• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stemplingen av Guntveit

Started by Kenny, February 18, 2005, 13:39:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kenny

Bare lurer på om det er noen som har bilde av Guntveit når han blir stemplet i ansiktet? Eller stemplingen av Scharner i nakken?

Kunne godt tenkt meg å sett de på nytt igjen!

Kristin

at brann fikk det røde i går er merkelig, skulle vert omvendt...
mye stygt fra OB
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Hansakongen

etter min mening skulle OB hatt i vertfall 2-3 røde kort i går etter de situasjoene jeg sitter igjen med... nedslåingen av ophaug i 2 omg, pluss noen som skulle hatt gult * 2... synes dommeren var talentløs når det var å gi ut gule kort i går. Kandiat 1 til RL dårligste dommer????? :evil:

Professoren

Quote from: "Hansakongen"etter min mening skulle OB hatt i vertfall 2-3 røde kort i går etter de situasjoene jeg sitter igjen med... nedslåingen av ophaug i 2 omg, pluss noen som skulle hatt gult * 2... synes dommeren var talentløs når det var å gi ut gule kort i går. Kandiat 1 til RL dårligste dommer????? :evil:


Klarte du ikke å skrive det innlegget uten å skive ":evil:" på slutten? Er enig i det du skriver, men får fjortis-assosiasjoner når folk på liv og død må dra mobil-språk inn i et diskusjonsforum. Tidvis ser det ut som et ungdomsskole-forum her...

Digg Jan

Quote from: "Professoren"
Quote from: "Hansakongen"etter min mening skulle OB hatt i vertfall 2-3 røde kort i går etter de situasjoene jeg sitter igjen med... nedslåingen av ophaug i 2 omg, pluss noen som skulle hatt gult * 2... synes dommeren var talentløs når det var å gi ut gule kort i går. Kandiat 1 til RL dårligste dommer????? :evil:


Klarte du ikke å skrive det innlegget uten å skive ":evil:" på slutten? Er enig i det du skriver, men får fjortis-assosiasjoner når folk på liv og død må dra mobil-språk inn i et diskusjonsforum. Tidvis ser det ut som et ungdomsskole-forum her...


De skriver ikke evil men de trykker pÃ¥ smilien som ikke funker.... Sann som dette   :evil:. Men eg regner med at du viste det, og at eg e teit siden eg forklarer det for deg...
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Estranged

Quote from: "Hansakongen"... synes dommeren var talentløs når det var å gi ut gule kort i går. Kandiat 1 til RL dårligste dommer????? :evil:


Jeg er ingen dommerekspert, men jeg synes dette klippet viser èn feil avgjørelse... Vet ikke om noen er enig, men jeg synes dette var et billig frispark?

http://home.online.no/~tommklev/brann2.cfm
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

RC

må trykke på play hele tiden for å se de videoene dine. Det stopper hele tiden og eg må trykke på play hele veien.
Men takk for at du deler med oss. Tror det bare er eg som har det problemet.

Mr_Soma

Quote from: "RC"må trykke på play hele tiden for å se de videoene dine. Det stopper hele tiden og eg må trykke på play hele veien.
Men takk for at du deler med oss. Tror det bare er eg som har det problemet.


DÃ¥rlig internettlinje eller?

Flere videoer eller Estranged?

Estranged

Dette burde kanskje ligge under "Linker"? Men jeg tar sjansen siden du spør, Soma. Trodde ikke klippene skulle bli etterspurt, kvaliteten er jo ikke så bra pga bruk av fotoapparat som filmkamera...

Når det gjelder problemet med å måtte trykke play flere ganger, kan det kanskje skyldes at filmklippet må/bør lastes ned 100% før det kan vises skikkelig.

Her er de klippene jeg har (de finnes kun her, har fjernet siden de lå ute på tidligere). Ta en titt, høyreklikk og "lagre som" osv - men det er fint om du kan fortelle hvor du fant klippene dersom du viser de til andre... Copyright og denslags...

http://home.online.no/~tommklev/artimages/Klipp2.wmv - billig frispark til Odense, ca 8mb

http://home.online.no/~tommklev/artimages/Klipp1.wmv - bra spill på høyrekanten, Guntveit finter, ca 5,5mb

http://home.online.no/~tommklev/artimages/bergensstolthet.wmv - Vi E Brann - Bergens Stolthet runger i Vestlandshallen, ca 11mb

http://home.online.no/~tommklev/artimages/laget.wmv - lagoppstilling (med strategisk plassert BBB-flagg...), ca 13mb

http://home.online.no/~tommklev/artimages/macallister2.wmv - Dylans mål nr 2, ca 13mb

Håper linkene funker, og at klippene er greie å se på... Husk at det er brukt digitalt
fotoapparat her.....
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Mr_Soma

Genialt Estranged!

Håper flere tar initiativ til dette... får vi rett og slett reflektert ting litt i etterkant.

Skulle gjerne likt å sett sånn som dette fra Cupfinalen!

Det hadde gjort seg......

Nettn

Tusen takk! Det her va kjekt å se igjen.. Skulle vært noen sånne fra Cupfinalen ja..

HaterRævBK

Disse filmene e bare genial!
Dette e noe som brude blitt gjort på vær eneste kamp, ta opp en liten filmsnutt fra sanger osv. Muligens når vi har tifo!

Nesten alle andre klubber utenfor Norge har en eller flete filmer fra tribunen. (selv om de fleste e fra tifo)


Og til du som må trykke på play, vent til filmen starter av seg selv. Dvs når den e ferdig lastet...
S slaur.....

RC

Okey... min feil, hadde ikkje lastet ned ferdig. Nå funker det.. Veldig bra då, håper du fortsetter. Og muligenst at andre kan få filmet litt fra kampene o.l.

Estranged

Dette startet egentlig helt tilfeldig. "Planen" var å ta bilder fra Hallen, men så tenke jeg å prøve å filme litt. Og det funket jo tydeligvis bra.

Vil nok prøve mer seinere, ja.
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

morten_61

Jeg ser at det er noen som etterlyser klipp fra cupfinalen, det er fullt mulig og se hele nrk sin sending om du logger deg inn på nrk sin nett tv, du må registrere deg for og kunne bruke denne men det koster ingenting.

monzilla

utvisningen av var korrekt. Som bakerste mann felte ørnulf ørn en odensespiller som hadde vært igjennom. Men jeg kan si meg enig på at odense burde ha fått en mann utvist...

Go Up