• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er uenig med Hareide.

Started by Xminator, January 23, 2005, 11:21:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Han mener Kvisvik er best mot dårligere motstandere. Jeg mener det er motsatt. I Brann får han ofte mest rom mot de gode lagene og de som prøver å spille fotball (med andre ord ikke Hamkam og Odd :p).

Tror det blir slik med Norge også. Kvisvik vil klart være best i de kampene der motstanderen gir rom. Tror egentilg han får en veldig vanskelig kamp om han spiller mot Moldova, ett lag som garantert vil spille mer defensivt enn ferdighetene deres tilsier.

Nixon

Enig. Kvisvik liker seg ikke mot veldig aggresive lag som har blodsmak i kjeften i samfulle 90 minutter. Men det er jo ikke alle dårlige lag som presser like mye. For drømmen til Kvisvik er jo et dårlig lag som ikke presser. Kanskje Moldova?
Rød makt på Hansa

sekto

Men om Kvisvik skulle fått motbevist dette, så måtte jo han få spille en kamp mot bedre motstandere enn Kuwait og Bahrain..

Enig jeg også at Kvisvik er bedre når motstanderen ikke ligger bakpå å forsvarer seg. Samtidig, så mener jeg Kvisvik ofte hever seg et par hakk når det kommer kamper som virkelig er viktig..

Håper han får flere kamper under denne turneen, selv om det ikke er så mye å hente om det stemmer det som Hareide sier..

Svante!!

Kvisvik er bedre mot dårligere motstandere, fordi tempoet ellers blir for høyt.  Mot Moldova kan han ta tunneler o.l.  Innlegg til spissene osv.  Men Gamsten har plassen foreløpig.
rann er best

Go Up