-gruppen skal jobbe frem mot no? Rbk? Vif? Viking kanskje? Regner med de har litt penger igjen endÃ¥  :wink:
Hansa-
Felt Z

Bombefar

mener at det bør satses på bannere som kan brukes i flere kamper. Altså ett med Brann logo eller lignende på. så har vi tifo i mange kamper og ikke bare en

Sharpy

Nja... Syns heller man bør satse på humor på de store bannerene. Mpt RBK kan dette for eksempel være svarte barter som går opp i flammer. Mot Start kan det være en tegning av Miller som drikker en Hansapils i et bedehus med 11 kvisete guttunger i Startdrakt. Sånne ting.

Andre tiltak er vel ark i rødt og hvitt på Hansa som kan stave (f.eks) "27 - Kvisvik" eller Hanstveit, Guntveit eller de andre sliterne som ikke får den oppmerksomheten de fortjener.

Hansa er vel også i større grad egnet for tøff tifo, men det er jo en annen sak.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

BL

Kjerne til tifo ligger på samme nivå som spillet til rbk for tiden.

Hansa-
Felt Z

fottikk

QuoteNja... Syns heller man bør satse på humor på de store bannerene. Mpt RBK kan dette for eksempel være svarte barter som går opp i flammer. Mot Start kan det være en tegning av Miller som drikker en Hansapils i et bedehus med 11 kvisete guttunger i Startdrakt. Sånne ting.

Andre tiltak er vel ark i rødt og hvitt på Hansa som kan stave (f.eks) "27 - Kvisvik" eller Hanstveit, Guntveit eller de andre sliterne som ikke får den oppmerksomheten de fortjener.

Hansa er vel også i større grad egnet for tøff tifo, men det er jo en annen sak.


fullstendig enig.bra forslag her.
Bra banner mot lsk,men var vel ikke alle som tok an helt.
or by og lag.

Nixon

Quote from: "fottikk"fullstendig enig.bra forslag her.
Bra banner mot lsk,men var vel ikke alle som tok an helt.


Driver med markedsføring, og der er en regel at hvis ikke folk tar budskapet er det ikke bra. Uansett hvor bra de som har laget synes det er. Hvis man da ikke lager banneret for sin egen del.

Budskapet må være enklest mulig. Da blir øldrikkende Miller i et bedehus med 11 startspillere litt for komplisert etter mine begreper.
Rød makt på Hansa

Sharpy

Quote from: "Nixon"
Budskapet må være enklest mulig. Da blir øldrikkende Miller i et bedehus med 11 startspillere litt for komplisert etter mine begreper.


Jo, det er mulig, men jeg tror likevel du tok poenget. Humor er bra!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Bombefar

Den med bartene hadde vært stilig

Nixon

Quote from: "Sharpy"Jo, det er mulig, men jeg tror likevel du tok poenget. Humor er bra!


Humor er det beste spør du meg.
Ikke bare det som går utover motstanderen, men er også svak for selvironisk humor der vi tar tak i vår egen klubb.
Rød makt på Hansa

Bombefar

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Sharpy"Jo, det er mulig, men jeg tror likevel du tok poenget. Humor er bra!


Humor er det beste spør du meg.
Ikke bare det som går utover motstanderen, men er også svak for selvironisk humor der vi tar tak i vår egen klubb.


Og her skal det vel være mer enn nok å ta tak i....

Sharpy

Oi! Hvor mye skulle jeg ikke gitt for en banner med Soltvedt som tar en viss konemor, mens Lundekvam, Ludvigsen og Strandli står i bakgrunnen og gir stilkarakterer. Synd vi er noen år for sent ute...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Go Up