• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Den dagen Soma forsvinner - hent Lundekvam hjem.

Started by Xminator, January 23, 2005, 11:23:46 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Ja, jeg vet Lundekvam har sagt nei til spill i Norge. Men det vil være den klart beste erstatteren, lokal tilknytning og en spiller som vil hevde seg i eliteserien til godt fylte 37 år ;)

michael

Lundekvam har uttalt at han vil avslutte karierren i Southampton. Så det er ikke aktuelt for han å returnere til Brann.

andreas27

i tilleg e vel claus kaptein? og står nok egentlig bra i kurs i england!

Nixon

Jeg tror til og med at familien heller ikke har planer om å flytte tilbake til Norge. Sikkert mye pga skattereglene. Så sjansen er vel heller liten.
Rød makt på Hansa

2rB

Har tenkt denne tanke mange ganger før - MEN - det er ein grunn til at han er kaptein i southampton, og eg trur ikkje dei slepper han billig.

MEN - om han først skal tilbake, så er nok Brann eit naturlig valg.

Noen som vet om fruen har tilknytning til distriktet? Eller til landet Norge for den del...

Austevolling

Claus har ikkje tenkt å flytta tebake te norge. So detta kjem ikkje te å bli aktuelt vist han ikkje ein dag ombestemme seg då.
g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

Svante!!

rann er best

enavgutta

Den dagen Claus ikke står på lønningslisten i Southampton er han for gammel for Brann. Gammelt skrot trenger vi ikke på fremtidens Brann lag.

Xminator

Kanskje Claus vil vinne noe? Kanskje ett Brann på 1. plass i Juli, med Soma solgt, er noe helt annet enn ett Brann truet av konkurs?

Tror ikke på dette selv, men han er klart den beste erstatteren vi kan få om Soma forsvinner. Og det er ikke 100% urealistisk, bare 50 :p

Svante!!

Han har alltid sagt at Southampton er hans nye hjem.  Han stortrives der med mange venner.  Han har sagt at han sannsynligvis ikke drar hjem etter endt karriere.  Sorry.  Skulle gjerne vært annerledes
rann er best

Henki

Jepp, synd men sant. Lundekvam kommer nok ikke tilbake til Tippeligaen igjen. Men klart det hadde vært genialt å erstatte Tippeligaens beste midtstopper med med Norges beste midtstopper.
Men når det er sagt håper jeg Brann er i gang med å utarbeide en plan for aktuelle erstattere når Soma forsvinner.
Ballen skal fremover!

2rB

Me kan forresten ikkje selga Soma. Hvertfall om ikkje alle har sansene i behold.

Når han har storspillt mot eit storlag i UEFA-cupen - så er han verdt 10 mill. meir over natta.

Dette bør både Brann og Soma væra interressert i.
Da kan Soma i så fall velga den klubben han vil ha - og Brann har fått brukt han i sesongen OG fått mykje penger for han.

Go Up