• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

RBK - BRANN

Started by hr.charlie, February 01, 2005, 17:49:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hr.charlie

Denne kampen går vel ikke på noen tv kanal?
Rbk's kamper på Gran Canaria ble jo direktesendt på viasat, hvorfor ikke gjøre det samme når rbk og Brann møtes...
eriemester 2005 - SK Brann!

Kristin

rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KRISA

hahaha...ødegaard bommet på straffe!!!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DJ_ADG

Cato Guntveit setter ballen i mål etter et flott angrep fra venstre. Haugen slår inn, Ystaas stusser og Guntveit er på rett plass til rett tid.:D:D

fra Brann.no
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

byen e bergen

sÃ¥ vi leder??? :)  :)  :)

bra cato!
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

HaterRævBK

oj, tror vi leder :lol:  :lol:  :D  :D

spiller vi ikke mot de som mener de skal vinne gull??
I tillegg så mangler vi Norges beste spisspar....
S slaur.....

arild

1-1 Erik Hoftun! Håkon Opdal er ute i feltet og kaver. Bommer på alt han prøver på. Ballen detter til slutt ned i beina til Erik Hoftun, som utligner med venstrebeinet i åpent mål fra 15 meter.

vi har håkon opdal!!!

Tois


byen e bergen

Quote from: "arild"1-1 Erik Hoftun! Håkon Opdal er ute i feltet og kaver. Bommer på alt han prøver på. Ballen detter til slutt ned i beina til Erik Hoftun, som utligner med venstrebeinet i åpent mål fra 15 meter.

vi har håkon opdal!!!


Bare vent.. Han blir kåret til årets keeper i år og står for Norge mot Moldova i okt
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

DJ_ADG

Quote from: "byen e bergen"
Quote from: "arild"1-1 Erik Hoftun! Håkon Opdal er ute i feltet og kaver. Bommer på alt han prøver på. Ballen detter til slutt ned i beina til Erik Hoftun, som utligner med venstrebeinet i åpent mål fra 15 meter.

vi har håkon opdal!!!


Bare vent.. Han blir kåret til årets keeper i år og står for Norge mot Moldova i okt
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Xminator

Det er jo en supporter fra Adresseavisen som skriver referat :p

BL

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "byen e bergen"
Quote from: "arild"1-1 Erik Hoftun! Håkon Opdal er ute i feltet og kaver. Bommer på alt han prøver på. Ballen detter til slutt ned i beina til Erik Hoftun, som utligner med venstrebeinet i åpent mål fra 15 meter.

vi har håkon opdal!!!


Bare vent.. Han blir kåret til årets keeper i år og står for Norge mot Moldova i okt


spiller ikkje bra når du roter inn et mål
Hansa-
Felt Z

hr.charlie

HÃ¥kon - landslagskeeper 2007.
eriemester 2005 - SK Brann!

Tois

Forbannet irritende.. SÃ¥ pÃ¥ forside pÃ¥ BT Fotball nÃ¥ "Hoftun utlignet for Rosenborg"  fy sÃ¥ barnslig..

HaterRævBK

Håkon-Snøballkaster på Svalbar 2007!

blir så irritert når vi får slike mål mot oss...
S slaur.....

DJ_ADG

46. Brann har byttet inn Knudsen, Ophaug og Macallister for Sigurdsson, Bjarnason og Ystaas. Guntveit trekkes ned på høyreback, mens Knudsen overtar hans rolle på høyrekanten.

fra Brann.no
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HaterRævBK

Quote from: "DJ_ADG"46. Brann har byttet inn Knudsen, Ophaug og Macallister for Sigurdsson, Bjarnason og Ystaas. Guntveit trekkes ned på høyreback, mens Knudsen overtar hans rolle på høyrekanten.

fra Brann.no


der røk backrekken også
S slaur.....

hr.charlie

Herregud så stygg brann drakten er. Se bildet på bt.no/fotball. Tragisk. rett å slett skandale.
eriemester 2005 - SK Brann!

BL

Quote from: "Tois"Forbannet irritende.. SÃ¥ pÃ¥ forside pÃ¥ BT Fotball nÃ¥ "Hoftun utlignet for Rosenborg"  fy sÃ¥ barnslig..


ka er problemet med det då? var jo nettopp det han gjorde
Hansa-
Felt Z

HaterRævBK

Quote from: "hr.charlie"Herregud så stygg brann drakten er. Se bildet på bt.no/fotball. Tragisk. rett å slett skandale.


hjelp!   :shock:

ser ut som fjorårets drakt må brukes en gang til....
(eg som trodde den kunne henge på veggen og slappe av no :cry: )
S slaur.....

Tois

Denne bildet som du prate om er fra Brann-RBK på Stadion for halv år side!!

HaterRævBK

Quote from: "Tois"Denne bildet som du prate om er fra Brann-RBK på Stadion for halv år side!!


du ser feilt bilde, eg trodde også det var det helt til eg leitet litt mer....
S slaur.....

Kandahar

Synst drakten er fin. umbrologoen e flytta til sida, så symetrien e tebake. Ingenting gale med den!

DJ_ADG

Soma på corner:D:D 1-2
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

byen e bergen

size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

HaterRævBK

Quote from: "DJ_ADG"Soma på corner:D:D 1-2


JAaAaAaA!!!  :D

ka side ser du på?
på BT brukte de lang tid....
S slaur.....

hr.charlie

soma soma soma.. får nyte han så lenge vi har han... forsvinner nok i juli..
eriemester 2005 - SK Brann!

DJ_ADG

Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "DJ_ADG"Soma på corner:D:D 1-2


JAaAaAaA!!!  :D

ka side ser du på?
på BT brukte de lang tid....


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3855
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HaterRævBK

ser Scharner e Branns beste!

den gutten blir bare bedre og bedre :D
S slaur.....

arild

86. Rosenborgs største i andre omgang var dobbel. Johnsen skyter fra 12 meter, mesterlig redning av Opdal, som også tar returen. Glitrende keeperspill...

mye opp og ned med han ja..

Toff

off

Kristin

synes ikkje drakten såg så gale ut..
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

HaterRævBK

Utrolig bra!!!!!

Ikke bare for Brann og oss, men selvtilitten til Dylan :D

faen dette e bra, gleder meg bare enda mer til seriestart no.... :D  :D  :twisted:
S slaur.....

bitta

Det var digg med en Macallister skåring altså!! Kanskje han er på rett spor igjen! Gleder meg til å møte RBK I serien med et enda bedre mannskap enn idag:D:D:D
itta savner Olof!

HaterRævBK

Quote from: "bitta"Det var digg med en Macallister skåring altså!! Kanskje han er på rett spor igjen! Gleder meg til å møte RBK I serien med et enda bedre mannskap enn idag:D:D:D


men så har sikkert de også bedre mannskap.... mener de har en god del skade de også.
S slaur.....

Toff

Kampen slutt vant 3-1 dette gledet jo et kaldt vinter hjerte
off

viks

Quote


Er vel ikke helt ulikt det rosenborglaget som avsluttet mot arse nalet i cl i høst bortsett fra et par mann....
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

bitta

Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "bitta"Det var digg med en Macallister skåring altså!! Kanskje han er på rett spor igjen! Gleder meg til å møte RBK I serien med et enda bedre mannskap enn idag:D:D:D


men så har sikkert de også bedre mannskap.... mener de har en god del skade de også.



JA nettopp de har skader, vi har skader. De har bedre mannskap og det samme har vi;)
Må jo være litt optimistisk dA!!
itta savner Olof!

Nixon

Dette kommer til å øke seriegullmaset betraktelig. Men alltid godt å vinne kamper. Blir selvtillit av slikt!
Rød makt på Hansa

HaterRævBK

Quote from: "bitta"
Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "bitta"Det var digg med en Macallister skåring altså!! Kanskje han er på rett spor igjen! Gleder meg til å møte RBK I serien med et enda bedre mannskap enn idag:D:D:D


men så har sikkert de også bedre mannskap.... mener de har en god del skade de også.



JA nettopp de har skader, vi har skader. De har bedre mannskap og det samme har vi;)
Må jo være litt optimistisk dA!!


jaja, var ikke meningen å legge noe demper på gleden, ville bare ikke at folk skal tro vi knuser de 10-0, holder med slikt resultat som i dag :wink:
S slaur.....

Digg Jan

Quote from: "bitta"
Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "bitta"Det var digg med en Macallister skåring altså!! Kanskje han er på rett spor igjen! Gleder meg til å møte RBK I serien med et enda bedre mannskap enn idag:D:D:D


men så har sikkert de også bedre mannskap.... mener de har en god del skade de også.



JA nettopp de har skader, vi har skader. De har bedre mannskap og det samme har vi;)
Må jo være litt optimistisk dA!!


Rosenborg har ikke så mye bedre mannskap enn det de stilte med idag. Brann manglet tre av sine kansje viktigste, Andrasen, Winters og Sæternes.
Dette va bra, gleder meg te seie start..
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

gull05

Vi vant over de forp....e Bartene. vi e konger!!!!!! Dylan på scorings listen:-))))))) mmm lurer på hvordan det ender når vi kan stille med et lag tilnærmet toppet?
ød makt.

byen e bergen

etter kampen i dag gleder jeg meg bare mer og mer til seriestart!!!
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

gull05

Vi vant over de forp....e Bartene. vi e konger!!!!!! Dylan på scorings listen:-))))))) mmm lurer på hvordan det ender når vi kan stille med et lag tilnærmet toppet?
ød makt.

sandnes1985

Vi hadde nesten et helt forsvar skadet (Riseth, Koppinen, Kvarme og Russel) og en halv midtbane skadet (Berg og Solli), mens dere hadde Andresen + hele angrepet skadet i Winters og Sæternes. Kampen kunne gått begge veier, men heldigvis var dette bare en treningskamp. Jeg kan dog ikke si at jeg ble mer sikker på seriegull etter denne kampen, men jeg tror heller ikke jeg ble så mye mindre sikker på det :)

Digg Jan

Quote from: "sandnes1985"Vi hadde nesten et helt forsvar skadet (Riseth, Koppinen, Kvarme og Russel) og en halv midtbane skadet (Berg og Solli), mens dere hadde Andresen + hele angrepet skadet i Winters og Sæternes. Kampen kunne gått begge veier, men heldigvis var dette bare en treningskamp. Jeg kan dog ikke si at jeg ble mer sikker på seriegull etter denne kampen, men jeg tror heller ikke jeg ble så mye mindre sikker på det :)


Dere hadde kansje et helt forsvar skadet, men vil dette si at dere ikke kommer til og spille med spiller som Hoftun, Stenssås, dorsin eller Basma? dere hadde kansje et helt forsvar skadet, men dere stilte nesten med det forsvare dere har spilt med de siste 3 sesongene...
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Nixon

Vil nå si at våre tre er mer savnet.
Men er enig at Rosenborg fortsatt er favoritt til å vinne serien. Skulle bare mangle med den stallen.
Rød makt på Hansa

Go Up