• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Haugen med benbrudd

Started by Xminator, February 18, 2005, 14:51:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kristin

hvem skal spille spiss mot halmstad hvist miller skal spille midtbane?
visst vi har dylan  sÃ¥ er det vell ganske tomt framme no som ystaas lÃ¥nes ut..-
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

BL

Hansa-
Felt Z


Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

andreas27

oppdal
sigurdson-ophaug-soma-hanstveit
knudsen-guntveit-scharner-kvisvik
miller-dylan

men kordan e situasjonen til knudsen??

benk:torbjørnsen,klock,kalvenes,storesund,a.walde,sæternes

Kristin

rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

HaterRævBK

Quote from: "Kristin"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=74045

to månder!!! når jo ikke seriestart da


Bare BT som overdriver... I BA stod det maks 6 uker!
S slaur.....

Kristin

Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "Kristin"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=74045

to månder!!! når jo ikke seriestart da


Bare BT som overdriver... I BA stod det maks 6 uker!


tidig med bt sin artikkel.. der står det at han blir ute i 6-8 KAMPER?
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

KennethS

Håper charlie Miller spiller sentralt på midten mot Halmstad. E spendt på kordan han klarer seg der nå som formen e mye bedre en når han kom til Brann.
tå på Brann

paperboy

Nei nei nei .........
la Guntveit fortsette på høyrekanten nå når han er i siget.....
Så eksempler på det i fjor..han ble dyttet rundt alt fra venstreback, høyreback, sentral, høyreving. La han spille seg kjent med denne rollen frem mot serie start!

opdal

sigurdsson ophaug soma hanstveit

guntveit scharner miller kvisvik

bigmac sæternes
Har du en fotball, så har du alt!

sekto

BT snakker med POL og glemmer tydeligvis å snakke med noen som har den minste form for medisinsk kompetanse. Selv om Per Ove var jo såpass mye skadet at han sikkert har lært seg noen medisinske begrep.

Får fete overskrifter, men de er jo direkte feil, så kanskje ikke mye verdi i det da.. Visst ikke BT har oppdaget noe nytt som både Brann og Ba ikke hadde fått med seg.

Vil gjerne se Miller på sentralmidtbane igjen, så kan Walde få sjansen fremme med Macallister. Er det ikke sånn at Brann aldri har tapt når A. Walde har startet da? (Dette selvfølgelig om Sæternes ikke er klar til kamp, da regner jeg med han får sjansen fra start.)

Hvorfor ta Guntveit vekk fra kanten, når vi faktisk har en skotte som i utgangspunket var midtbanespiller?

Go Up