• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Laget mot OB

Started by enavgutta, February 16, 2005, 13:30:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

SÃ¥ var laguttaket klart.

Laget mot Odense: Opdal; Ophaug, Bjarnason, Soma, Hanstveit; Guntveit, Scharner, Haugen, Kvisvik; Miller og Macallister.

For oss som er evig skeptisk til spillerene Ophaug, Guntveit og Mcallisters nivå kan dette bli riktig interessant om vi klarer å prestere noen ting som helst mot dette danske laget i Vestlandshallen. Mac'en har ihvertfall ikke ballkontroll nok til å spille innefotball.

Geir

Går sikkert bedre for surferen innendørs i behagelig temperatur enn ute i isende kulde. Han blir vel bedre, jo høyere temperatur, tenker jeg. :lol:
ndelig SERIEMESTER

byen e bergen

size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Xminator


Nixon

Quote from: "Xminator"


Han har vært syk...
Rød makt på Hansa

Ã?ge

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"


Han har vært syk...


Mjelde sa han hadde blitt vraket selv om han ikke var syk pga hans offensive svakheter.

Nixon

Quote from:
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"


Han har vært syk...


Mjelde sa han hadde blitt vraket selv om han ikke var syk pga hans offensive svakheter.
Rød makt på Hansa

Stoffi

Ophaug viser gang på gang at han ikke er så veldig solid. Gjør endel tabber som leder til sjanser.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Willy Wonka

Quote from: "Stoffi"Ophaug viser gang på gang at han ikke er så veldig solid. Gjør endel tabber som leder til sjanser.

KEO

Quote from: "enavgutta"SÃ¥ var laguttaket klart.

Laget mot Odense: Opdal; Ophaug, Bjarnason, Soma, Hanstveit; Guntveit, Scharner, Haugen, Kvisvik; Miller og Macallister.

For oss som er evig skeptisk til spillerene Ophaug, Guntveit og Mcallisters nivå kan dette bli riktig interessant om vi klarer å prestere noen ting som helst mot dette danske laget i Vestlandshallen. Mac'en har ihvertfall ikke ballkontroll nok til å spille innefotball.


Noen som vet om seternes er på benk??
Nu kør vi!

sekto

Tror Mjelde sa at han ikke var helt i slag, men det var mulig han kom inn i løpet av kampen. Vil tro han blir å finne på benken, men om han ikke føler han kan prestere noe, så er det kanskje like greit å sette noen andre der..

Xminator


BL

Lukter klasse over det spissparet der!!! (ironi! er sikkert en del under 13 her.)
Hansa-
Felt Z

Kruxleiven

Quote from: "Willy Wonka"
Quote from: "Stoffi"Ophaug viser gang på gang at han ikke er så veldig solid. Gjør endel tabber som leder til sjanser.


Nei, det er han ikke. Oppskrytt spiller fra vulkanøya. Med tanke på alle spillerne som leveres til England for eksempel så synes jeg det er rart at de kan bruke en såpass middelmådig spiller på landslaget.

KennethS

Quote from: "BL"Lukter klasse over det spissparet der!!! (ironi! er sikkert en del under 13 her.)


Vi har desverre ikkje Sæternes og Winters i slag ennå. Når det e sagt så e det 100 ganger bedre med Dyland en med laterlig dårlige Ystaas.
tå på Brann

ekte kjuagutt

ja takke faen for at vi har dylan!

paperboy

mye ironi ute å går her.......
Har du en fotball, så har du alt!

olry

håper inderlig det.

bahus

kan være eg driter på draget , men eg tror faktisk dylan blir mye bedre i år enn han var ifjor.
ergen vest bistro boys

RC

Sorry, eg har vært vekke og gått glipp av en del. Skal kampen mot OB idag spilles i Vestlandshallen? Det går busser hørte eg fra fotballpuben, kor mye koster det? har aldri tatt bussen til stadion...

KennethS

Quote from: "RC"Sorry, eg har vært vekke og gått glipp av en del. Skal kampen mot OB idag spilles i Vestlandshallen? Det går busser hørte eg fra fotballpuben, kor mye koster det? har aldri tatt bussen til stadion...


Bussene e gratis for fotballpuben sine gjester. Du får en lapp i døren når du forlater stedet.
tå på Brann

Go Up