• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Håkon Opdal Hyllest!

Started by viks, February 18, 2005, 03:47:27 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

SeTrE

Quote from: "viks"



Synes faktisk vi må være så ærlig og si at vi ikke har Vårt lands beste keeper...Synes faktisk vi heler har en av de dårligere jeg....

Se på kampen igår, kan lett ta det frisparket...

Mener man burde hente inn en ny keeper, Rune allmening Jarstein på odd Grendland, kjempe talent som har vært skadet lenge, men er tilbake nå, og blei kåret til u21 beste keeper i  en turnering i Qatar..
Billig vil han oxo bli!

SKB e BEST!!!

Sangen var bedre enn keeperen...
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

viks

Hvor er logikken?

Skal vi bare lage sanger til de spillerene "alle" liker?

Skjerp dere!

Enhver Brannspiller bør ha sin egen sang spør du meg...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

azul

Sånne baller som f ek frisparket igår skal han ta. Problemet er kanskje ikke på streken, og han gjør mye bra, men Opdal har to klare svakehter som kommer til å koste poeng utover (om han ikke får skikk på disse) :
- feltarbeidet er tidvis horribelt
- han er for svak som dirigent

Angående sistnevnte, han var sikkert dekket av muren igår, men som tv bildene viser, er det det et "hull" til venstre for muren på nesten 2 meter. Nivået er såpasst høyt i ligaene at det da blir relativt enkelt å treffe dette hullet, som igår. Og han var seint nede.

Betydning av en keeper som unngår å gjøre store feil flere kamper på rad er uvurderlig. Tror at f eks Arason (utvilsomt ligaens beste keeper nå) var hovedgrunnen til at Engens suksess ifjor, og sansynligvis, det er de som per idag er de største favorittene til å vinne gull i år.

Det hjeper lite at Opdal står bra i 98 % av kampen, for det blir jevnt i år.

viks

Dette er forumet for tifo, sanger etc

Hvis dere vil diskutere Opdals ferdigheter i mål eller kampen i går ber jeg om at dere gjør det i det andre forumet.

Hvis dere har forslag til sanger til Opdal ber jeg dere om å komme med forslag..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Roffarne

Quote from: "SeTrE"
Quote from: "viks"



Synes faktisk vi må være så ærlig og si at vi ikke har Vårt lands beste keeper...Synes faktisk vi heler har en av de dårligere jeg....

Se på kampen igår, kan lett ta det frisparket...

Mener man burde hente inn en ny keeper, Rune allmening Jarstein på odd Grendland, kjempe talent som har vært skadet lenge, men er tilbake nå, og blei kåret til u21 beste keeper i  en turnering i Qatar..
Billig vil han oxo bli!


Enig med viks her.
Det blir litt tafatt å synge:
"Keepern i Brann
Antageligvis 6. beste i vårt land".

Meningen er vel å heie på våre egne.
Det var vel strengt tatt aldri snakk om at Hasund fintet alle på vei mot mål?

Syng for Brann

Hadde i hvert fall vårt en sang med litt særpreg...[/quote]


Synes faktisk vi må være så ærlig og si at vi ikke har Vårt lands beste keeper...Synes faktisk vi heler har en av de dårligere jeg....

Se på kampen igår, kan lett ta det frisparket...

Mener man burde hente inn en ny keeper, Rune allmening Jarstein på odd Grendland, kjempe talent som har vært skadet lenge, men er tilbake nå, og blei kåret til u21 beste keeper i  en turnering i Qatar..
Billig vil han oxo bli![/quote]

Herregud, det dummeste jeg har hørt.  Opdal har spilt strålende i det siste, bl.a. mot Malmø hvor han holdt oss inne i kampen.   Og ja han er nok ikke norges beste keeper, men hvorfor ikke synge det? Geir Hasund driblet vel heller ikke ALLE må vei mot målet?

Fortsetter denn pessimismen skal det bli jævlig vanskelig å få innført nokken sanger!      Til viks: Forslaget var kanon og jeg håper den blir en hit. :wink:  keep ut the good work.

Go Up