• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Big Mac

Started by abe78, February 17, 2005, 20:50:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Kan han være tilbake eller kanskje til og med mye bedre enn noen gang? Fikk ikke sett kampen i dag, men rapportene er veldig gode.

Har tro på denne spilleren, han fikk ikke vist hva han var god for i fjor. Da var han veldig sliten og småskadet nesten hele sesongen. Blir spennende å følge han denne sesongen når han har fått ladet opp skikkelig.
.og husk!

Lurkin

I morgen ligger han på Vestkanten og soler seg for journalistene, men scorer ikke før første hjemmekamp 2006 - 2 mål også, mot et lag med blåe drakter.

Nei, han spilte jævla bra i dag... Kunne puttet 4-5 stk til, overstegsfintet og alt. Ble imponert av Jan Tore også.

Men hva faen skjedde med Arve? Spilte som en smågutt, ble skuffet...
Berømte Brann fra Bergen

Digg Jan

Arve er ung, tror det va nervene som tok han, va mye folk idag og bra trøkk... Med litt tolmodighet så kommer han...
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Nixon

Dylan spiller i alle fall med stor selvtillit. Veldig gøy å se han i slag igjen. En spiller Brann kommer til å få stor glede av i år!

Ellers var det veldig gøy i Vestlandshallen i dag med tildels god stemning.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Toa

Dylan var meget god! Han spilte også veldig bra utenom scoringene. Skjønner ikke hvorfor en del folk presterer å kalle han flopp, "den nye Kottila" osv...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Jonasbrann1

Dylan var en ny spiller i dag. Dette viser kanskje at han har hatt gode kvaliteter hele tiden , men har slitt pga skadene. Noen som vet om Brann må ha poeng mot Halmstad for å gå videre?
Blod e tjukkare enn vann

Digg Jan

De må nok ha et poeng.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Nettn

Dylan spilte kjempe bra idag.
Bra trøkk i hallen og må eg si.. veldig gøyt..

ekte kjuagutt

Extreme makeover!!

Skuffende av Walde, eg ble nesten litt lei meg

supporter78

Jeg tror Dylan hadde "godt" av den starten han fikk i fjor. Han virker mye bedre trent og mye piggere nå. Kan bli en joker.

Tjohei

Quote from: "Toa"Dylan var meget god! Han spilte også veldig bra utenom scoringene. Skjønner ikke hvorfor en del folk presterer å kalle han flopp, "den nye Kottila" osv...


Rett og slett fordi han var dårlig i fjor... Jeg personlig har ikke kalt Dylan en flopp, men kan forstå hvorfor folk har gjort det... Og kanskje kommer til å fortsette med det. Ikke sikkert han slår igjennom enda, men det lover godt!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

chris_henrik

*Dylan SurfBoy McAllister scorer to mål.....
*"Stadion-klokken" teller ned fra 45 minutter.....

For i bakvendtland der kan alt gå ann
<BRANN> ..... DKFM

Xminator

Joda, den var nok tungt for en del å svelge. Walde virket positiv, mye sterkere enn i fjor, men totalt manglende selvtillit på dette nivået. Noen må sende gutten på bøllekurs. Han kommer til å trenge det etter hvert som hylekoret finner ut han ikke er den nye Ronaldo...

Stoffi

Håper virkelig dette blir en "ny" start for MacAllister. Jeg synes han fortjener litt å lykkes. Han er en grei kar som skuffet stort i fjor, både seg selv og fansen. Vi får satse på at det snur litt i år. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

Har sakt hele tiden fra starten at Dylan besitter mange kvaliteter som spiller, bare så synd han aldri har fått det ut. Håper han fortsetter slik han gjorde igår.
tå på Brann

SKB e BEST!!!

I hele fjor manglet han det lille ekstra som trengs for å være en god spiss, men i går hadde han akkurat det. Agressiv, invrig og iskald på avslutningene. Han hadde også god selvtillit virket det som.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

BrannBergen1908

la oss nå ikke ta av før han har prestert over lengre tid.
Mener å huske noen av de samme inleggene her inne etter molde kampen.

Men for all del: kenguruen viste litt av det som bor i ham i går..

skål,god helg

SKB e BEST!!!

Det kan  selfølgelig være at han skuffer stort når sesongen begynner igjen, men tendensene e der.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

supporter78

Var det et forsøk på å få noen til å tro at han gjorde det igjen??

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1466382.ece

Nemesis

Neida :-)

God helg!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

enavgutta

Så i BT i går at Mcallister hadde hatt "mange tilbud fra andre klubber"... Hvorfor har vi aldri hørt om dette før? Noen som vet? Kan ikke ha vært toppklubber, mtp at formen hans har vært mildt sagt laber denne sesongen.

`Nisse

Quote from: "enavgutta"Så i BT i går at Mcallister hadde hatt "mange tilbud fra andre klubber"... Hvorfor har vi aldri hørt om dette før? Noen som vet? Kan ikke ha vært toppklubber, mtp at formen hans har vært mildt sagt laber denne sesongen.


Det var snakk om dette i slutten av 2004 hvis jeg ikke husker helt feil.
Det er ikke toppklubber, men mener at Fyllingen og noen 1.div klubber  var intresert.

Go Up